Kun je wel een beetje interfacen, met zo'n IBM?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dit is je kans om jezelf ongezien in het serverhok op te sluiten en de hele dag lekker rukken op je IBMx nogwat!!![]()
frank krijgt rukhulp door JP en zn matenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:41 schreef Cardinal_NL het volgende:
Dan rukken ze nog een keertje extra uit![]()
Allemaal Spuitgasten die bezig zijn over de IBM machinequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
frank krijgt rukhulp door JP en zn maten![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dit is je kans om jezelf ongezien in het serverhok op te sluiten en de hele dag lekker rukken op je IBMx nogwat!!![]()
Kijk, en dat wordt nooit geoefend tijdens een rampenoefening..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Enige wat ik heb gedaan is een aantal computer voorzieningen verzorgt in de kamer van de burgemeester
Wel gek, alle Ambtenaren gaan ineens werken
Komt omdat je niemand kunt overtuigen dat dat een geloofwaardige mogelijkheid isquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:59 schreef ursel het volgende:
Kijk, en dat wordt nooit geoefend tijdens een rampenoefening..
quote:Aantal berichten 3,261
( 7.4 berichten per dag / 45.94% van alle berichten )
Volgens mij heeft hij dat gewoon zelf aangepast in de database. Hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:21 schreef FJD het volgende:
Geen misbruik. Zal wel ergens een foutje in de code zitten ofzo. Er zijn maar 13 pagina's met posts van Ursel te vinden terwijl Jorrit er bv. 27 heeft. Dus het aantal berichten wat ie aangeeft klopt gewoon niet
Ooh, dus dan ben ik gelijk van de eerste plaats af..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:21 schreef FJD het volgende:
Geen misbruik. Zal wel ergens een foutje in de code zitten ofzo. Er zijn maar 13 pagina's met posts van Ursel te vinden terwijl Jorrit er bv. 27 heeft. Dus het aantal berichten wat ie aangeeft klopt gewoon niet
Waarom denk je dat ik toegang vraag naar de database? Misschien omdat ik het zelf niet heb..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat gewoon zelf aangepast in de database. Hoe moeilijk kan het zijn.
Hmmm, misschien moet ik ook weer eens kijken op het bof forum
quote:
die ene keer dat je me ownde had je dus ook gewoon een aimbot aan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Wel de opper-cheater he.. Da's duidelijk..
![]()
Hey, nu komen er misschien ook weer mensen naar het bof-forum..![]()
![]()
Ik was begonnen met tellen, maar raakte de tel kwijt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:30 schreef ursel het volgende:
[..]
0
Ik weet iig dat ik jou nooit in dienst moet nemen, want tellen is niet je sterkste kant..![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik was begonnen met tellen, maar raakte de tel kwijt.
En wie van jullie heeft mij heel even [Gay] PoSTMaN genoemd
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo nu heb ik het echt gefixed, was even tellen, maar dan heb je ook wat. Ursel je hebt precies 365 posts gemaakt.
Zo en nu niet meer aan die stats zitten![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:41 schreef ursel het volgende:Denk dat je bij Fer moet wezen want die zit er nu in te rommelen..
whehehehequote:
kaalscheren, pek en veren en ophangen aan de euromastquote:
Das waarquote:
ik kom niet, wanneer was je housewarming ook al weer, 14dec?? kan ik het ff in de agenda schrijvenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:56 schreef FJD het volgende:
Kom je volgende week vrijdag ook Urs? Frankie is er ook en die neemt z'n Xdoos meeMeer liefhebbers zijn welkom.
hehehe je bouwt je normale afspraken om je neukafspraken heenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik kom niet, wanneer was je housewarming ook al weer, 14dec?? kan ik het ff in de agenda schrijven
Tja, ik mis de wedstrijd daarna ook al vanwege een bruiloftquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:56 schreef ursel het volgende:
Dan ga je toch niet naar die wedstrijd..
ja ik moet wel, CJ heeft aangegeven dat ik er niet van uit moet gaan dat het een langdurige relatie wordt, dus first things firstquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:13 schreef staticdata het volgende:
[..]
hehehe je bouwt je normale afspraken om je neukafspraken heen![]()
Zo gaat dat niet. Wij praten alleen maar in metersquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:14 schreef FJD het volgende:
We beginnen met Sinterklaas, echt niet pas om 22:00. Tegen die tijd wil Sinterklaas allang weer naar huis en wil ik wel eens zuipen
Verder mag ik toch aannemen dat je team je belangrijkste vaardigheden nu eindelijk wel eens na kan doen. Zo niet dan moet je maar gewoon op een bandje inspreken "ober, 20 bier!".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |