Yep grondig gedaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:04 schreef Marsepein het volgende:
Ik zou die muur wel even ontvetten voordat je los gaat.
O joh, maar dat kan bij latex vrij snel achter elkaar, dus dat moet komend weekend zeker helemaal goedkomen toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:22 schreef Bluezz het volgende:
Goed he![]()
Nu het donker is, en het licht aan, is het wel de kleur die ik zo ongeveer bedoelde, alleen mot het nog wel 2 keer vrees ik
Why, heb je iets groenigs als kadootje?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:13 schreef borisz het volgende:
De fok! meeting is geloof ik binnenkort in bloemendaal![]()
Ik kan wel wat meenemen, een plant is ook groenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Why, heb je iets groenigs als kadootje?
Mja, dat heeft niet veel zin, want het raam is aan de hele ander kantquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb bloempotten in die kleur![]()
bij de blokkert
met groene citroenplantjes erin tegen de muggenwat niet helpt
Ik heb een kleurkaartje in mijn portemonnee, met voorbedachte radequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja!
Wel even een klodder verf op een papiertje doen.
Met groen is dat altijd zo lastig! Kom je met hééél ander groen thuis opeens.
Ga eens naar de Xenos! Die hebben leuke groene accessoires!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:21 schreef Bluezz het volgende:
Oh misschien wat leuke groenigheden op de saaie kassies kopen
Groen-Geel!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |