abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 10 oktober 2007 @ 22:42:26 #1
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_53851110
Je kent het wel.
14 huizen
Kleine straat
Parkeren aan 1 kant van de weg.
Mensen met meerdere auto's,
Ik snap best wel dat je als persoon je auto voor de deur wilt hebben. Maar op dagen dat er maar 1 auto in de straat staat (overdag weliswaar) mag je bést als bezitter van een zogenaamde '2e auto in de familie' je auto in de straat parkeren, toch? Enfin, schijnbaar niet
Goed, ik kan natuurlijk een brief schrijven, misschien zoiets als dit

"Beste buurman,

Ik snap best dat je uit frustratie naar mijn auto kijkt. Inderdaad, dát scheelt 8 jaar. Ze zijn inderdaad op ongeveer dezelfde dag gekocht - maar toch die 8 jaar dat-ie van mij jonger is.

Maar uit pure frustratie hoef je dan niet zonder bril in je auto te gaan zitten. Wanneer je mijn kenteken probeert te lezen moet je véélste ver naar voren rijden. Dat is het punt nog niet. Maar om dan tijdens het lezen van mijn kenteken de auto op dezelfde aantal centimeters van mijn nummerplaat te gaan párkeren is dan wel weer het uiterste. De vorige 2 keren dat je dat deed zag ik wel door de vingers. Onwennigheid van je nieuwe auto misschien? Het kan zijn dat het glad op de weg was - ook al heeft het niet geregend. Je weet het niet.

Die keren hiervoor heb ik als beginnend bestuurder uitstekend laten zien waarom ik in de 2e keer ben geslaagd voor het roze papiertje pasje. Maar om nou morgen vroeg om 7 uur wéér hetzelfde trucje uit te gaan halen verveeld dermate erg... Ik snap dat je je auto voor de deur wilt parkeren, maar maandelijks word er ook 27 euro aan 'wegenbelasting' van mijn rekening afgeschreven. Dit geeft mij dan toch evenzoveel recht op een parkeerplaats van circa 1.2 keer mijn auto. Niet 1.01 keer, dat is niet evenredig aan het bedrag. Beetje oneerlijk vind u niet?

Zou u IN VREDESNAAM de volgende keer de auto niet zo dicht op de mijne willen parkeren. Ik dank u alvast van te voren. Anders schaf ik binnenkort wel een trekhaak aan. Dat scheelt natuurlijk in de hoeveelheid deuken die anders niet in uw kentekenplaat zouden komen.

Hoogachtend, ik."

Maar nee, de volgende keer bel ik de hele ochtend bij die hork aan. tot hij die auto eens een flink eind elders parkeert. Klootzak
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_53851290
Ik heb zo'n buurvrouw, misschien moeten we ze laten daten.
Vivre
pi_53851349
hahaha ik ken het probleem wij hebben 2 auto's voor de deur 1 x taxi ( scoda superb 2007 ) nu rij ik momenteel in een 205 uit jaar 0 , en wordt dus regelmatig klemgezet , en zie dit steeds door de vingers

hij rijd een nieuwe crafter en zijn vrouw ene polo .

nu is het zo dat wij de taxi gewoon netjes verderop parkeren doordat er zo weinig plaats is , maar dat wil dan niet zeggen dat hij zijn busje ruim geparkeert maar dicht tegen mijn 205je aan moet zetten .

dus buurman bereid je maar vast voor want morgen is mijn ford f150 klaar en dan gaan we nog wat beleven ( incl bull bar en dikke trekhaak )

ps 205 is een leenapparaat
  Moderator woensdag 10 oktober 2007 @ 22:49:09 #4
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_53851354
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:47 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb zo'n buurvrouw, misschien moeten we ze laten daten.
Dan komt er nog een auto bij
pi_53851383
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:49 schreef Renesite het volgende:

[..]

Dan komt er nog een auto bij
Dan laten we je buurman hier wonen en kom ik wel naast je wonen.
Vivre
pi_53851408
effe duwen, altijd goed.
  Moderator woensdag 10 oktober 2007 @ 22:54:24 #7
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_53851543
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:49 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Dan laten we je buurman hier wonen en kom ik wel naast je wonen.
Deal !
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:49 schreef siekman het volgende:
hahaha ik ken het probleem wij hebben 2 auto's voor de deur 1 x taxi ( scoda superb 2007 ) nu rij ik momenteel in een 205 uit jaar 0 , en wordt dus regelmatig klemgezet , en zie dit steeds door de vingers

hij rijd een nieuwe crafter en zijn vrouw ene polo .

nu is het zo dat wij de taxi gewoon netjes verderop parkeren doordat er zo weinig plaats is , maar dat wil dan niet zeggen dat hij zijn busje ruim geparkeert maar dicht tegen mijn 205je aan moet zetten .

dus buurman bereid je maar vast voor want morgen is mijn ford f150 klaar en dan gaan we nog wat beleven ( incl bull bar en dikke trekhaak )

ps 205 is een leenapparaat
Hehehe, wij hebben 3 auto's thuis. Ik ben de beroerdste niet en zet hem al expres niet in de straat neer wanneer het druk is. Maar dit was gewoon overdag gebeurd. Zet ik hem niet in mijn straat neer, dan moet ik hem al 2 blokken verderop parkeren Ik ben best gek - maar zo gestoord
  Moderator woensdag 10 oktober 2007 @ 22:57:59 #8
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_53851656
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:50 schreef athlonkmf het volgende:
effe duwen, altijd goed.
Hij staat op de drempel, geen beginnen aan. Maar op zich een leuk idee. Dan duw ik hem gewoon de kruising op !!!
pi_53851707
Och 1 eigen parkeerplaats + 1 parkeerplaats recht voor de toegang tot mij woning.
Geeft recht van overpad dus niemand anders dan wij mogen daar parkeren.

Maar pas in de straat ook een of andere lul had mijn voormalige werkbus vast gezet. (jaja, 3 auto's voor de deur)
Ik aangebeld om 05:00 Kon die lamlul niet echt waarderen en weigerde om de auto weg te halen.

Politie erbij. Lolz dreigen met wegslepen etc etc.

In dit geval beter een verre vriend dan een slechte buur.
Heeft geen woord meer tegen mij gesproken sindsdien, heel raar
pi_53851801
Maak er een paint van!!!11!!unodos!!!121@#$!!!!!fünf!!!!~!!11
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  Moderator woensdag 10 oktober 2007 @ 23:09:18 #11
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_53852035
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:59 schreef TheThirdMark het volgende:
Och 1 eigen parkeerplaats + 1 parkeerplaats recht voor de toegang tot mij woning.
Geeft recht van overpad dus niemand anders dan wij mogen daar parkeren.

Maar pas in de straat ook een of andere lul had mijn voormalige werkbus vast gezet. (jaja, 3 auto's voor de deur)
Ik aangebeld om 05:00 Kon die lamlul niet echt waarderen en weigerde om de auto weg te halen.

Politie erbij. Lolz dreigen met wegslepen etc etc.

In dit geval beter een verre vriend dan een slechte buur.
Heeft geen woord meer tegen mij gesproken sindsdien, heel raar
Heeee wegslepen! Goed punt!
pi_53852070
ja het is mij duidelijk dat je met zon auto als ik heb CREATIEF moet Parkeren,

Maar hij heeft zon crafter apparaat , Die mogen toch eigenlijk niet in een straat staan ( iets met 1,80 hoog enzo ) bij ons hebben ze zelf aan de zijkant van het blok xxl parkeerplaatsen voor dat soort busjes

ach bijna de hele straat bij ons heeft 2 x auto's behalve mijn buuf , die heeft 1 fiets heheheh .
Maar het is hier af en toe een ramp , doordat mensen hier veels te vaak klem staan doet iedereen ook aan royal parking zo neerzetten dus zodat er niemand meer tussen kan .

Heb wel een kennis die is eens langsgeweest met zijn 2 smarts gewoon voor the fun klemzetten , mensen keken al wel benauwd

Maar het is denk ik geen verkeerde set geweest dan ik zon hendig sjieke navigatie / dvd spelert blauwtand cartcit radio met mp3 spelende achteruitrij camera heb laten installen ehhehehe tot op de cm inpassen heehhhe

onze lieve buurman , maakt uw borst maar nat en nee om 5 uur open ik de deur niet want dan ben ik nog niet wakker

maare ontopic .
idd klote zulke buren
pi_53852126
Bij mij in de straat staan de auto's zodanig geparkeerd dat er tussen 2 auto's of tussen de auto en een paal precies GEEN auto tussen past! Dan kun je wel makkelijk wegrijden, maar de straat (die toch al zo lekker krap is!) is binnen een mum van tijd vol. Kun je een kilometer lopen als je je auto geparkeerd hebt! Superfrustrerend!
  Moderator woensdag 10 oktober 2007 @ 23:12:09 #14
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_53852136
Tja, ik kon er ruim staan, ik stond ruim genoeg van mijn voorbuuv. Maar die is schijnbaar in de tussentijd ook weg gegaan. Moet maar ff kijken wanneer die klootviool moet werken. Ik hoop voor 'm dat-ie om 7 uur moet beginnen.
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 23:11 schreef Gurbie80 het volgende:
Bij mij in de straat staan de auto's zodanig geparkeerd dat er tussen 2 auto's of tussen de auto en een paal precies GEEN auto tussen past! Dan kun je wel makkelijk wegrijden, maar de straat (die toch al zo lekker krap is!) is binnen een mum van tijd vol. Kun je een kilometer lopen als je je auto geparkeerd hebt! Superfrustrerend!
Dat is logisch toch? Iedereen wil kunnen wegrijden. En de andere buren hadden het al eens over 'inschikken'
Kijk, zoek silvousplat dan een middenweg
pi_53852337
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:42 schreef Renesite het volgende:
Je kent het wel.
14 huizen
Kleine straat
Parkeren aan 1 kant van de weg.
Mensen met meerdere auto's,
Ik snap best wel dat je als persoon je auto voor de deur wilt hebben. Maar op dagen dat er maar 1 auto in de straat staat (overdag weliswaar) mag je bést als bezitter van een zogenaamde '2e auto in de familie' je auto in de straat parkeren, toch? Enfin, schijnbaar niet
Goed, ik kan natuurlijk een brief schrijven, misschien zoiets als dit

"Beste buurman,

Ik snap best dat je uit frustratie naar mijn auto kijkt. Inderdaad, dát scheelt 8 jaar. Ze zijn inderdaad op ongeveer dezelfde dag gekocht - maar toch die 8 jaar dat die van mij jonger is.

Maar uit pure frustratie hoef je dan niet zonder bril in je auto te gaan zitten. Wanneer je mijn kenteken probeert te lezen moet je véél te ver naar voren rijden. Dat is het punt nog niet. Maar om dan tijdens het lezen van mijn kenteken de auto op dezelfde aantal centimeters van mijn nummerplaat te gaan parkeren is dan wel weer het uiterste. De vorige 2 keren dat je dat deed zag ik wel door de vingers. Onwennigheid van je nieuwe auto misschien? Het kan zijn dat het glad op de weg was - ook al heeft het niet geregend. Je weet het niet.

Die keren hiervoor heb ik als beginnend bestuurder uitstekend laten zien waarom ik na 2 keer ben geslaagd voor het roze papiertje pasje. Maar om nou morgen vroeg om 7 uur wéér hetzelfde trucje uit te gaan halen verveelt erg (dermate kan niet in deze zin, dan moet je er nog iets achter zetten)... Ik snap dat je je auto voor de deur wil parkeren, maar maandelijks wordt er ook 27 euro aan 'wegenbelasting' van mijn rekening afgeschreven. Dit geeft mij dan toch evenzoveel recht op een parkeerplaats van circa 1.2 keer mijn auto. Niet 1.01 keer, dat is niet evenredig aan het bedrag. Beetje oneerlijk vindt u niet?

Zou u IN VREDESNAAM de volgende keer de auto niet zo dicht op de mijne willen parkeren. Ik dank u alvast van tevoren. Anders schaf ik binnenkort wel een trekhaak aan. Dat scheelt natuurlijk in de hoeveelheid deuken die anders niet in uw kentekenplaat zouden komen.

Hoogachtend, ik."

Maar nee, de volgende keer bel ik de hele ochtend bij die hork aan. tot hij die auto eens een flink eind elders parkeert. Klootzak
Haal dan in ieder geval even de vele spelfouten uit de brief.
  Moderator woensdag 10 oktober 2007 @ 23:19:14 #16
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_53852380
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 23:17 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Haal dan in ieder geval even de vele spelfouten uit de brief.
Lees dan aub even wat er onderaan deze neppe melodramatische brief staat.
pi_53852487
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 23:19 schreef Renesite het volgende:

[..]

Lees dan aub even wat er onderaan deze neppe melodramatische brief staat.
Weet ik, maar voor het geval je toch een brief besluit te schrijven
  Moderator woensdag 10 oktober 2007 @ 23:24:41 #18
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_53852540
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 23:22 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Weet ik, maar voor het geval je toch een brief besluit te schrijven
Dan had ik het helemaal anders aangepakt
pi_53852787
Zo gelezen, wat een brief
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  woensdag 10 oktober 2007 @ 23:33:42 #20
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_53852813
Ik prop mijn auto ook altijd in de kleinste gaatjes. Mensen staan hier zo breed, ik wil geen 10 minuten hoeven lopen omdat de rest van het blok te lui is om fatsoenlijk te passen. (4 auto's waar er 5 kunnen staan)

Prop het ouwe brik er gewoon tussen. Kop aan staart. Dan leren ze het maar
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_53852839

"SLA HEM!!!1!"
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  Moderator woensdag 10 oktober 2007 @ 23:43:11 #22
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_53853063
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 23:33 schreef Veulen het volgende:
Ik prop mijn auto ook altijd in de kleinste gaatjes. Mensen staan hier zo breed, ik wil geen 10 minuten hoeven lopen omdat de rest van het blok te lui is om fatsoenlijk te passen. (4 auto's waar er 5 kunnen staan)

Prop het ouwe brik er gewoon tussen. Kop aan staart. Dan leren ze het maar
Was de auto mij dan toch iets te prijzig voor
  woensdag 10 oktober 2007 @ 23:54:16 #23
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_53853300
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 23:43 schreef Renesite het volgende:
Was de auto mij dan toch iets te prijzig voor
Jou auto of die van de buurman?

Je kan natuurlijk ook een snipperdag nemen
Zet die auto dan gewoon tegen de auto van de buren aan (zonder schade toe te brengen). En kijk hoe die moet klooien om er uit te komen.

Helft van de mensen zet de auto toch niet op de handrem maar laat hem in de versnelling staan. Kan je zelf zo weg rollen.
Heb hier verderop iemand wonen met 2 auto's die niet wil dat z'n uitzicht bedorven word. Dus wat doet die eikel. Parkeert z'n ene auto heel ruim van andere auto af, laat dan een stuk ter grote van 3/4 auto open en dan z'n andere auto ook weer ruim.
Paar weken geleden kwam ik 's nachts thuis, geen plek meer in de buurt (en om nou aan de overkant van het water te gaan staan...). Dus ik toch maar wat gerommeld (met een vriend). 1 auto heel strak naar voren geduwd, andere auto heel strak naar achter. En toen mezelf in het vrij gekomen vak gevouwen.
Die zal raar gekeken hebben de volgende dag...
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  woensdag 10 oktober 2007 @ 23:56:43 #24
166246 Da_mr_Jackal
No shit, Sherlock
pi_53853345

Nou, leef je uit
"Veni Vidi Vagina"
Ik kwam, ik zag en het was kut.
  Moderator woensdag 10 oktober 2007 @ 23:59:39 #25
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_53853410
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 23:56 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
[ afbeelding ]

Nou, leef je uit
Was het maar een pauperbuurt. Dan had ik 'm met mijn golfje aangereden
  donderdag 11 oktober 2007 @ 00:04:01 #26
166246 Da_mr_Jackal
No shit, Sherlock
pi_53853493
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 23:59 schreef Renesite het volgende:

[..]

Was het maar een pauperbuurt. Dan had ik 'm met mijn golfje aangereden
Sorry Renesite, ik was em gewoon aant maken en ik moest opeens aan blonde adonis denken

http://nl.youtube.com/watch?v=zxC7jton67o
"Veni Vidi Vagina"
Ik kwam, ik zag en het was kut.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 00:32:27 #27
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_53853917
Dan duw je zijn auto toch een eindje terug...
  Moderator donderdag 11 oktober 2007 @ 07:43:54 #28
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_53855359
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 00:32 schreef hugecooll het volgende:
Dan duw je zijn auto toch een eindje terug...
Hij staat op de handrem op een drempel... Hoe wil je dat voor elkaar krijgen...
  Moderator donderdag 11 oktober 2007 @ 07:44:11 #29
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_53855362
ff kijken hoe het er voor 'staat'
  donderdag 11 oktober 2007 @ 07:50:02 #30
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_53855381
quote:
Ik snap dat je je auto voor de deur wilt parkeren, maar maandelijks word er ook 27 euro aan 'wegenbelasting' van mijn rekening afgeschreven. Dit geeft mij dan toch evenzoveel recht op een parkeerplaats van circa 1.2 keer mijn auto.
Ah. Dus omdat ik 3x meer in de maand betaal voor mijn auto aan wegenbelasting heb ik daardoor volgens jouw redenering ook 3x meer recht op jouw parkeerplaats? Non-argument
Where law ends, tyrrany begins.
  Moderator donderdag 11 oktober 2007 @ 07:54:35 #31
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_53855410
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 07:50 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ah. Dus omdat ik 3x meer in de maand betaal voor mijn auto aan wegenbelasting heb ik daardoor volgens jouw redenering ook 3x meer recht op jouw parkeerplaats? Non-argument
Nee, omdat ik betaal heb ik recht toch wel recht op een fatsoenlijke plek om te parkeren Net als jou

Hij staat er nogsteeds, zometeen eens proberen er uit te draaien.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 07:56:12 #32
179075 hugecooll
pi_53855417
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 07:43 schreef Renesite het volgende:

[..]

Hij staat op de handrem op een drempel... Hoe wil je dat voor elkaar krijgen...
Als hij op een drempel staat, hoe wil je dan dat hij gaat staan?
Overigens kan jij dat best wel als je een gezonde kerel bent, een handrem+drempeltje weerhouden jou er echt niet van om die auto 30-50cm te verzetten.
  Moderator donderdag 11 oktober 2007 @ 07:59:45 #33
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_53855427
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 07:56 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Als hij op een drempel staat, hoe wil je dan dat hij gaat staan?
Niet in de bocht?
  donderdag 11 oktober 2007 @ 08:01:40 #34
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_53855434
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 07:54 schreef Renesite het volgende:
Nee, omdat ik betaal heb ik recht toch wel recht op een fatsoenlijke plek om te parkeren Net als jou

Hij staat er nogsteeds, zometeen eens proberen er uit te draaien.
Ik heb wel eens met een buurman gesteggeld omdat ie z'n caravan 3 dagen over 3 plekken dwars had gezet. Pas toen er daardoor geen ruimte meer was voor mijn auto heb ik zijn caravan klemgezet en hem aangesproken (was toen nog wethouder in de gemeenteraad ook )

Daarna de politie gebeld om te vragen hoe de plaatselijke verordening is t.o.v sleurhutten. Ze wouden al een autotje langssturen maar dat heb ik afgeslagen aangezien die beste man inmiddels aan de deur stond.

Toen heb ik ook jouw argument van wegenbelasting gebruikt, maar meer omdat dat wel voor mijn auto betaald werdt en zijn caravan betaal je (voor zover ik weet geen belasting). Zijn beste argument was dat z'n nieuwe caravan te groot was voor het parkeervak. Is dat mijn probleem?

Opgerot met dat ding. Gelukkig is die vent niet lang daarna ergens anders gaan wonen.
Where law ends, tyrrany begins.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 08:03:00 #35
179075 hugecooll
pi_53855441
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 07:59 schreef Renesite het volgende:

[..]

Niet in de bocht?
Een drempel in de bocht? o_O
doe es een plaatje van je straat
  Moderator donderdag 11 oktober 2007 @ 08:10:24 #36
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_53855486
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 08:03 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Een drempel in de bocht? o_O
doe es een plaatje van je straat
pi_53855499
Geboortedatum: 26-01-1989

En dan al een mooie dikke wagen? Sure..

En pas de 2e keer geslaagd? Wat ben jij voor kerel..

En leer parkeren
  Moderator donderdag 11 oktober 2007 @ 08:14:40 #38
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_53855527
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 08:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Geboortedatum: 26-01-1989

En dan al een mooie dikke wagen? Sure..

En pas de 2e keer geslaagd? Wat ben jij voor kerel..

En leer parkeren
Zijne komt uit 1990. Vond hij al heel wat de mijne uit 1998...
pi_53855532
Waarom opent me zijn eigen topic niet
pi_53856832
Hou meer ruimte op de auto voor je, probleem opgelost slotje.
pi_53857073
Zie ik nou dat het toch enigzinds een bocht is .

zoja , Hij moet daar 5 meter uit staan , dus call the police

en anders blokje hout met vilt tussen de bumpers en douwen
  donderdag 11 oktober 2007 @ 09:59:59 #42
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_53857115
Zou je je auto niet kunnen uitbreiden met 'uitschuifbumpers'? Op het moment dat je geparkeerd bent laat je de boor- en achterbumper een halve meter uitschuiven, hou je lekker ruimte. Bij het wegrijden weer inklappen en le voila genoeg ruimte om weg te komen
  donderdag 11 oktober 2007 @ 10:14:52 #43
91233 Dhr.Swinckels
Het is De Heer voor jou!
pi_53857455
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 08:10 schreef Renesite het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
weg laten slepen: je mag niet binnen 5 (?) meter van de bocht staan...
Vertrouwend u hiermede naar behoren geïnformeerd te hebben verblijf ik,
met vriendelijke groet,
Dhr. Swinckels
  donderdag 11 oktober 2007 @ 10:26:47 #44
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_53857729
quote:

En na 2 keer heb je gewoon niet door dat hij wilt dat je 's morgens bij hem aanbelt? Het is gewoon een versiertruuk...snap dat dan.

Je buur ziet dit al voor zich -->

Dus
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  donderdag 11 oktober 2007 @ 10:48:46 #45
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_53858286
Sinds de buurt erachter is gekomen dat ik mijn bumpers bedoel met "parkeersensoren" laten ze altijd genoeg ruimte voor mij vrij.

als ie net niet past zet ik hem ook vaak met de bumpers tegen elkaar en geef wat gas, maakt dan niet veel uit of ie op de handrem staat of niet, ik kom er wel tussen
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 10:53:29 #46
262 Re
Kiss & Swallow
pi_53858416
passiveaggressive
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_53861002
Bij is plek zat
Met Quock is het eerst Queck Queck
en dan Quick Quick naar de Quack Quack
pi_53861184
TS, bel de inderdaad de politie, en film de reactie van die vent als hij ontdekt dat zijn auto is weggesleept
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_53862277
jaaaaaaaaa en vooral filmen
pi_53864211
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:48 schreef zuigmarmot het volgende:
Sinds de buurt erachter is gekomen dat ik mijn bumpers bedoel met "parkeersensoren" laten ze altijd genoeg ruimte voor mij vrij.

als ie net niet past zet ik hem ook vaak met de bumpers tegen elkaar en geef wat gas, maakt dan niet veel uit of ie op de handrem staat of niet, ik kom er wel tussen
deed een buur ook bij mij met een trekhaak
Maar ik kwam om 2:00 thuis, en ging om 7:00 uur weer..
Dus 's avonds DING-DONG.

Ik vroeg wat die trekhaakdeuk in me bumper te betekenen had..
Nja, hij wist niet waar ik woonde, want hij had het wel gemerkt 's ochtends Droplul, je woont er al een jaar en wist goed waar ik woonde.. En dat terwijl er zelfs 1,5 meter vrij was tussen beide auto's

Iig wel een sorry gekregen + schadeformulier.. Maar ik zet me auto niet meer in de buurt van hem.. Echter is hij voortaan wel rustiger met wegrijden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')