Co, kom op zeg. Wat een ramp is die man!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:09 schreef D3nn15 het volgende:
Ik hoop zo dat co komt. Dan kan hij die prutsers eieren laten zoeken in de tuin. Beetje discipline
Terug naar de top... Nou moeten we weer een paar jaar kampioen worden
Als ik ga, meestal in 128. Bij m'n gappies van vroeger, toen ik nog wel een seizoenskaart had (De Meer tijdperk)quote:
Die Wouters ken mij echt de tyfus krijgen..quote:
Sorry, maar iemand die zo respectloos met mijn held omgaat mag echt de tyfus krijgen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:50 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Praat even normaal over de man die Ajax weer groot gaat maken (met MvG).
ja, dat vraag ik me ook af, we zullen heus niet opeens de Champions League gaan pakken toch? Maar ja... het is toch weer een van de uithangborden van je club, dus 't is altijd fijn als zoiemand een beetje fatsoenlijk overkomt, wat dat betreft heb ik meer vertrouwen in Molenaar dan Jaakke.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:58 schreef zjroentje het volgende:
Vraag me ook af of een voorzitter nou echt veel invloed heeft.
Je kan je ook afvragen of Jaakke ooit een bindende factor is geweest.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:58 schreef zjroentje het volgende:
Vraag me ook af of een voorzitter nou echt veel invloed heeft. Molenaar heeft wel z'n verleden en uitstraling mee tov Jaakke.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:09 schreef N.i.c.k het volgende:
Denk dat met Molenaar het kampioenschap wel zo goed als zeker binnen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |