abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53869770
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 19:24 schreef Tazmaniac het volgende:
ik hoor net dat er morgen gelegenheid is voor de families van kinderen om vragen te komen stellen en om met elkaar te komen praten.. zal wel uitlopen op een bloedbad
Hmmm, een bloedbad..... hoeveel zetels zou dàt Wilders opleveren?

Maar nu even serieus. Mensen, dit is verschrikkelijk. Walgelijke actie van o.a. GeenStijl ook, dat ze meteen met foto's en filmpjes komen.
Ik ben een Nederlander. Jij ook?
  donderdag 11 oktober 2007 @ 19:50:33 #227
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_53869773
Triest
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_53869836
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 19:50 schreef N3d3rland3r het volgende:
Walgelijke actie van o.a. GeenStijl ook, dat ze meteen met foto's en filmpjes komen.
Dat is een heel andere discussie. De foto's van Pim stonden ook in de krant. GS heeft in dit geval weinig verkeerd gedaan.

De waarheid is wreed, maar mag (en moet) wel getoond worden.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_53869884
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Dat is een heel andere discussie. De foto's van Pim stonden ook in de krant. GS heeft in dit geval weinig verkeerd gedaan.

De waarheid is wreed, maar mag (en moet) wel getoond worden.
Waarom? Wat is het nut? Heb je nog nooit met eigen ogen gezien hoe de straat eruit ziet als iemand in z'n nek gestoken is?
pi_53869943
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 19:55 schreef N3d3rland3r het volgende:
Waarom? Wat is het nut? Heb je nog nooit met eigen ogen gezien hoe de straat eruit ziet als iemand in z'n nek gestoken is?
Het nut.......is de samenleving laten zien wat er gebeurd is. Daar is de media toch voor.
pi_53869992
Het is godverdomme walgelijk. Het zijn kinderen. Weliswaar kinderen met een zeer gebrekkige opvoeding en daardoor een beetje erg vroeg-volwassen, maar toch: het zijn kinderen. Daarvan ga je geen bloederige en opruiende filmpjes en foto's aan het publiek tonen. Dat doe je gewoon niet. Ik meen het, gadverdamme.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 20:01:27 #232
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_53870030
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 17:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wanneer Nederlanders het gewoon opgeven, door geen kinderen meer te nemen, is de toekomst helemaal zwart. Je zou er juist een stuk of zeven moeten krijgen!
eigenlijk wel hé, maar als werkende mensch zou dat toch best zwaar zijn...

de enige manier om dat voor elkaar te krijgen, zou zijn als zowel mijn vriendin en ik zouden stoppen met werken, allebei een uitkering aan zouden vragen, kinderen beginnen te kweken om die vervolgens op straat te schoppen en ondertussen wel die kinderbijslag binnen zouden tanken...

nah, liever niet dan...
dan werk ik nog liever even door en hoop ik genoeg geld te hebben over een jaar of tien om een stuk bos te kunnen kopen, ver weg van elke grote stad en daar mijn eigen gemeenschap te stichten met Nederlanders die er hetzelfde over denken...
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
pi_53870044
De dader en het slachtoffer zijn toch ook niet te zien op de foto's of weet jij meer dan ik .
  donderdag 11 oktober 2007 @ 20:04:02 #234
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_53870066
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 20:01 schreef Parkinson_XTC het volgende:

[..]

eigenlijk wel hé, maar als werkende mensch zou dat toch best zwaar zijn...

de enige manier om dat voor elkaar te krijgen, zou zijn als zowel mijn vriendin en ik zouden stoppen met werken, allebei een uitkering aan zouden vragen, kinderen beginnen te kweken om die vervolgens op straat te schoppen en ondertussen wel die kinderbijslag binnen zouden tanken...

{...}
Je zou het vaderland zo op twee manieren dienen: Ten eerste is er aanwas van Nederlanders, en ten tweede wordt de staatsruif minder snel gevuld, waardoor er minder geld beschikbaar is voor allerlei rampenplannen van het kabinet.
Maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, dat is de democratie.
The End Times are wild
pi_53870141
Wat zijn die dingen die tussen het bloed liggen?
pi_53870155
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 20:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
De dader en het slachtoffer zijn toch ook niet te zien op de foto's of weet jij meer dan ik .
Dat doet er niet toe. Er lag daar bloed van een kind. Op straat. En wat vraagt die reporter (een wijf ook nog meen ik, dat zijn de ergsten, die gaan letterlijk over lijken voor hun eigen carrière)? "Hé, swa, vertel eens voor die camera hoe je de dader te pakken hebt gekregen en hebt toegetakeld, liefst met zoveel mogelijk smeuïge details!"

Het is WAL-GE-LIJK. En niemand die het ziet, zo gedeformeerd zijn we met z'n allen.
pi_53870191
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 20:07 schreef Taurus het volgende:
Wat zijn die dingen die tussen het bloed liggen?
Kledingstukken waarmee geprobeerd is de bloeding te stoppen.
pi_53870223
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 20:07 schreef N3d3rland3r het volgende:

[..]

Dat doet er niet toe. Er lag daar bloed van een kind. Op straat. En wat vraagt die reporter (een wijf ook nog meen ik, dat zijn de ergsten, die gaan letterlijk over lijken voor hun eigen carrière)? "Hé, swa, vertel eens voor die camera hoe je de dader te pakken hebt gekregen en hebt toegetakeld, liefst met zoveel mogelijk smeuïge details!"

Het is WAL-GE-LIJK. En niemand die het ziet, zo gedeformeerd zijn we met z'n allen.
pi_53870235
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 19:59 schreef N3d3rland3r het volgende:
Het is godverdomme walgelijk. Het zijn kinderen. Weliswaar kinderen met een zeer gebrekkige opvoeding en daardoor een beetje erg vroeg-volwassen, maar toch: het zijn kinderen. Daarvan ga je geen bloederige en opruiende filmpjes en foto's aan het publiek tonen. Dat doe je gewoon niet. Ik meen het, gadverdamme.
Of je het nou walgelijk vindt of niet is jouw zaak, maar er geldt hier persvrijheid. Dit is misschien smakeloos, maar verder is het niet schadelijk, en je hoeft het natuurlijk niet te bekijken.
pi_53870364
Tuurlijk, verschuil je maar weer achter de 'persvrijheid'. Je hebt zeker nog nooit van normen en waarden gehoord? Die reporter duidelijk ook niet. En dan vinden wij het gek dat die kids elkaar overhoop steken.

Ik vind die foto's trouwens minder walgelijk dan het feit dat ze nu overal op het internet staan.
pi_53870421
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 20:11 schreef Taurus het volgende:

[..]

Jij bent zeker niet bekend met vrouwen in het wat hogere journalistieke echelon? Ik wel, ken er een paar. Brrr.
pi_53870428
Vriend van me het zien gebeuren. Zit er niet op school, maar fietste er langs op het moment. Echt afschuwelijk dit..

Iemand neersteken om het gooien van een pen, gekker moet het niet worden! Iemand een klap verkopen als iemand te ver gaat kan ik nog enigzins begrijpen, maar steken en schieten.. Zo laf. En ja, natuurlijk weer allochtonen. Het wordt ons steeds moeilijker gemaakt om te blijven geloven in de 'onschuld' van de allochtoonse jeugd. Diep triest.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 20:21:43 #243
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_53870451
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 20:18 schreef N3d3rland3r het volgende:
Tuurlijk, verschuil je maar weer achter de 'persvrijheid'. Je hebt zeker nog nooit van normen en waarden gehoord? Die reporter duidelijk ook niet. En dan vinden wij het gek dat die kids elkaar overhoop steken.

Ik vind die foto's trouwens minder walgelijk dan het feit dat ze nu overal op het internet staan.
Wat erg zeg, bloederige foto's. Heb je daar 20 posts voor nodig om dat kenbaar te maken?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_53870487
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 20:18 schreef N3d3rland3r het volgende:

Het is geen verschuilen. Persvrijheid is belangrijk .

Welkom in 2007, foto's staan tegenwoordig op internet ipv de volgende ochtend in de krant.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 20:28:26 #245
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_53870610
NU in Netwerk.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_53870706
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 20:21 schreef Perrin het volgende:

[..]

Wat erg zeg, bloederige foto's. Heb je daar 20 posts voor nodig om dat kenbaar te maken?
Kijk, precies wat ik bedoel.

Foto's van een met kinderbloed besmeurde straat ergens in Nederland, en meneer Perrin snapt niet wat er nou zo erg aan is dat die foto's overal op internet, op TV en in de kranten zijn terug te zien. Heeft meneer Perrin er bijvoorbeeld ooit weleens bij nagedacht dat er ook andere kinderen meekijken? Kinderen ja, je weet wel die schepsels die zulke dingen simpelweg niet horen te zien, omdat dat een gezonde geestelijke ontwikkeling in de weg kan staan.
pi_53870732
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Het is geen verschuilen. Persvrijheid is belangrijk .
Normen en waarden ook, maar dat zijn we met z'n allen vergeten.
pi_53870746
ROC? Tís VMBO.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 20:45:29 #249
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_53870967
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 20:33 schreef N3d3rland3r het volgende:

[..]

Kijk, precies wat ik bedoel.

Foto's van een met kinderbloed besmeurde straat ergens in Nederland, en meneer Perrin snapt niet wat er nou zo erg aan is dat die foto's overal op internet, op TV en in de kranten zijn terug te zien. Heeft meneer Perrin er bijvoorbeeld ooit weleens bij nagedacht dat er ook andere kinderen meekijken? Kinderen ja, je weet wel die schepsels die zulke dingen simpelweg niet horen te zien, omdat dat een gezonde geestelijke ontwikkeling in de weg kan staan.
Je kunt zelf anders ook wel even je toon een beetje aanpassen, meneer de betweter. Kinderen zien wel meer gruwelijke dingen, daar helpt jouw opgeheven vingertje echt niet tegen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_53870989
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 20:34 schreef F04 het volgende:
ROC? Tís VMBO.
ROC is toch MBO .
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 20:33 schreef N3d3rland3r het volgende:
Normen en waarden ook, maar dat zijn we met z'n allen vergeten.
De bevolking de waarheid niet vertellen of laten zien wil niet zeggen dat we opeens meer normen en waarden hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')