Yep, one way ticket naar de dagboekkamer met als gevolg een scheldkannonade.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:40 schreef Nostalgist het volgende:
En nu weg uit de Yacuzi..... jeetje.... soms verlang ik naar Hummie.... die wist wel raad met dit soort momenten.....
SNap echt niet dat ze geen brief laten komen met daarin boete voor fluisteren en pratenn zonder zender.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:38 schreef Nostalgist het volgende:
Hé redactie... laten jullie over je heenlopen ????
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk snel![]()
[..]
Yep, one way ticket naar de dagboekkamer met als gevolg een scheldkannonade.![]()
Denk dat de redactie wel kan horen wat er gezegd wordt en wij krijgen dat dan in de uitzending, met ondertitelingquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:46 schreef diedirk het volgende:
[..]
SNap echt niet dat ze geen brief laten komen met daarin boete voor fluisteren en pratenn zonder zender.
Moet eigenlijk wel ja, maar het intereseert mij geen ruk wat die 2 bepraten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:46 schreef diedirk het volgende:
[..]
SNap echt niet dat ze geen brief laten komen met daarin boete voor fluisteren en pratenn zonder zender.
Japio en 'achter' iets bedingen ...... Hij heeft veel fantasie !quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt dat hij bedongen heeft de uitzending van Jensen te mogen zien......chantage?
Huub en Jaap vragen zich ook af wat de bijdrage van Brian is behalve meelopen en stoken.
Denk na, een maand streams is echt goedkoper dan een dag.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:48 schreef tipsch het volgende:
ik ga maar weer ens een avondje streams nemen, spanning is mooi.![]()
Dat vragen ze zich al een tijdje af maar ze doen er niets aanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt dat hij bedongen heeft de uitzending van Jensen te mogen zien......chantage?
Huub en Jaap vragen zich ook af wat de bijdrage van Brian is behalve meelopen en stoken.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Klein foutje in de TT, het zou moeten zijn :
DGK [COS # 2627] Middelvinger van Nadia in Dennis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |