En telecasters...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:53 schreef Witchfynder het volgende:
All hail the Mighty Guitars of Steel, Power and Ultimate Death!
Inderdaad, holy shit wat een collectie!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:29 schreef Deansensitized het volgende:
Holy shit!!
http://vintageamps.com/va/showroom.html
Verkeerde Jeff. Alhoewel deze ook wel kan spelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:25 schreef Witchfynder het volgende:
Kijk nou, Jeffs signature van Gibson. Grappig..
[ afbeelding ]
Ja man, zat ook al kwijlend voor het scherm, niet normaalquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:36 schreef SNArky het volgende:
[..]
Inderdaad, holy shit wat een collectie!
Hij heeft die andere ook nog, natuurlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:34 schreef Aresdreams het volgende:
wat een mak gitaartje, zo bot...
Als het de echte Tele van Strummer was rustig, maar ik zal nooit een groot fan worden van relicking.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:58 schreef punkjunk het volgende:
Ik vind de signature Tele van Joe Strummer (van Fender) zo onwijs super lelijk.
[ afbeelding ]
Echt wat the fuck, daar ga je toch geen 1300 euro voor betalen.
Ach wat is zuinig omgaan met een gitaar? Ik poets me gitaar nooit op ofzo, er zitten ook best veel krassen op de achterkant enzo, maar dat komt niet omdat ik em misbruik, maar gewoon omdat ik 'em gebruik.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:11 schreef Sloggi het volgende:
Beter een oude gitaar die er als nieuw uit ziet, dan een nieuwe die er oud uit ziet.
Met andere woorden: waarom zou je zo'n ding willen. Iedereen die een beetje hersens heeft is toch behoorlijk zuinig met zijn gitaar (zeker als je een dure hebt).
Btw: dat 'iets' wat los zat in mijn Tele, dat ding in de body waarmee je de hals kan verstellen zat een beetje los. Gefixt in no-time.
Ik hou het nog stil over twee weken de eerste repetitiequote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:42 schreef Deansensitized het volgende:
Vertel vertel!! Geef alles! Desnoods leggen we geld bij!
Hoe, wat, waar, wanneer, waarom, welke stijl??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |