haal een fles rum, begin om een uur of acht alvast met kantelen en fles leeg crashen maar! als je een beetje doordrinkt lig je tegen 23:00 knock out en slaap je toch nog een aardig aantal urenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:20 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee, ik heb slecht geslapen. Lag er half zeven in, sliep half acht, om acht uur komt m'n pa m'n kamer binnen om de ventilator uit te zetten (die heb ik sinds de 'zomer' aan omdat ik écht heel veel kou nodig heb om te kunnen slapen of zo
) en word ik ook weer wakker en brabbel ik het één en ander
. Sliep ongeveer half negen weer en elf uur eruit en me snellen naar het werk.
Nja. En morgen moet ik er wel een keer voor tienen uit
.
Ik begrijp niet dat jij geen eigen programma hebt.quote:
Vertel mij watquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
haal een fles rum, begin om een uur of acht alvast met kantelen en fles leeg crashen maar! als je een beetje doordrinkt lig je tegen 23:00 knock out en slaap je toch nog een aardig aantal uren![]()
wat een gezondsheidstip![]()
Volgende week in Bommies Healthclub:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:40 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat jij geen eigen programma hebt.
Ik kijk zeker weerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgende week in Bommies Healthclub:
Hoe je kinderen met adhd rustig krijgt dmv een mooie gezonde mix van valium en coke![]()
Mag je ook kijken als je hele lieve, zoete kinderen hebt, die nooit vervelend zijn???quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgende week in Bommies Healthclub:
Hoe je kinderen met adhd rustig krijgt dmv een mooie gezonde mix van valium en coke![]()
Ken jij zoiemand dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Mag je ook kijken als je hele lieve, zoete kinderen hebt, die nooit vervelend zijn???![]()
quote:
dus kort samengevat ...ze zijn geboren met een moedervlek in de vorm van het getal 666 op hun voorhoofd ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:11 schreef petraa het volgende:
[..]
, ikke, ik heb schatten van kinderen ze luisteren altid, zijn nooit vervelend!!!! Eigenlijk lijken ze wel op mij!!!
![]()
Alsin: hitsig?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:11 schreef petraa het volgende:
[..]
, ikke, ik heb schatten van kinderen ze luisteren altid, zijn nooit vervelend!!!! Eigenlijk lijken ze wel op mij!!!
![]()
tuurlijk mag dat al is de week erop een betere aflevering voor je, die gaat namelijk over anale sextherapie tegen constipatiequote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Mag je ook kijken als je hele lieve, zoete kinderen hebt, die nooit vervelend zijn???![]()
Nee want jij bent niet de vader en die moedervlek heb ik bij jou gezien!!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus kort samengevat ...ze zijn geboren met een moedervlek in de vorm van het getal 666 op hun voorhoofd ?
dat wilde ik dus niet zeggenquote:
Daarom doe ik het.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat wilde ik dus niet zeggen
Nee ze zijn onschuldig en moet zeggen dat ik dat vandaag ook bent!!quote:
die moedervlek zit bij mij tegen vlak bij mijn buiik op mijn leutert...hoezo heb jij die gezien en waarom weet ik daar niets (meer) van ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee want jij bent niet de vader en die moedervlek heb ik bij jou gezien!!!!![]()
D'r gaat bij mij anaal alleen maar wat uit en NIET in.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
tuurlijk mag dat al is de week erop een betere aflevering voor je, die gaat namelijk over anale sextherapie tegen constipatie![]()
dank voor de aanvullig, zo wor ik toch een beetje beschermd tegen mijn onbesuisde uitspraken voor zover aanwezigquote:
ja....op welke leeftijd kun je je kind voor een kratje rum wegsturen ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:17 schreef debuurvrouw het volgende:
hoor ik hier iets over opvoedtips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |