Ehm... wat heb je gedronken??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondanks alles, ik vind jullie bijna allemaal even lief vandaag.....
ik dacht in ruik voor een breezerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien straks, m'n eten moet eerst even wat zakken. Hoeveel geld wilde je besteden?![]()
Vandaag Optimal Drink (mango) ontdekt (zal wel weer traag met ontdekken zijn), maar ik heb inmiddels een pak leeg. Heerlijk drankje.....en 0 procent (heb alleen nog niet gekeken waar die 0 procent precies voor staat)quote:
Dan mag je alleen even kijken....1 minuut!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik dacht in ruik voor een breezer
Zal wel 0 % van iets zijn wat er sowieso niet inzitquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vandaag Optimal Drink (mango) ontdekt (zal wel weer traag met ontdekken zijn), maar ik heb inmiddels een pak leeg. Heerlijk drankje.....en 0 procent (heb alleen nog niet gekeken waar die 0 procent precies voor staat)
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:05 schreef TherAngelina het volgende:
Allemaal bezopen straks?
Proost.
quote:
Even gekeken, 0 procent vet en in een heel pak 300 cal. Valt wel mee dus....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zal wel 0 % van iets zijn wat er sowieso niet inzit
frituurvet met 0% suiker![]()
suikerklontjes met 0% vet![]()
Doe meequote:
En wat dacht je van de lieve Marrokaanse Nadia.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Arme Dennis, die knul houdt zich hoe dan ook kranig....
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:11 schreef ppi het volgende:
Zit iedereen nou die stripper te bekijken ?
Dat ligt eraan waarmee ze dat vervangen hebben... als het daardoor wel een hoop koolhydraten bevat is het nog maar de vraag of het een verbetering isquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even gekeken, 0 procent vet en in een heel pak 300 cal. Valt wel mee dus....
Stripper?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:11 schreef ppi het volgende:
Zit iedereen nou die stripper te bekijken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |