quote:
WMzquote:
Lekker geslapen?quote:
ik ookquote:
weet ik tochquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ook![]()
wel wat kort, maar ok. Was om 10 over half 2 pas thuis...
wees maar blij dat dat was nadat je het station uit wasquote:nadat ik het station uit was werd het station op slot gedaan door de securitydude![]()
succesquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:28 schreef MPG het volgende:
Maargoed, ik moet vergaderen, en heb daarna college tot 17:15 ofzo
Laters![]()
Hehe, speciaal op jou gewachtquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ook![]()
wel wat kort, maar ok. Was om 10 over half 2 pas thuis... nadat ik het station uit was werd het station op slot gedaan door de securitydude
![]()
Hoe komt dat tochquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:29 schreef Muck het volgende:
[..]
weet ik toch
[..]
wees maar blij dat dat was nadat je het station uit was
jij bent gewoon de station-kerel!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, speciaal op jou gewachtHij fokt zeker ook, hij wist dat je er nog niet was
the green mile is gewoon een lange filmquote:[..]
Hoe komt dat toch![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:36 schreef Muck het volgende:
[..]
jij bent gewoon de station-kerel!
[..]
the green mile is gewoon een lange film
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jain de avonduren reis ik naar Venlo
Ik heb een alibi hè
jaquote:En The Green Mile
Ben je zelf moslim?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Aah, morgen het einde van de Ramadan, het is nu tijd voor 'Takhbir'; speciaal gebed zeg maar. Morgen kan iedereen dus weer gewoon eten
Eens kijken of ik morgen om 06:00 me kan melden op het centrale plein voor een van de massa-gebeden.
Zal wel een stuk leuker zijn dan St. Maarten hierquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
En vanavond zijn er als het goed is een soort van lampionnen-optochten. Dat wil ik ook zien.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zal wel een stuk leuker zijn dan St. Maarten hier
denk ik ook wel, hier geen Afrikanen, Mocro's en dat soort tuig gezellig mensen onder elkaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zal wel een stuk leuker zijn dan St. Maarten hier
Heerlijk maatschappij-kritisch terwijl hij in Indonesie woontquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
denk ik ook wel, hier geen Afrikanen, Mocro's en dat soort tuig gezellig mensen onder elkaar.
whehe, ja, in Nederland zou ik het niet meer durven, voor je het weet ontketen je een religieuze rel, die wil ik niet op mijn naa hebben staan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heerlijk maatschappij-kritisch terwijl hij in Indonesie woont![]()
Hehe, mooiquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Toch klinkt het niet slecht, het koor der moskee-en. Het is een soort canon. De leider eerst (de moskee van deze buurt) en daarna de omliggenden.
reis zequote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, mooi
Ik ga richting Utrecht![]()
concert van Soilworkquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:41 schreef Muck het volgende:
wat is er vanavond dan?
oh ja!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
concert van Soilwork
zie ik m'n neef nog eens. die woont nu in de USA samen met z'n Hannah (hij is daarmee getrouwd)
m'n neef is de drummer van Soilwork
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |