Dan komt er nog een auto bijquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:47 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb zo'n buurvrouw, misschien moeten we ze laten daten.
Dealquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:49 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dan laten we je buurman hier wonen en kom ik wel naast je wonen.
Hehehe, wij hebben 3 auto's thuis. Ik ben de beroerdste niet en zet hem al expres niet in de straat neer wanneer het druk is. Maar dit was gewoon overdag gebeurd. Zet ik hem niet in mijn straat neer, dan moet ik hem al 2 blokken verderop parkerenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:49 schreef siekman het volgende:
hahaha ik ken het probleem wij hebben 2 auto's voor de deur 1 x taxi ( scoda superb 2007 ) nu rij ik momenteel in een 205 uit jaar 0 , en wordt dus regelmatig klemgezet , en zie dit steeds door de vingers
hij rijd een nieuwe crafter en zijn vrouw ene polo .
nu is het zo dat wij de taxi gewoon netjes verderop parkeren doordat er zo weinig plaats is , maar dat wil dan niet zeggen dat hij zijn busje ruim geparkeert maar dicht tegen mijn 205je aan moet zetten .
dus buurman bereid je maar vast voor want morgen is mijn ford f150 klaar en dan gaan we nog wat beleven ( incl bull bar en dikke trekhaak )
ps 205 is een leenapparaat
Hij staat op de drempel, geen beginnen aan. Maar op zich een leuk idee. Dan duw ik hem gewoon de kruising opquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:50 schreef athlonkmf het volgende:
effe duwen, altijd goed.
Heeee wegslepen! Goed punt!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:59 schreef TheThirdMark het volgende:
Och 1 eigen parkeerplaats + 1 parkeerplaats recht voor de toegang tot mij woning.
Geeft recht van overpad dus niemand anders dan wij mogen daar parkeren.
Maar pas in de straat ook een of andere lul had mijn voormalige werkbus vast gezet. (jaja, 3 auto's voor de deur)
Ik aangebeld om 05:00Kon die lamlul niet echt waarderen en weigerde om de auto weg te halen.
Politie erbij. Lolz dreigen met wegslepen etc etc.
In dit geval beter een verre vriend dan een slechte buur.
Heeft geen woord meer tegen mij gesproken sindsdien, heel raar![]()
Dat is logisch toch? Iedereen wil kunnen wegrijden. En de andere buren hadden het al eens over 'inschikken'quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:11 schreef Gurbie80 het volgende:
Bij mij in de straat staan de auto's zodanig geparkeerd dat er tussen 2 auto's of tussen de auto en een paal precies GEEN auto tussen past! Dan kun je wel makkelijk wegrijden, maar de straat (die toch al zo lekker krap is!) is binnen een mum van tijd vol. Kun je een kilometer lopen als je je auto geparkeerd hebt! Superfrustrerend!![]()
![]()
Haal dan in ieder geval even de vele spelfouten uit de brief.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:42 schreef Renesite het volgende:
Je kent het wel.
14 huizen
Kleine straat
Parkeren aan 1 kant van de weg.
Mensen met meerdere auto's,
Ik snap best wel dat je als persoon je auto voor de deur wilt hebben. Maar op dagen dat er maar 1 auto in de straat staat (overdag weliswaar) mag je bést als bezitter van een zogenaamde '2e auto in de familie' je auto in de straat parkeren, toch? Enfin, schijnbaar niet
Goed, ik kan natuurlijk een brief schrijven, misschien zoiets als dit
"Beste buurman,
Ik snap best dat je uit frustratie naar mijn auto kijkt. Inderdaad, dát scheelt 8 jaar. Ze zijn inderdaad op ongeveer dezelfde dag gekocht - maar toch die 8 jaar dat die van mij jonger is.
Maar uit pure frustratie hoef je dan niet zonder bril in je auto te gaan zitten. Wanneer je mijn kenteken probeert te lezen moet je véél te ver naar voren rijden. Dat is het punt nog niet. Maar om dan tijdens het lezen van mijn kenteken de auto op dezelfde aantal centimeters van mijn nummerplaat te gaan parkeren is dan wel weer het uiterste. De vorige 2 keren dat je dat deed zag ik wel door de vingers. Onwennigheid van je nieuwe auto misschien? Het kan zijn dat het glad op de weg was - ook al heeft het niet geregend. Je weet het niet.
Die keren hiervoor heb ik als beginnend bestuurder uitstekend laten zien waarom ik na 2 keer ben geslaagd voor het roze papiertje pasje. Maar om nou morgen vroeg om 7 uur wéér hetzelfde trucje uit te gaan halen verveelt erg (dermate kan niet in deze zin, dan moet je er nog iets achter zetten)... Ik snap dat je je auto voor de deur wil parkeren, maar maandelijks wordt er ook 27 euro aan 'wegenbelasting' van mijn rekening afgeschreven. Dit geeft mij dan toch evenzoveel recht op een parkeerplaats van circa 1.2 keer mijn auto. Niet 1.01 keer, dat is niet evenredig aan het bedrag. Beetje oneerlijk vindt u niet?
Zou u IN VREDESNAAM de volgende keer de auto niet zo dicht op de mijne willen parkeren. Ik dank u alvast van tevoren. Anders schaf ik binnenkort wel een trekhaak aan. Dat scheelt natuurlijk in de hoeveelheid deuken die anders niet in uw kentekenplaat zouden komen.
Hoogachtend, ik."
Maar nee, de volgende keer bel ik de hele ochtend bij die hork aan. tot hij die auto eens een flink eind elders parkeert. Klootzak![]()
Lees dan aub even wat er onderaan deze neppe melodramatische brief staat.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:17 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Haal dan in ieder geval even de vele spelfouten uit de brief.
Weet ik, maar voor het geval je toch een brief besluit te schrijvenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lees dan aub even wat er onderaan deze neppe melodramatische brief staat.
Dan had ik het helemaal anders aangepaktquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:22 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Weet ik, maar voor het geval je toch een brief besluit te schrijven![]()
Was de auto mij dan toch iets te prijzig voorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:33 schreef Veulen het volgende:
Ik prop mijn auto ook altijd in de kleinste gaatjes. Mensen staan hier zo breed, ik wil geen 10 minuten hoeven lopen omdat de rest van het blok te lui is om fatsoenlijk te passen. (4 auto's waar er 5 kunnen staan)
Prop het ouwe brik er gewoon tussen. Kop aan staart. Dan leren ze het maar![]()
Jou auto of die van de buurman?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:43 schreef Renesite het volgende:
Was de auto mij dan toch iets te prijzig voor![]()
Was het maar een pauperbuurt. Dan had ik 'm met mijn golfje aangeredenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |