dat dus + originaliteit en de hele gedachtengang erachter. Wist jij dat het een plattegrond is?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:04 schreef Buschetta het volgende:
![]()
Tong
Bij kunst gaat het niet alleen over objectieviteit maar ook om het werk en in welke tijd het gemaakt wordt.
De manier waarop Mondriaan zijn kwast hanteerde en het kleurgebruik maakt het uniek voor zijn tijd.
Omdat meerdere mensen die kwaliteiten op waarde inschatten onstaat er een markt. Daar er maar 1 stuk is en meerdere mensen in het bezit willen komen ervan word de prijs omhoog gestuwt.
En daarnaast is kunst een goede investering.
En ja over smaak valt niet te twisten.
Nu heb je het waarschijnlijk over Victory Boogie Woogie?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dat dus + originaliteit en de hele gedachtengang erachter. Wist jij dat het een plattegrond is?
Mooi, mooi. Wat is nou mooi.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:25 schreef Karmijne het volgende:
Dat snap ik nou ook nooit, wat er mooi kan zijn aan zo'n Mondriaan.
Wat vind jij ervan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Mooi, mooi. Wat is nou mooi.
Het gaat om verbeelding. En ideeën.
klopt die idd. Maar het was om een voorbeeld aan te geven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nu heb je het waarschijnlijk over Victory Boogie Woogie?
[ afbeelding ]
Dat is alweer een stap verder. Dit is bijna richting nieuw-realisme.
jep, dit is bijvoorbeeld wel knap en mooi.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
klopt die idd. Maar het was om een voorbeeld aan te geven.
Overigens is mijn favo stijl is het impressionisme met name de Bal Tabarin van Jan Sluijters een super mooi doek, maar helaas wil het stedelijk hem niet laten copieren voor een poster...
dit is hem:
[ afbeelding ]
je moet hem in het echt zien is ongeveer 150 bij 100 cm echt adembenemend! heb wel een uur staan kijken en het in mij op staan te nemenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
jep, dit is bijvoorbeeld wel knap en mooi.
quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
jep, dit is vind ik bijvoorbeeld wel knap en mooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |