Volgens mij welquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:49 schreef FredvZ het volgende:
Zijn ze eigenlijk ook geldig met kerst? Aangezien dat voor de dienstregeling ook weekenddagen zijn?
Gelukkig gaan wij met de trein voor de funquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dus jij gaat vrijwillig kaartjes kopen voor de NS?![]()
ik mag dagelijks gratis, maar ik zou zo graag zonder de NS willen
Om de zoveel dagen weer eens vertraging, veel mensen, stank en te veel geouwehoer!
NS
quote:
Hmmm, misschien toch wel handig om van die dingen te regelen, goedkoop op de verplichte familiebezoekenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens mij wel
Dat scheelt een hoop, en in het weekend is het rustig!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gelukkig gaan wij met de trein voor de funDan neem je al dat gezeik er gratis bij
![]()
Bij de kruidvat in de kleine plaatsen nog nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:13 schreef FredvZ het volgende:
Hmmm, misschien toch wel handig om van die dingen te regelen, goedkoop op de verplichte familiebezoeken
Of zijn ze al weer uitverkocht?
Op t kaartje staat alleen geldig op één zaterdag of zondag, niks over feestdagen....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:49 schreef FredvZ het volgende:
Zijn ze eigenlijk ook geldig met kerst? Aangezien dat voor de dienstregeling ook weekenddagen zijn?
Nou meestal om een dag met de trein te reizen, maar spreek gerust voor jezelfquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:52 schreef zhe-devilll het volgende:
paupers zoals ts hebben zulke kaartjes hard nodig om hun frustraties kwijt te raken!
Zat laatst in de intercity naar Antwerpen en daar kwam zo'n karretje gewoon langs met vanalles erop.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat karretje komt idd niet meer langs. Tegenwoordig is het op sommige trajecten iemand met een grote rugzak die langskomt
Van de Belgische of de Nederlandse spoorwegen? En was het echt karretje of meer zo'n koffierugzakker?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:06 schreef Netsplitter het volgende:
Zat laatst in de intercity naar Antwerpen en daar kwam zo'n karretje gewoon langs met vanalles erop.
Ns en was echt een karretje met iemand er achter die 'm vooruit duwde.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Van de Belgische of de Nederlandse spoorwegen? En was het echt karretje of meer zo'n koffierugzakker?
Welk traject? Ik ben dol op karretjesquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:21 schreef Netsplitter het volgende:
Ns en was echt een karretje met iemand er achter die 'm vooruit duwde.![]()
Den Haag Hs - Antwerpen CS en visa versaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Welk traject? Ik ben dol op karretjes![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:00 schreef ThE_ED het volgende:
Een uitje van de Kruidvat, dat vertrouw je toch op voorhand al niet.
Waar dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:50 schreef Ellatjuh het volgende:
heb 2 kaartjes gehaald
scheelt weer een hoop geld
The horror!!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:00 schreef nikkie1985 het volgende:
Alleen! op de benelux trein, dus naar antwerpen is een karretje.
Rest van NL NIET!
haarlem had ze nogquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar dan?
Hier waren ze op hoor.
Nalluk is 2cm groot. Dan loop je gewoon nu toch nog ff naar het Kruidvat?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:06 schreef Miracle_Drug het volgende:
In Naaldwijk waren ze er nog volop, heb al spijt dat ik er maar eentje genomen heb
Dat zeg ik toch,quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:00 schreef nikkie1985 het volgende:
Alleen! op de benelux trein, dus naar antwerpen is een karretje.
Rest van NL NIET!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nalluk is 2cm groot. Dan loop je gewoon nu toch nog ff naar het Kruidvat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |