De vrouw van je dromen was onlinequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:09 schreef ppi het volgende:
Begrijp dat ik te laat ben - ga ik maar een bandje plakken![]()
En wie wil er nou normaal zijn![]()
En speciaal met een hele nieuwe outfit nog wel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:10 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
De vrouw van je dromen was online![]()
Moet ze je nou meteen pijpen op het toilet!?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:29 schreef ppi het volgende:
Even mijn charmes in de strijd gooien en wat goodwill proberen te kweken.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:35 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Moet ze je nou meteen pijpen op het toilet!?
Neem haar mee op een romantische boswandelingquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:40 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ben een gentleman.
Bovendien heb ik geen toiletfetish.
Behalve dan dat ik er lees en spelletjes speel auf mein Handy..
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:43 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Neem haar mee op een romantische boswandeling![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
en kan je band de spanning verdragen?
Mehehe, nooit geweten dat dat nummer zó tof is!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:22 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Héééééérzeleid!
maar de eerste horde is genomen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:28 schreef ppi het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op, maar ik geloof het pas als die morgen nog op spanning is - heb een lange nacht voor de boeg met meten en statistieken bijhouden..
Heb net even de stethoscoop te luister gelegd en ik hoorde niets geen verontrustend gesis.
Maar gaatjes kunnen heel geniepig zijn.
En er zat een nietje in mijn antilekbuitenband, dus potentieel 2 gaatjes.
En heb er maar 1 geplakt/gevonden.
Wie weet zit er nog ergens een miniscuul kleine etter verstopt.
Heb altijd een reservebinnenbandje bij mequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar de eerste horde is genomen!gelukkig lijkt de situatie nu stabiel. Hopenlijk zijn er geen spoedeisende interventies nodig aankomende 24 uur
![]()
Je kunt rare slingers maken als je band in 1 keer leeg staat, vooral als je voorband het begeeft.quote:er is niets zo verneukeratief als een klein onontdekt gaatje in je (achter)band. ik had laatst daardoor een zeer dramatische klapband toen ik iets te enthousiast door de bocht ging met peuter achterop.![]()
gelukkig heb ik snelle reflexen![]()
Lekker nummertje, zit zelf mijn hoofd te pijnigen op zoek naar een ander nummer maar kan er niet op komenquote:
Boodschappen, richt je aandacht op ppiquote:
PPI, die naam zal ik onthouden!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:43 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Boodschappen, richt je aandacht op ppi
De romanticus van deze SC.![]()
had je liever een nieuwe spijkerbroek gehad dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:44 schreef Djeda het volgende:
[..]
PPI, die naam zal ik onthouden!!!![]()
Oh wacht dat is die kerel die me wil dronken voeren met Breezers.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:11 schreef ppi het volgende:
Doen we heel wat anders, allemaal vriendjes van Soury:
http://nl.youtube.com/watch?v=BZD-tuXmV1Y
vind ik zijn stemgebruik minder. en dat irriteert me dan zo, dat de hele tekst aan me voorbij gaat.quote:
Weheheh, in alle 5 de versies die ik heb?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vind ik zijn stemgebruik minder. en dat irriteert me dan zo, dat de hele tekst aan me voorbij gaat.![]()
hoi Soury
![]()
heb ik alle 5 gehoord?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:56 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Weheheh, in alle 5 de versies die ik heb?![]()
quote:
Ik heb haar dus weer gemistquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:43 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Boodschappen, richt je aandacht op ppi
De romanticus van deze SC.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb haar dus weer gemist![]()
Volgens mij wil ze alleen maar Neo Skorrem.
En niets anders, zelfs geen breezertje, zeg nou zelf, 10 breezertjes op een vrijdag stop je toch in een holle kies...
Ik ben wat je zou kunnen noemen "Niet Beschikbaar".quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb haar dus weer gemist![]()
Volgens mij wil ze alleen maar Neo Skorrem.
En niets anders, zelfs geen breezertje, zeg nou zelf, 10 breezertjes op een vrijdag stop je toch in een holle kies...
Hebben jullie eigenlijk al geinformeerd of zij "Beschikbaar" is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:30 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik ben wat je zou kunnen noemen "Niet Beschikbaar".
Wat mij dus geen kut kan schelen aangezien ik "Niet Beschikbaar" ben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Hebben jullie eigenlijk al geinformeerd of zij "Beschikbaar" is.
of denken jullie automatisch elke vrouw is "Beschikbaar"
Heb je niet geleerd van je moeder dat je geen vleeswaren in je mond mag nemen die jezelf niet heb.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:38 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wat mij dus geen kut kan schelen aangezien ik "Niet Beschikbaar" ben.
Lus jij ook breezersquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach gossie!!!! arme jij het lukt je maar niet he!![]()
*zucht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb je niet geleerd van je moeder dat je geen vleeswaren in je mond mag nemen die jezelf niet heb.![]()
Uiteindelijk geloof ik hooguit in seriële monogamie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Hebben jullie eigenlijk al geinformeerd of zij "Beschikbaar" is.
of denken jullie automatisch elke vrouw is "Beschikbaar"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |