Zalig zijn de armen van geest.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik bedenk me dan altijd
gelukkig speel ik niet op een tele
en dan is alles weer goed![]()
Guyquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik bedenk me dan altijd
En een gebraden everzwijn, een Chesterfieldstoel en een bosje kaapse viooltjes in een crêmekleurige vaas (geen wit!!).quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je vanaf nu een strijkijzer + personeel opneemt in je rider?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zalig zijn de armen van geest.
Zeker met een jachtsausje.
Die kleuren zijn wel mooiquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
2500 euro voor een uitgeklede signature ES...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik bedenk me dan altijd
Kom je daar met je picknicktafel aanzettenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:17 schreef Deansensitized het volgende:
Het is maar goed dat ik weet wat een rider is, anders snapte ik er niks van!!
Operation Ivy bedoel je zekerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:45 schreef Deansensitized het volgende:
Ik poste pics van Tim Armstrong, en die is van Rancid/Transplants/solo/ex-Poison Ivy.
Zitten er stops op die jetsers?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Krul van de M is afgebroken!!
En die wieltjes zitten muurvast dus die gaan nergens heen
Z'n nieuwe bandje is ook op TV te zien. Ze volgen een beetje dezelfde marketingstrategie: opgeven voor TV-programma's.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:32 schreef -Menn0- het volgende:
Zag net The Girls op tv langskomen, baal je nou niet Brian?
.quote:
Okay stoer, ik vind het wel wat hebben om je eigen video clip op nationale tv te hebbenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:10 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Z'n nieuwe bandje is ook op TV te zien. Ze volgen een beetje dezelfde marketingstrategie: opgeven voor TV-programma's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |