Right, ik zat al te kijken naar dat IPN. Ik denk dat ik zelf een winkelwagen ga bouwen in ieder geval en dan gebruik maak van de mogelijkheid om de inhoud te uploaden naar PayPal. Ik zat alleen nog te kijken hoe je dan kon controleren of de betaling daadwerkelijk gedaan was zodat de order verwerkt kan worden.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:23 schreef Chandler het volgende:
Kun je hier wat mee? http://www.web-bureau.com/modules/free-php-paypal-ipn-script.php
Hmja, dan krijg je voor elk product een knopje "add to cart" van PayPal. Maar ik wil ook nog een andere betalingswijze aanbieden. Dus werk liever eerst "lokaal" met een karretje en als men kiest om via paypal te betalen dan wordt dat karretje geuploaded.quote:
| 1 2 3 4 5 | $conn = odbc_connect ( "S&S Webfile", "", ""); $sql = "SELECT * FROM BAC5130 WHERE Nr = 100741"; $rs = odbc_exec( $conn, $sql ); ?> |
http://nl2.php.net/manual/nl/function.odbc-fetch-array.php ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:55 schreef wobbel het volgende:
Sjongejonge wat een geouwehoer met ODBC zeg....
[ code verwijderd ]
Maar hoe gebruik ik de data uit $rs nou? ik wil namelijk net zoals mysql_fetch_assoc enzo de data kunnen gebruiken om $assoc->Naam en $assoc->Telefoonnummer te kunnen gebruiken...maar hoe werkt dat in ODBC?
Nee, maar het kan wel met setlocale()quote:Op zondag 11 november 2007 16:36 schreef Chandler het volgende:
Is het ook mogelijk om bij date_format nederlandse maanden te krijgen ipv engelse?
dus ipv February ==> Februari
Volgens de rule moet de url beginnen mer "reports", maar hij begint met "/reports".quote:Op zondag 11 november 2007 16:36 schreef Chandler het volgende:
RewriteRule ^reports/([0-9])-([0-9])/(.*).html$ /index.php?mod=reports&id=$1&page=$2
werkt niet, wil de volgende url omzetten.
/reports/1-1/titel_van_de_pagina.html
ziet iemand de fout?
quote:Op zondag 11 november 2007 16:36 schreef Chandler het volgende:
En dan nog een andere kleine vraag over htaccess.
RewriteRule ^reports/([0-9])-([0-9])/(.*).html$ /index.php?mod=reports&id=$1&page=$2
werkt niet, wil de volgende url omzetten.
/reports/1-1/titel_van_de_pagina.html
ziet iemand de fout?
| 1 |
Jammer eingelijkquote:Op zondag 11 november 2007 17:02 schreef SuperRembo het volgende:
Nee, maar het kan wel met setlocale()
[ code verwijderd ]
Dat is het probleem nietquote:Op zondag 11 november 2007 17:05 schreef SuperRembo het volgende:
Volgens de rule moet de url beginnen mer "reports", maar hij begint met "/reports".
Report 1, pagina 1quote:Op zondag 11 november 2007 17:11 schreef Thomass het volgende:
[ code verwijderd ]
zoiets wellicht? tis niet helemaal duidelijk of de id 1-1 is of dat id=1 en page=1 snapje
| 1 |
Iemand?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:07 schreef wc-eend het volgende:
Ok mensen, ik heb een probleem met een script dat ik van hier heb.. Als ik hem opsla als php (mbv dreamweaver) en dan view ik het bestand mbv Xampp..
Het ziet er netjes uit, maar als ik het form invul en op verstuur druk krijg ik dit:
[ code verwijderd ]
Ik heb in het php.ini bestand (die in xampp/apache/bin staat) de smtp instellingen al gewijzigd en ook in het php.ini bestand in xampp/php
Nu lijkt het alsof de fout in de code zelf zit maar dat kan ik niet vinden (ben nog een echte noob) Weet iemand hier iets over?
Dit is de code:
[ code verwijderd ]
Nee, die is alleen maar liev voor googlequote:Op zondag 11 november 2007 17:34 schreef Thomass het volgende:
Dus titel-van-de-pagina is niet relevant?
Wellicht zoiets
[ code verwijderd ]
Staat er eventeel een php.ini in je windows directory? dat wil ook nog wel eens voorkomenquote:Op zondag 11 november 2007 18:16 schreef wc-eend het volgende:
Iemand?
Ik heb vista een grondige search naar php.ini laten zoeken, 4 results, in alle 4 veranderd en nu werkt het.. wrom kwam ik daar zelf niet opquote:Op zondag 11 november 2007 19:19 schreef Chandler het volgende:
[..]
Staat er eventeel een php.ini in je windows directory? dat wil ook nog wel eens voorkomen
Wil de echt php.ini nu opstaanquote:Op zondag 11 november 2007 19:38 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik heb vista een grondige search naar php.ini laten zoeken, 4 results, in alle 4 veranderd en nu werkt het.. wrom kwam ik daar zelf niet op
Ziet er voor een simpele pagina strak uit.quote:Op maandag 12 november 2007 00:07 schreef no1uknow het volgende:
http://rtc.x10hosting.com/pvhw/
Mijn eerste echte beetje php/sql website
Heb je al eens op edt geklikt?quote:Op maandag 12 november 2007 00:26 schreef no1uknow het volgende:
Bij de weg, als ik iets in een tabel wil veranderen (de content van de desbetreffende pagina) en ik klik op start (is dus in PHPMyAdmin) dan doet 'ie soms NIKS.
Dan staat er gewoon
SQL-query:
SELECT *
FROM `teksten`
LIMIT 0 , 30
Wat moet ik hier nou meeHoezo kan dit? hoe kan ik dit oplossen?
Oh shit vergeten.quote:Op maandag 12 november 2007 00:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb je al eens op edt geklikt?
voer je wel een Update query of insert query uit?quote:Op maandag 12 november 2007 01:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Oh shit vergeten.
Maar even zonder dollen, ik zit die inhoud te editen, klik op start om de wijzigingen door te voeren, en dan krijg je dat SQL Query blabla weer, en niet daaronder de wijzingingen die daar wel hadden moeten staan.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | $query = "SELECT id,title,datum FROM meeting_categories WHERE online='1' ORDER BY time_code DESC"; $result = mysql_query($query)or die(mysql_error()); While($cats = mysql_fetch_array($result)) { $query2 = "SELECT id FROM meeting_images WHERE categorie ='$cats[id]' "; $max = mysql_num_rows(mysql_query($query2)); echo '<a href="?cat='. $cat.'">'.stripslashes(stripslashes($cats[title])).'</a> '.$cats[datum].' ('.$max.')<br>'; } ?> |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |