Boeiende info he, daar kan je wat mee!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:43 schreef Gert het volgende:
Wow, dus ajax werd landskampioen in 1931. Respect!![]()
![]()
![]()
Ja, alleen vergeet hij de andere 28x....te pijnlijk denk ik..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Boeiende info he, daar kan je wat mee!!![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja, alleen vergeet hij de andere 28x....te pijnlijk denk ik..![]()
Mag ik jullie verzoeken?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:56 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Resultaten uit het verleden, geven geen garanties voor de toekomst.![]()
RUN FORREST RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUN!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mag ik jullie verzoeken?
Voetbal
![]()
middag, nymf!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:42 schreef petraa het volgende:
Zo ben ik weer, kid is verlost van gips!!!!!!!!!! Dat houdt in, nog een paar dagen slaafje van haar en dan FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Middag trouiwens![]()
te klikken?
Ja ging perfect na wat rumquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:08 schreef TherAngelina het volgende:
Heuj!
Nog een beetje gelukt met slapen?
Hoezo raar?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:14 schreef TherAngelina het volgende:
Ik ga uit eten met een vriendinnetje.
En ik vind het zó raar dat dat uit mijn mond komt.
Had ik het trouwens gedroomd of hoorde ik echt op de radio dat het terrasrookverbod niet doorgaat in 2008?
Dag bijtjezzzzzz.
Ja, dan slaap je lekker hèquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja ging perfect na wat rum![]()
stond om 08:00 netjes bij de klant wazig naar die server te kijken
Ohwja...dwight gaat vanaaf los:
While the office gets ready for Phyllis' big day, an important task appointed to Michael goes embarrassingly wrong. Meanwhile Pam wonders what could have been with her called off wedding and Dwight searches for wedding crashers.
eetsequote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:16 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja, dan slaap je lekker hè. Dan kan ik zelfs twaalf uur wel slapen, als ik genoeg heb gehad
.
Jayyy. Die aflevering van gisteren ook echt
.
Maar goed, eten,.
Ben niet echt van de vriendinnetjes, heb bijna alleen vrienden. Maar zij is echtquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo raar?
Ennuh tuurlijk gaat dat terrasrookverbod niet door...stel zieke mafketels![]()
Jij ook nog behoorlijk kunnen slapen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |