hoi ik zit met volgend probleem en hoop der beet je aan uit te geraken met jullie hulp.
zalt kort weer geven even.
na breuk met vorige had ik even genoeg van vrouwen en dus gaan chaten, gewoon als ontspaning en zonder verwachtingen.
Tot dat er een vrouw int speel kwam dien zij dat ze me wel grapig vond enz en dit groeide meer en meer.
resultaat ik heb ze nu al 3 keer gezien en hebben leuke dingen gedaan en waren lange uurtjes zelf vond ze ook leuk enz, ik had nooit gedacht van ow wat leuke madam is dat, maar ik was direct verkocht.
van haar wist ik van andere dat ze ook wel zot stond maar dat was via chat natuurlijk.
maar na 3 keer zien zegde ze ik weet niet het klikt der ontbreekt wat. ( even lijk duidelijk stellen ik ben 25 zij word komende maand 25 )
ok ben der niet op verder in gegaan om dag niet te verpeste en toen we terug waren zij ze via msn ( chat )
dit over me.
<zij> wede wat men ma zei
<zij> das wel ne schone jong he
<zij> ge zijt ne goeie jong he (mijn naam ) lief aardig zeker niet lelijk
<zij> der zou geen reden zijn dak niet verliefd op u zou kunnen worden
<zij> want kwa persoon zijde heel goed
<ik> sorry nu snap ik het heel niet
<zij> waarom die iets er niet is kweet het niet
<zij> dat het niet aan u ligt
ok gisteren nog wat met haar gedisciteerd op normale manier en zij ze ik analyseer de mensen als ik ze zie en dat doen ik ook bij me zelf en zelfs 10 keer harder.
nu ja ze oordeelt al te rap over iemand volgens mij.
en ze heeft een alarm zegt ze, zo dra dien analyse is gedaan, en heeft nagedacht en denkt die persoon kan mij niet aan in relatie daar ik dominant ben en gaat me niet snappen en als ik niet af geef zegt dien Foeit en gaat lopen van me en dan ben ik weer gebroken vrouw zegt ze.
dus ik voldoe aan ene kant eigenlijk aan haar profiel en andere kant hou hara tegen dat ik zo gezegd haar niet zou aan kunnen op gebied van karakter, ik moet meer onder me uit zijn durven in discutie gaan enz en dingen zelf doen beslissen.
ok kan dat gerust en hebt ook voor haar over, maar ze heeft zo een rechte lijn en daar wijkt ze niet van af rap meer, dan moet ik al echt kunnen bewijzen dat niet zo is , nu ja hoe ga ik dit oplossen want zo me geen dag zonder hara meer kunnen voorstellen.
en ze wil me ook blijven zien en gaan ook verder met elkaar weg.
ik hoop dat jullie hier me raad kunnen geven zou me veel voorruit helpen Thanks
hoe begrijp ik een dominante vrouw ?