Echt nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:16 schreef Floripas het volgende:
Ik moest lachen.
OMG, modstormlooptopic!![]()
Daar zit hij. Hij is zijn verzameling bierflesjes aan het verkopen. Voor biergeld.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:34 schreef Branieschopper het volgende:
.. waarom is t middenstuk wazig gemaakt? TS heeft geheimen?
En die stinken ook allemaal naar bier!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:34 schreef Branieschopper het volgende:
Dat zie ik elke ochtend als ik uit 't raam kijk in mijn woning in de Bijlmer..
Eco hippies.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:25 schreef nyny83 het volgende:
Wat zijn die groene flesjes dan? Mislukte smurfen?
Veelstatiegeldlollermodstormtopicquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:46 schreef gronk het volgende:
Statiegeldtopic.
Vraag 1: Op welk plaatje is de grootste waarde afgebeeld?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:15 schreef Biancavia het volgende:
Ik zie toch duidelijk verschil hoor.
[ afbeelding ]
dat is dus:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vraag 1: Op welk plaatje is de grootste waarde afgebeeld?
A Plaatje 1
B Plaatje 2
Ik vind het wel op elkaar lijken eigenlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:15 schreef Biancavia het volgende:
Ik zie toch duidelijk verschil hoor.
[ afbeelding ]
Dat is hitlerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:55 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem ff geunfade.
De vraag rijst, wie is die blanke bovenaan de negermenigte?
TS?
Dat is een grote reusquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:55 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem ff geunfade.
TS?
Dat is God. Hij pauzeert effe.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:55 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem ff geunfade.
TS?
Nee, hoe kom je ervan af!quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:36 schreef makkie88 het volgende:
[..]
dat is dus:
A = 40 euro aan statiegeld
B = 100 negers? zwarte pieten
als ik hier antwoord op geef wordt ik morgen neergeschoten
Ik mis de kookpot in het midden.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:59 schreef remlof het volgende:
Ik vind dit net allemaal bierflesjes:
[ afbeelding ]
Dat is God die zich afvraagt hoe hij het Afrikaprobleem aanpakt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:55 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem ff geunfade.
TS?
quote:
Lol dat is een plaatje uit mijn topic:"post je dag in plaatjes"quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:07 schreef Sjibble het volgende:
Kijk eens in het midden, lijkt wel of je ergens in een stad zit op een wijde straat dat vol staat met negers met groene t-shirts enzo.
Kijk: [ afbeelding ]
Niet dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |