Tsja, normaal Robles, maar die maakte een kapitale fout in de series. Dacht aan een valse start, hield in, merkte na 2 sec. dat de rest toch doorliep en besloot toen toch maar door te lopen. Daardoor dus laatste in de series en uitgeschakeld. Normaal was dat een fantastische strijd geworden tussen die twee.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:03 schreef thaleia het volgende:
Ben het inmiddels aan het kijken iddSpannend bij het hoogspringen, die Holm die daarnet over 2,36 ging na 2,34 te hebben afgesprongen.
En bij de horden vraag ik me hevig af of IEMAND Liu kan bedreigen in de finale....wat een overmacht!
Die 'drama's' maken de sport zo mooi.. Uitbollen in de laatste 10m op een 400m en zo je finaleplek OS verspelen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:24 schreef thaleia het volgende:
Wat erg!
God, soms heb je echt van die drama's. Jaren geleden was er ooit eens een figuur die zich bij het tellen van de ronden vergist had. Dacht dat ie al gewonnen had, bleek nog een ronde te moeten, moest dus weer helemaal op gang komen, en werd door drie of vier man ingehaald.
Nu is ie er wel, zo te zienquote:
Jammer, dat ie niet de marathon loopt.. Maar hij loopt wel weer de 10k op de FBKquote:Op maandag 10 maart 2008 17:24 schreef thaleia het volgende:
Astma, luchtvervuiling in Peking, en hij wil de plak in 2012 in Londen halen
Bekelequote:Op zondag 30 maart 2008 16:48 schreef thaleia het volgende:
Ik heb m'n vader even gebeld om details. Blijkt dat Bekele halverwege de race een flinke achterstand opliep doordat hij z'n schoen verloor en die opnieuw aan moest doen. En dan toch winnen.... held
Haile tegen Bekele had wel een mooie race geweest op de FBK en de OSquote:Op donderdag 3 april 2008 09:59 schreef thaleia het volgende:
Haile gaat misschien helemaal niet naar Peking. Van de olympische marathon had hij al afgezien wegens zijn astma, maar nu is zijn deelname op de 10 km ook onzeker omdat de Ethiopische bondscoach aangeeft zeker vijf man te hebben die op de 10km sneller zijn dan hij (de luxe!)
Ik hoop dat Hengelo nog wel doorgaat dan, daar wilde ie nl. de limiet gaan lopen voor Peking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |