Nee, die stropdassen dan...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:09 schreef Deansensitized het volgende:
Ach ja, als ze niet de gek hebben met mijn Fries zijn, dan is het wel met mijn Dean spele
Ja, geloof zelfs dat je de enige bentquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:38 schreef Dupje het volgende:
OhjeeeeeeePff, zitten hier normaalgesproken alleen maar mannen dan dat je jezelf zo snel verspreekt?
Inderdaad! Zeg Dean,... heb je die nieuwe nachtcrème van L'Oreal al geprobeerd? God-de-lijk subliem...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:10 schreef Deansensitized het volgende:
Succes
Kunnen we het nu weer over mannendingen hebben
Metal, Deans en bier zuipen![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Inderdaad! Zeg Dean,... heb je die nieuwe nachtcrème van L'Oreal al geprobeerd? God-de-lijk subliem...![]()
Pfff alweer terug van school. 20 min heen gefietst, kom ik op school, is leraar er niet, weer 20 min terug gefietst. Leuk is dat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:05 schreef Dupje het volgende:
Whahaha jeeeeej
Ik voel me bijna vereerd hier aangezien ik dus enige meisje ben.
Ik ben naar school!
Euhm nee niet hele dag, maar kan t zo wel ff doen. Wil ook even cello spelen eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:07 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, lekker dan, hele dag om te gitaren![]()
Deantje tochquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Ben verdomme een man van 24, wat moet ik met nachtcrème's man![]()
Nee ik vind m namelijk zelf niet goed genoegquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:12 schreef Deansensitized het volgende:
Of je neemt dat nieuwe nummer van je voor ons op![]()
hoe is het met je schecter avontuur afgelopen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar jullie nog tips voor een leuke scheurgitaar voor erbij
buget 300-400 max vaste brug moet! Verder niet echt iets speciaals. Geen bizarre vormen in ieder geval
Gister bij de gitaarboer geweest die had er 3 staan. Twee van de allergoedkoopste maar die hadden een te dikke hals. En een middenklasse 300-400 geloof ik en die speelde echt superrelax en klonk goed maar die had zo'n lelijke vormquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:12 schreef nightfall het volgende:
[..]
hoe is het met je schecter avontuur afgelopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |