Ja, maar, gitaarspeulen is fijn...quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:49 schreef Doodkapje het volgende:
mensen... veel te mooi weer om gitaar te spelen vandaag
Klopt. Ik raak altijd in de warquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat moet uiteraard onder zijn, maar verder een leuk stukje om te lezen op de zondag.
Leuke dingetjes inderdaadquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:54 schreef TeleluvR het volgende:
Ibanez maakt goede shit!
Bij een Gretsch zul je toch ook wat meer voor het merk betalen... Goede keus, gitaar is erg mooi!
Het is toch zo dat je wel bij je optredens/oefenen als je amp beetje hard gaat dat je erg veel feedback krijgt of valt dat nog mee ?quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is toch zo dat je wel bij je optredens/oefenen als je amp beetje hard gaat dat je erg veel feedback krijgt of valt dat nog mee ?
Wel meer dan bij een massieve gitaar, maar het valt heel erg mee. Kan er ook wel een stukje mee opnemen vanavond ofzoquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is toch zo dat je wel bij je optredens/oefenen als je amp beetje hard gaat dat je erg veel feedback krijgt of valt dat nog mee ?
Okee zie vaak dat ze zijn dicht getaped bij de gatenquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wel meer dan bij een massieve gitaar, maar het valt heel erg mee. Kan er ook wel een stukje mee opnemen vanavond ofzo
beddek overtrek van commesaris rex!quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:12 schreef TeleluvR het volgende:
Briljant, die hasselhof poster!
640 valt opzich nog te doen misschien nog ff sparenquote:
De kerktoonladders zijn behoorlijk geniaal anders.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:36 schreef Dupje het volgende:
Hebben jullie ook aan het begin van jullie gitaarcarriere alle kerktoonladders moeten spelen?
Ik speelde vooral blinkquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:36 schreef Dupje het volgende:
Hebben jullie ook aan het begin van jullie gitaarcarriere alle kerktoonladders moeten spelen?
Dat valt toch best mee man!quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
640 valt opzich nog te doen misschien nog ff sparen
vind hem er wel erg strak uitzienmooie headstock ook
Ja. En jaren later heb je er nog steeds plezier van.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:36 schreef Dupje het volgende:
Ik zit er nog steeds aan te denken om die LTD Eclipse te kopenquote:
Nope.......quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:36 schreef Dupje het volgende:
Lijkt me duidelijkquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik zit er nog steeds aan te denken om die LTD Eclipse te kopen1200 euro
Maar wil eigelijk ook wel die Telecaster van Jim Root....
GAS
Wat is er zo nuttig aan?quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. En jaren later heb je er nog steeds plezier van.
Dat is toch dat lespaul model ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:07 schreef -Menn0- het volgende:
Witte Eclipse?
Het traint vingergeheugen in combinatie met audiogeheugen. Zoals Jackson Pollock ooit zei: "Je moet de regels kennen om ze te kunnen breken". Kerktoonladders zijn een redelijke samenvatting van wat voor ons westers getraind gehoord "klinkt".quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |