Volgens mij deren de camera's de meeste bewoners niet tijdens hun sekssessies, dus dat lijkt me niet. Dan zet ik mij geld eerder op een volledig doorgesnoven Natasia.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Of was het een cadeautje van de Febo om de bewoners ongestoorde sex te gunnen?
Als er iets is gebeurd zal Jaap degene zijn die z'n mond voorbij praat. Tot nu toe niets nogquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:36 schreef Deisyy het volgende:
Wordt er in het huis niets over vannacht gezegd ?
3% had Dennixquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:36 schreef schatje het volgende:
Ik baal echt als de Febo Jaap de komende stemronde laat gaan .
Dennis is degene met 1% in de populariteitpoll. Hij voegt helemaal niets toe. Die gozer moet dus gewoon weg.
We kennen de Febo he.. Algeheel spreekverbod over het gebeuren, maar langzaamaan zal er vandaag wel meer duidelijk worden uit flarden van gesprekken die gelardeerd zullen zijn met de nodige streamlocks.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:36 schreef Deisyy het volgende:
Wordt er in het huis niets over vannacht gezegd ?
Hoe naturel inderdaad. Eerste wat ze doet als ze uit bed komt is de plamuurlaag op haar gezicht bijwerkenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:45 schreef beequeen het volgende:
Naad maakt zich geen zorgen over de fotoshoot.
Naad: Wat kan er nu misgaan met een natural beauty als ik.![]()
dat dus.quote:Naad mag morgen naar de Bergmankliniek, wat nou natural beauty.
Laat ze haar brede rug versmallen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:45 schreef beequeen het volgende:
Naad maakt zich geen zorgen over de fotoshoot.
Naad mag morgen naar de Bergmankliniek, wat nou natural beauty.
De productie trekt zich geen moer aan van die popoll,is puur geldtrekkerij.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:41 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
3% had Dennix
zijn zus heeft veel SMSje gestuurd
Nadia heeft 1%
en Amanda 6%![]()
En juist zulke uitspraken maken haar lelijk!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:45 schreef beequeen het volgende:
Nope, mensen van de fotoshoot voor de natural beauty.quote:
Pic?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:48 schreef schatje het volgende:
Hmmz, die jongen met grijze hoodie is wel lekker zo op het eerste oog.
Nadia lijkt op een hamster.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:52 schreef cobain94 het volgende:
Nadia begint op een hamster te lijken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |