Gelukkig niet nee. De treinen zijn "dagelijks" al vol genoeg.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:26 schreef Mike.Strutter het volgende:
Voor dat geld zullen een hoop Nederlanders wel weer eens de trein pakken voor een uitstapje. De mensen die het dagelijks nodig hebben worden niet zo verwend.
dan moet je in de goede treinen gaan zittenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vind het zo jammer dat er geen karretje met koffie meer door de trein komt
Valt reuze mee.quote:[b]Op donderdag 11 oktober 2007 14:04
Ik was wel vergeten hoe goor de meeste treinen tegenwoordig zijn![]()
dat is allang weer ingevoerd op enkele intercity's dus laat je verassenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
Tussen Oktober en 28 Januari. Maar ALLEEN op een zaterdag OF een zondag. Het is dus geen weekendretour.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hoelang zijn die kaartjes geldig?
Heb een week-OV maar moet in december een keer in het weekend aan de andere kant van het land zijn....
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tussen Oktober en 28 Januari. Maar ALLEEN op een zaterdag OF een zondag. Het is dus geen weekendretour.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:00 schreef ThE_ED het volgende:
Een uitje van de Kruidvat, dat vertrouw je toch op voorhand al niet.
Dat karretje komt idd niet meer langs. Tegenwoordig is het op sommige trajecten iemand met een grote rugzak die langskomtquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het karretje toch niet? Wel heb ik gehoord over die koffieboys die koffie uit een rugzak kunnen gietenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:54 schreef WooZ het volgende:
dat is allang weer ingevoerd op enkele intercity's dus laat je verassen![]()
Volgens mij welquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:49 schreef FredvZ het volgende:
Zijn ze eigenlijk ook geldig met kerst? Aangezien dat voor de dienstregeling ook weekenddagen zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |