Dat zijn goede stickersquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:23 schreef Cynic het volgende:
Net als stickers. Tenzij de sustain van je gitaar er beter van wordt.
Ach, we hebben er een hier die op Dean speeltquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:36 schreef Ja.dus. het volgende:
hiephoi, gitaar gekocht
Squier Stratocaster, niks vergeleken met jullie gitaren waarschijnlijk maar toch!
Nu kijken of ik het zo rlxt vind dat ik les ga nemen
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ach, we hebben er een hier die op Dean speelt.
16" speakers?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:28 schreef ibaneX het volgende:
GAS![]()
Ik gas op de nieuwste line 6, buisjes in de voor en eind trap en in het midden zit dsp. 40 watter maar met 2X16" speakers en mega veel power op een kwart vermogen gaat ie al voorbij de spider III van 120Watt![]()
en kenker goed(mooie) sound![]()
![]()
Klacht: verkopers die je spullen aansmeren/showen/op gitaaren/kijhard op metalen en soloen/mijn oren pijn laten doen, die 2X zo duur zijn als het eigenlijke budget
dat lijkt tenminste een beetje ergens opquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij heeft die andere ook nog, natuurlijk..
[ afbeelding ]
Genoeg te vinden in dat segment dacht ik zoquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar jullie nog tips voor een leuke scheurgitaar voor erbij
buget 300-400 max vaste brug moet! Verder niet echt iets speciaals. Geen bizarre vormen in ieder geval
Buizen Watt's, iets anders als transistor Watt'squote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:28 schreef ibaneX het volgende:
GAS![]()
Ik gas op de nieuwste line 6, buisjes in de voor en eind trap en in het midden zit dsp. 40 watter maar met 2X16" speakers en mega veel power op een kwart vermogen gaat ie al voorbij de spider III van 120Watt![]()
en kenker goed(mooie) sound![]()
![]()
Klacht: verkopers die je spullen aansmeren/showen/op gitaaren/kijhard op metalen en soloen/mijn oren pijn laten doen, die 2X zo duur zijn als het eigenlijke budget
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar jullie nog tips voor een leuke scheurgitaar voor erbij
buget 300-400 max vaste brug moet! Verder niet echt iets speciaals. Geen bizarre vormen in ieder geval
Dat is dan waarschijnlijk een zwarte verkrachte tele met emg's en een Floyd Rose?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:07 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
![]()
Jim Root Signature Fender Telecaster
![]()
![]()
En een chromen slagplaat!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:28 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Dat is dan waarschijnlijk een zwarte verkrachte tele met emg's en een Floyd Rose?
Twee zelfsquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ach, we hebben er een hier die op Dean speelt. Leuke beginnersgitaar hoor. Gouden tip: doorzetten!
Flame red Dean Evo Specialquote:
Wehehe.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ach, we hebben er een hier die op Dean speelt.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:09 schreef Deansensitized het volgende:
Ach ja, als ze niet de gek hebben met mijn Fries zijn, dan is het wel met mijn Dean spele
Nee, die stropdassen dan...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:09 schreef Deansensitized het volgende:
Ach ja, als ze niet de gek hebben met mijn Fries zijn, dan is het wel met mijn Dean spele
Ja, geloof zelfs dat je de enige bentquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:38 schreef Dupje het volgende:
OhjeeeeeeePff, zitten hier normaalgesproken alleen maar mannen dan dat je jezelf zo snel verspreekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |