quote:Line up qlimax
fausto
ghost
brennan heart
showtek
zany&prophet
headhunterz
technoboy
neophyte
laat maar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:53 schreef Sethje het volgende:
Wat een draaaaaaaaaaama kanker q-dance
[..]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:06 schreef Muta het volgende:
komop? dit feest is voor de echt Hardstyle fan, dan is dit toch een prachtige lineup?
Dat is inderdaad het enige voordeel Boyquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat Muta zegt...
Ik vind de line up op zich niet slecht, behalve die 1e 2 dj;s. Snap niet dat die er staan. Maar als ik de set terug hoor van HH op q-base en weet dat TBY altijd vette releases heeft. Dat het gewoon vanaf 12:00 vet word en dat ik dus lekker rustig aan kan doen zaterdag als ik van mijn werk kom
whahahaha, dit meen je toch niet serieus?!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:06 schreef Muta het volgende:
komop? dit feest is voor de echt Hardstyle fan, dan is dit toch een prachtige lineup?
Same here , behalve dan de camera en de strepen in m'n nekquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:08 schreef JortK het volgende:
Ik ben trouwens vanavond bij Showtek
Legerbroek, witte sportschoenen, kort haar, video camera () en een paar dikke rode strepen in me nek die ik heb opgelopen omdat ik in de bosjes ben gevallen met me lamme hoofd gister
Dus als je me herkend, give me a bitchslap
fiets ze!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:06 schreef JortK het volgende:
Ik ga wat in elkaar fietsen
Ben je niet bang dat je host weer alles op slot gooit? Ze zullen vast de database in de gaten gaan houden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:06 schreef JortK het volgende:
Mensen nog even een kleine update met betrekking tot HC.
Ik ga wat in elkaar fietsen waarbij eerst ingelogd moet worden, en waarbij je je niet zomaar kunt registreren.
Op deze manier weet ik zeker dat er geen mensen komen die er niet horen, en het zo lekker onder elkaar blijft.
Iedereen kan gewoon dingen toevoegen, en alles komt gewoon in een simpele lijst te staan, zodat het lekker makkelijk is om wat toe te voegen, en om wat eraf te halen natuurlijk
Morgen ga ik hier mee verder, en ik ben vandeweek 3 dagen vrij dus dan kan ik er ook nog wel een en ander aan doen
Dan weten jullie in ieder geval dat ik er mee bezig ben
ik was niet snel, ik had mazzel dat ik net hier keek toen jij gepost hadquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:12 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Southstylers_-_Crystal__Tripp__DMW019_-Vinyl-2007
Heb hem ook net binnen, wat een lekkere plaatjesquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:12 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Southstylers_-_Crystal__Tripp__DMW019_-Vinyl-2007
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |