Nee, dat was famillie van die Marokaanse gozerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ah, je bent helderziende?
Een groep jongens heeft de dader zelf te pakken genomen toen ie probeerde te vluchten, vind ik toch wel nobel. Of waren dat volgens jou de tien blanken op die school?![]()
heb het niet teruggelezen............vond ik de moeite niet waard. Reageerde alleen op het vetgedrukte woordje. MAAR WAAR GAAT HET OVER? Niets beters te doen mutsen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je vergeet geen W, je had de W juist weg moeten laten![]()
Ah, zaten die daar allemaal ook op school? Want lijkt me dat je niet zo snel je familie op hebt getrommeld.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Nee, dat was famillie van die Marokaanse gozer
inkoppertje..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ah, zaten die daar allemaal ook op school? Want lijkt me dat je niet zo snel je familie op hebt getrommeld.
Goed zo. Jammer dat het op deze manier moet 'doordringen'.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:51 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs dat ze op die school detectiepoortjes hadden, maar kennelijk nietDie gaan nu wel komen iig.
Ach gus, meneer kan niet winnen, meneer gaat 't maar persoonlijk maken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:54 schreef djstoffel het volgende:
Niets beters te doen mutsen?
waarom ben jij die marokkanen hier zo aan het verdedigen. Ben je zo´n marokkanen neukstertje of zo? Of moet dat van je loverboy?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ah, zaten die daar allemaal ook op school? Want lijkt me dat je niet zo snel je familie op hebt getrommeld.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:57 schreef djstoffel het volgende:
[..]
waarom ben jij die marokkanen hier zo aan het verdedigen. Ben je zo´n marokkanen neukstertje of zo? Of moet dat van je loverboy?
en wie begon daarmee ?.......quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach gus, meneer kan niet winnen, meneer gaat 't maar persoonlijk maken.
Weet je al meer details dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:56 schreef milagro het volgende:
nou, op Den Haag CS ook een moord gepleegd, hoor ik van mijn zoon nu net, gaat lekker vandaag
Ik mis in het stukje wat je quote toch echt even waar ze de marokkanen verdedigd.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:57 schreef djstoffel het volgende:
[..]
waarom ben jij die marokkanen hier zo aan het verdedigen. Ben je zo´n marokkanen neukstertje of zo? Of moet dat van je loverboy?
haha, en dat is nu net de bedoeling.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, vanaf nu neemt niemand je meer serieus
![]()
.
Best erg voor zo een klein land als nederland.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:56 schreef milagro het volgende:
nou, op Den Haag CS ook een moord gepleegd, hoor ik van mijn zoon nu net, gaat lekker vandaag
ja, maar wel een categorie die wel iets van hun leven wil maken .............quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:05 schreef Fides het volgende:
[..]
Er lopen genoeg allochtonen/buitenlanders op een universiteit rond hoor![]()
Dat weet ik ook wel, maar over het algemeen met een korter strafbladquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:05 schreef Fides het volgende:
[..]
Er lopen genoeg allochtonen/buitenlanders op een universiteit rond hoor![]()
Find Waldo.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:19 schreef djstoffel het volgende:
[..]
Er staan er wel 30. Kon op die foto´s niet een autochtoon ontdekken........... is dat niet opvallend?
Jij hebt makkelijk praten! Buitenlanderquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:23 schreef popolon het volgende:
Volgens mij staan er gewoon Nederlanders op die foto's. Of kan iedereen nu ineens in hun paspoorten kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |