Alleen een cat5 kabel joh? Pas dan maar op met cat5e en cat6quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
Me netwerkkaart kan niet in me pc, nu heb ik op me moederbord ook zo'n aansluitpunt voor me cat5 kabel. (LAN) Dat gaat gewoon werken?? Ik heb de kabel net in me oude pc gestopt, op de mobo aansluiting dus, ipv in de ethernetkaart maar dat werkt niet. In de bios staat alles goed maar blijkbaar is dit een kwestie van instellen in windows??
Dan is het niet te hopen dat'ie na het fappen over de server heen heeft lopen kwakken, als dat ding warm word krijg je zo'n brandluchtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:00 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dus je hebt lopen fappen in het serverhok?
Dank voor aanbod, maar als ik via usenet ga gebruik ik m'n eigen usenet account wel..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
waarom jij niet dan
@ Ursel
als het weer niet lukt spreek me dan ff aan geef ik je mn eweka gegevens kun je ff leechen
Zou toch ook een MP worden??quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:31 schreef FJD het volgende:
CoD4![]()
![]()
Wel zonde dat er geen MP bij de demo zit maar de SP is iig weer erg hectisch
Dat was twijfelachtigquote:
En speelt nog wel netzoals CoD?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat was twijfelachtig![]()
Vind ik persoonlijk wel een misser van formaat. Gewoon 1 map MP en en hoppa! CoD heeft een SP en MP ervaring, het is niet zoals met BF2 dat de SP net zo goed de MP had kunnen zijn.
Als ik moet kiezen tussen CoD4 of Crysis dan zou het CoD worden
Spel eist iets minder dan Crysis van je PC. Ik draaide 1600x1200 met drie settings op medium, bij Crysis moet alles op low.
ervaringquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan is het niet te hopen dat'ie na het fappen over de server heen heeft lopen kwakken, als dat ding warm word krijg je zo'n brandlucht
Dat is met alles toch zo...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:45 schreef FJD het volgende:
Als ik er zo eens over nadenk dan is er qua gameplay niet zo heel veel veranderd dan met CoD2. Ja het is allemaal mooier, net iets meer en natuurlijk met modern wapentuig maar verder zie ik de grote verschillen niet echt tussen CoD2, CoD3 of CoD4
Daar heb je dan wel ervaring mee?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:17 schreef Keltie het volgende:
Daarom moet je ook niet op de zonnebank fappen
Ja, hey, ho ho.. 1 demo tegelijk graag...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:10 schreef FJD het volgende:
Vandaag komt ook UT3 Beta uit![]()
Met online MP
De systeemeisen zijn wel wat vreemd. Bij recommended staat 7800GTX of x1300. Een 7800GTX is grofweg 2x zo snel als een x1300
De demo van CoD heb je in een half uurtje uitgespeeldquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:21 schreef ursel het volgende:
Ja, hey, ho ho.. 1 demo tegelijk graag...
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:23 schreef R_B het volgende:
morguh!
Niemand gisteren meer geprobeerd om Bf2 te spelen?
Ik heb gisteren eindelijk m'n 5 roadkills gehaald...
De mooiste was een sniper...wilde eindelijk aanleggen om te gaan schieten......
en hoppa zo met een buggy eroverheen...
Gistere van ellende nog ff gespeeld. Die demo ging namelijk toch niet lukken..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:23 schreef R_B het volgende:
morguh!
Niemand gisteren meer geprobeerd om Bf2 te spelen?
Ik heb gisteren eindelijk m'n 5 roadkills gehaald...
zie het al helemaal voor me. De volgende scenario's zijn mogelijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
neukdate staat in de agenda, gister eenboel geile sms-jes ontvangen > ik ben een gelukkig man!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:49 schreef staticdata het volgende:
zie het al helemaal voor me. De volgende scenario's zijn mogelijk.
1 - IJs is zo opgewonden dat het bij de eerste stoot al gebeurt is
![]()
![]()
ik heb heul geen kinderen en als ik die zou hebben zou ik ze niet meenemen, dis mijn feestjequote:2 - Kleine IJs wil niet meewerken
dat zou wel mooi zijn jahquote:3 - IJs komt al binnen met een grote vlek in zijn broek.
Doe je hem wel eerst van te voren goed doorspoelen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:55 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ooit geleerd, never go on a date with a loaded gun
maar, de eerste keer zal wel niet uren bonken worden, maar de 2e keer
![]()
[..]
ik heb heul geen kinderen en als ik die zou hebben zou ik ze niet meenemen, dis mijn feestje![]()
[..]
dat zou wel mooi zijn jahach CJ kennende zal ze dat wel grappig vinden
![]()
Ik zei pikkenlikkers geen pennenlikkersquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Je kan ze beter likken dan gooien naar iemand tegenwoordig..
ja best welquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik zei pikkenlikkers geen pennenlikkers
![]()
Foto'squote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ja best welwel zulke goeie tieten ja
![]()
alleen heeft ze kort haar
![]()
nieuwe tt titel:quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
![]()
vind de tt nog wel goed ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:31 schreef staticdata het volgende:
[..]
nieuwe tt titel:
Het BOF topic: Waar IJsmuts zijn fuckbuddy's presenteert
Hoe kort is kort? Tot op der schouders of de bekende pottenkop?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
![]()
het bekende pottenkapsel, nu heeft ze volgens mij een bobquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoe kort is kort? Tot op der schouders of de bekende pottenkop?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
het bekende pottenkapsel, nu heeft ze volgens mij een bobmaar das mooi, kan je lekker kijken wanneer ze pijpt
![]()
i love kort haar![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:44 schreef staticdata het volgende:
Nieuwe betekenis van bob gelijk. Bijzonder oraal bedreven
Doe mij maar lang, minimaal tot op de schouders.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
het bekende pottenkapsel, nu heeft ze volgens mij een bobmaar das mooi, kan je lekker kijken wanneer ze pijpt
![]()
i love kort haar![]()
Dat zijn de mooiste inderdaadquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:23 schreef R_B het volgende:
Sprak ook hij uit ervaringquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:36 schreef ursel het volgende:
Je kan ze beter likken
neukteugels zijn ook altijd lekker jahquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Doe mij maar lang, minimaal tot op de schouders.
Soort van teugel idee als je der van achter neemt![]()
quote:Feyenoord ook financieel op goede weg
12 oktober 2007
Feyenoord lijkt de financiële malaise van de afgelopen jaren te hebben bedwongen. Dat blijkt uit de jaarcijfers van het seizoen 2006/2007, die de club vrijdag openbaarde. Feyenoord behaalde een positief resultaat van 700.000 euro. De bescheiden winst is vooral te danken aan de late transfer van Royston Drenthe naar Real Madrid. Daardoor stegen de inkomsten uit de verkoop van spelers met 7,5 miljoen euro. De netto omzet groeide met drie ton naar 38,2 miljoen euro.
De gunstige cijfers hebben ertoe geleid dat Feyenoord onlangs promoveerde naar categorie 2 van de KNVB. Dat betekent dat de club niet langer onder curatele staat, maar nog wel scherp in de gaten wordt gehouden.
De spelersverkoop redt Feyenoord voor het twee jaar op rij. In het seizoen 2005/2006 hield de club 17 miljoen euro over aan de transfers van Dirk Kuijt en Salomon Kalou en zag Feyenoord na jaren verlies eindelijk winst in de boekhouding.
De financiële vooruitzichten blijven gunstig. Feyenoord verwacht in het lopende seizoen (2007/2008) nog meer te profiteren van de investeringsmodellen die het vorig seizoen lanceerde. Naast het invoeren van spelersfondsen - waarin bijvoorbeeld Drenthe was opgenomen - zijn er certificaten van aandelen uitgegeven.
Feyenoord verwacht bovendien dat de omzet, ondanks dat de club geen Europees voetbal speelt, zal toenemen. "Het zijn positieve vooruitzichten, we zijn op de goede weg. Maar we zijn er nog niet, daarom past ons bescheidenheid", aldus financieel directeur Onno Jacobs op de website van de club.
dit is je kans om jezelf ongezien in het serverhok op te sluiten en de hele dag lekker rukken op je IBMx nogwat!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)nenoord%20door%20lek
In deze Gemeente werk ik, groot alarm nu hier
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
dit is je kans om jezelf ongezien in het serverhok op te sluiten en de hele dag lekker rukken op je IBMx nogwat!!![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dit is je kans om jezelf ongezien in het serverhok op te sluiten en de hele dag lekker rukken op je IBMx nogwat!!![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |