Deepack komt pas in november volgens mij, want Frank is nog op vakantiequote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:43 schreef CrustyClown het volgende:
Klinkt best goed op Fresh, lang geleden dat ik het weer eens live luister, volgende week trouwens Deepack als ik het me goed herinner !!
PS eindelijk die intervieuwtjes zitten kijken op de Q-Dance site van Scantraxxx best grappig
Volgende x zien we Scope er ook vast in
Vorige week was Glowiej, echt supervette set!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:43 schreef CrustyClown het volgende:
Klinkt best goed op Fresh, lang geleden dat ik het weer eens live luister, volgende week trouwens Deepack als ik het me goed herinner !!
PS eindelijk die intervieuwtjes zitten kijken op de Q-Dance site van Scantraxxx best grappig
Volgende x zien we Scope er ook vast in
Binnenkort een reinstall... en dan zal ik er een protected ding van maken zodat Google het ook niet kan vinden en shizzlequote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:13 schreef Sethje het volgende:
Dat is op de vorige pagina toch al uitgebreid besproken.......
Word tijd dat HC weer online gaat.
kijk hier. Dit bedoelde ik nouquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mocht het daar over gaan, dan geld het volgende
ze gaan niet live op hun keyboard kloten, ze sluiten hem wel aan, samen met een laptop en een CD speler, en daarmee draaien ze dan 30 minuten lang tracks van hun zelf... laptop en keyboard zijn bedoeld voor wat kleine edit's etc.
Dure praatquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
mocht iemand zich trowuens afvragen welk nr de alpha twins als laatste draaiden op fresh
dat is: DJ Norman and D'Carrera ft. MC Da Syndrome - get moving
etaleer die kennis zeg ik altijd![]()
Zie mijn T-Shirt op Trillogy... die heeft precies die tekstquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
bewijst iig dat ik niet Dom en Lomp benfamous ook niet dus dat nummer gaat iig niet over mij
![]()
![]()
Ik heb ook weer een shirtje ontworpen. Hele grote interesse is er van mijn vriendengroep, dus als de prijs gunstig is, heb ik 'm aan op Qlimax.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Zie mijn T-Shirt op Trillogy... die heeft precies die tekst
geen dankquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:51 schreef Silaz het volgende:
[..]
kijk hier. Dit bedoelde ik noudankuwel
![]()
![]()
Of je gaat gewoon naar 1 van de 100 andere identieke forums.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:18 schreef Bioo het volgende:
Even een tip voor de toekomstige HC. Maak het zo dat een standaard user alleen wat discussie forums ziet. De users die jij selecteerd mogen dan in het "verborgen" gedeelte. Geen addons voor nodig, alleen wat groepen en rechten.
Ik ben nu zelf wat aan het brakken... mensen kunnen mij dan een PM sturen... krijgen ze van mij een username en wachtwoord (username mogen ze dan nog wel zelf verzinnen)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:18 schreef Bioo het volgende:
Even een tip voor de toekomstige HC. Maak het zo dat een standaard user alleen wat discussie forums ziet. De users die jij selecteerd mogen dan in het "verborgen" gedeelte. Geen addons voor nodig, alleen wat groepen en rechten.
Handige site, zal 'm onthouden voor de openingspostquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja ik was voorheen een pure hardcore luisteraar, maar ik luister nu ook heel veel hardstyle. Dat is egwoon iets relaxter.Ik heb nu 'Hardstyle The Ultimate Collection 2007 vol 3"
Staan zwaar en zwaar relaxte nummers op. Ik heb ff Rock Civilization van the headhunterz eruit geript en die ingesteld als ringtone.
Maar nog ff een vraagje. De tekst van Wild Motherfuckers - Fother Mucker vind ik zeker lachen. ^^
http://www.lololyrics.com/lyrics/202.html
Maar komen die lyrics nog ergens vandaan of heeft die kerel dat zelf bedacht?
Hou het maar op de lange baan....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
boy hoe is het met de top 100 gaat dit plan nog door of is dit op de lange baan geschoven?
Welke top 100?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
boy hoe is het met de top 100 gaat dit plan nog door of is dit op de lange baan geschoven?
quote:Line up qlimax
fausto
ghost
brennan heart
showtek
zany&prophet
headhunterz
technoboy
neophyte
laat maar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:53 schreef Sethje het volgende:
Wat een draaaaaaaaaaama kanker q-dance
[..]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:06 schreef Muta het volgende:
komop? dit feest is voor de echt Hardstyle fan, dan is dit toch een prachtige lineup?
Dat is inderdaad het enige voordeel Boyquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat Muta zegt...
Ik vind de line up op zich niet slecht, behalve die 1e 2 dj;s. Snap niet dat die er staan. Maar als ik de set terug hoor van HH op q-base en weet dat TBY altijd vette releases heeft. Dat het gewoon vanaf 12:00 vet word en dat ik dus lekker rustig aan kan doen zaterdag als ik van mijn werk kom
whahahaha, dit meen je toch niet serieus?!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:06 schreef Muta het volgende:
komop? dit feest is voor de echt Hardstyle fan, dan is dit toch een prachtige lineup?
Same here , behalve dan de camera en de strepen in m'n nekquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:08 schreef JortK het volgende:
Ik ben trouwens vanavond bij Showtek
Legerbroek, witte sportschoenen, kort haar, video camera () en een paar dikke rode strepen in me nek die ik heb opgelopen omdat ik in de bosjes ben gevallen met me lamme hoofd gister
Dus als je me herkend, give me a bitchslap
fiets ze!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:06 schreef JortK het volgende:
Ik ga wat in elkaar fietsen
Ben je niet bang dat je host weer alles op slot gooit? Ze zullen vast de database in de gaten gaan houden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:06 schreef JortK het volgende:
Mensen nog even een kleine update met betrekking tot HC.
Ik ga wat in elkaar fietsen waarbij eerst ingelogd moet worden, en waarbij je je niet zomaar kunt registreren.
Op deze manier weet ik zeker dat er geen mensen komen die er niet horen, en het zo lekker onder elkaar blijft.
Iedereen kan gewoon dingen toevoegen, en alles komt gewoon in een simpele lijst te staan, zodat het lekker makkelijk is om wat toe te voegen, en om wat eraf te halen natuurlijk
Morgen ga ik hier mee verder, en ik ben vandeweek 3 dagen vrij dus dan kan ik er ook nog wel een en ander aan doen
Dan weten jullie in ieder geval dat ik er mee bezig ben
ik was niet snel, ik had mazzel dat ik net hier keek toen jij gepost hadquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:12 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Southstylers_-_Crystal__Tripp__DMW019_-Vinyl-2007
Heb hem ook net binnen, wat een lekkere plaatjesquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:12 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Southstylers_-_Crystal__Tripp__DMW019_-Vinyl-2007
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |