Helemaal nix...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:09 schreef Muck het volgende:
[..]
niet?!
wat is er nou weer mis met mij?!
Fristiequote:
Die ene, die je als eerste ziet zegmaar...quote:
quote:
En anders schijtquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
Meevallertje: opdracht waarvan ik dacht dat 'ie morgen ingeleverd zou moeten worden, moet maandag pas af zijn![]()
pff heb hem net gebeld, hij zijn ouders gebeld. is het huis erachter. ik schrok welquote:
was ook een grapje schatquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Helemaal nix...
Behalve dat als hij jou gaat versieren dat hij het dan met mij aan de stok krijgt![]()
Beter...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
Meevallertje: opdracht waarvan ik dacht dat 'ie morgen ingeleverd zou moeten worden, moet maandag pas af zijn![]()
Wat M zegt. De hoofdfotoquote:
ik heb toch gezegd: een eervolle vermelding én een koffieschepjequote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, is goed muck.
Ik zal eht onthouden.
kan ik me voorstellen ja!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
pff heb hem net gebeld, hij zijn ouders gebeld. is het huis erachter. ik schrok wel
Ja, da's ook wel weer zoquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:14 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb toch gezegd: een eervolle vermelding én een koffieschepje
andere mensen hadden moeten kiezen, maar jij krijgt en en
ja, kijk, ik ben maar 1.63mquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben maar ongeveer 1,95m hoor.
Zie het zo: jij stoot minder snel je hoofd dan ikquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:16 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, kijk, ik ben maar 1.63m
ik vind iedereen lang
Ik vind iedereen normaalquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:16 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind iedereen lang
je hebt mijn keuken nog nooit gezienquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie het zo: jij stoot minder snel je hoofd dan ik.
dan zijn wij even kleinquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:16 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind iedereen lang
Doe eens een foto dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:19 schreef Muck het volgende:
[..]
je hebt mijn keuken nog nooit gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |