Maar natuurlijk weet Dennis dit wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ze dat niet weten, is het ook niet asociaal.
wat?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:19 schreef Nomrc2 het volgende:
dennix moet ook ff bewijzen dat hij "het" weet
Hij is behoorlijk verbitterd he?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:19 schreef Nostalgist het volgende:
Ja, giet er nog een baco in.... dan gaat hij zo over de onhebbelijkheden van zijn ex praten.....
Hoe dan???quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:19 schreef riri het volgende:
wordt zo leuk vanavond zegt huub
lieke...we gaan natasia een veeg uit de pan geven
hoe?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:19 schreef riri het volgende:
wat?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:19 schreef Nomrc2 het volgende:
dennix moet ook ff bewijzen dat hij "het" weet
Dus toch Jensen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:19 schreef riri het volgende:
Misschien als ... live haar excuses aan gaat bieden dat het niet geaccepteerd wordt.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:21 schreef riri het volgende:
dat wordt nog leuk vanavond.....natasia die voor de hele groep afgaat dus...lieke vergeeft haar niet
TVP zeker.....quote:
ze zegt altijd van zichzelf dat ze een trotse negerin is dus dat zal m niet worden denk ikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien als ... live haar excuses aan gaat bieden dat het niet geaccepteerd wordt.![]()
![]()
Het leek Piet Bambergen wel in een klucht van de Tros. Alleen bij Dennis is het dan nog wel grappig, die kluchten waren kut.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
Dennix in paniek, hij kan Naad niet vinden....oh jee. Zoeken , zoeken, eindelijk gevonden in de slaapkamer.
Weer paniek, Huub heeft opgeroepen om te streamen, Naaaaaaaaaad, wat moet ik nu?
Ik blijf cool en loop gewoon weg.
Ik kom inmiddels niet meer bij.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:23 schreef STAP01 het volgende:
Op de bank!!!!
Geen tvp, en de rest had ik al in de vorige COS geschrevenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
TVP zeker.....
Er komt audio van Natasia in de kooi waar ze Lieke om vergeving vraagt.
Ze gaan dat blokken....![]()
Wat een mietje is het toch!!! Jezus.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:24 schreef Clank het volgende:
Dennis denkt dat er vanavond iets voor hem op touw is gezet omdat Huub tegen JW heeft gezegd dat hij thuis de streams moet gaan volgen. Hij geeft Nadia alvast de opdracht niet van zijn zijde te wijken. Hij spreekt uit dat het wel eens een striptease-act kan zijn... maar die is geloof ik voor morgen gepland.
Alsof Natasia merkt dat ze afgaat en alsof Amanda, Brian en Dennis Natasia vinden afgaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:21 schreef riri het volgende:
dat wordt nog leuk vanavond.....natasia die voor de hele groep afgaat dus...lieke vergeeft haar niet
Als die excuses van .... niet door Lieke geaccepteerd worden gaat dat kutwijf toch opnieuw af als een gieter.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:25 schreef STAP01 het volgende:
[..]
ze zegt altijd van zichzelf dat ze een trotse negerin is dus dat zal m niet worden denk ik
Hoe weet hij dat van die stripper dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:24 schreef Clank het volgende:
Dennis denkt dat er vanavond iets voor hem op touw is gezet omdat Huub tegen JW heeft gezegd dat hij thuis de streams moet gaan volgen. Hij geeft Nadia alvast de opdracht niet van zijn zijde te wijken. Hij spreekt uit dat het wel eens een striptease-act kan zijn... maar die is geloof ik voor morgen gepland.
That will be the day, of het moet zijn dat Zdngmw zich in wil likken na alle ellende en de breuk met haar manager.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
TVP zeker.....
Er komt audio van Natasia in de kooi waar ze Lieke om vergeving vraagt.
Ze gaan dat blokken....![]()
Dan vond ik het een flauwe opmerking. Een OP kost tijd....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen tvp, en de rest had ik al in de vorige COS geschreven![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:27 schreef Disana het volgende:
Erik zei al eerder dat hij Lieke vaak belde... Lijkt me een eenzijdige vriendschap waarin Lieke begrijpend luistert en hij zwetst.
Ik loop weer achter?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
That will be the day, of het moet zijn dat Zdngmw zich in wil likken na alle ellende en de breuk met haar manager.
Ik had het over de TT, verder niets.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dan vond ik het een flauwe opmerking. Een OP kost tijd....
Wat een slijmerd die Erik.
Ik hoop dat ze jankend op haar knieën neervalt, en dan door de bliksem getroffen wordt.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
That will be the day, of het moet zijn dat Zdngmw zich in wil likken na alle ellende en de breuk met haar manager.
dat idee had ik ook iddquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:30 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb het idee dat Huub zich inhoudt. Het lijkt net of hij elk moment hem kan gaan uitlachen..
Je quote ging over de OP, vandaar.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het over de TT, verder niets.
Hoezo ???quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:30 schreef Kinga het volgende:
Dennis schijt in zijn broek, terwijl er niks gaat gebeuren met hem vanavond...
Ik zit al Juf.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je quote ging over de OP, vandaar.....
NU op de Bank!!!
Wat een gedram om niets.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je quote ging over de OP, vandaar.....
NU op de Bank!!!
Komt je bekend voor ?quote:
Een stemming wie van de twee laagste van de poll vanavond de hut uit moetquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een stemming wie van de twee laagste van de poll vanavond de hut uit moet![]()
![]()
![]()
Hij heeft iets opgevangen over de snode plannen, stripper etc, en verwacht dat er vanavond iets gaat gebeuren met hem.quote:
okeeeejjj.. ik sta in "stand by-modus" met mijn vingers bij de mute knopquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:34 schreef Kinga het volgende:
Get ready voor Natasia gegil mensen.
Dat gaat inslaan als een bom en Anita en slachtofferhulp staan aan de poort.quote:
bij mijn ook niet.... grrrquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:37 schreef Kinga het volgende:
geen audio op stream 1 !!!!
op 3 welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:37 schreef Kinga het volgende:
geen audio op stream 1 !!!!
Ze zitten op een lijn zodat ze allemaal in beeld zijn. Luc zit erbuiten...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:37 schreef itsme het volgende:
Als het Natasia was waarom moeten ze dan op een bepaalde volgorde op de bank? Aan de andere kant. Huub en Lieke zitten wel centraal. Dus waarschijnlijk toch?
Belachelijk als we die kut heks weer te zien krijgen.![]()
Ik ook maar eigenlijk wil ik niks missen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:36 schreef Desii het volgende:
[..]
okeeeejjj.. ik sta in "stand by-modus" met mijn vingers bij de mute knop![]()
Ja, er zijn hier meer mensen die niet kunnen lezenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt je bekend voor ?![]()
TikTakTikTak................. wat gaat er gebeuren?
Zou ook kunnen idd. Maar denk het niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:37 schreef Clank het volgende:
... óf de hondjes van Amanda???
quote:
Ik vind het ook triest.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:38 schreef noekje het volgende:
Ik vind het belachelijk dat je op je verjaardag alsnog geconfronteerd moet worden met dat debiele kreng.
Helemaal mee eens. Wat een cadeautje en ze heeft geen keus maar krijgt dat gewoon voro haar kiezen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:38 schreef noekje het volgende:
Ik vind het belachelijk dat je op je verjaardag alsnog geconfronteerd moet worden met dat debiele kreng.
als ze goed op haar bek gaat heb ik er geen problemen meequote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:37 schreef itsme het volgende:
Als het Natasia was waarom moeten ze dan op een bepaalde volgorde op de bank? Aan de andere kant. Huub en Lieke zitten wel centraal. Dus waarschijnlijk toch?
Belachelijk als we die kut heks weer te zien krijgen.![]()
Volgens mij raadt hij dat maar omdat er al eens eerder een stripper is geweest. Ik heb tenminste niets horen doorvertellen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:39 schreef Stupidisco het volgende:
sorry, misschien heb ik het gemist maar hoe komt die stripper info bij Dennix ?
Ik ook, begrijp de achterliggende gedachte niet, ik zou ontploffen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:38 schreef noekje het volgende:
Ik hoop dat ze live wordt afgevoerd naar een TBS kliniek. Met een strikje om haar vette hol, als symbolisch cadeau voor Lieke.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:38 schreef noekje het volgende:
Als ze het flikken om die zwarte heks nog een kans te geven haar excuses te maken zak ik net als Jaap door mijn stoel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:40 schreef Kinga het volgende:
En actie! Enter Natasia.... schiet nou maar op met dat kreng, daarna wil ik die bitch nooit meer op mijn streams horen of zien!
ALS dat mens verschijnt gaat ze het vet voor haar kiezen krijgen. Ik verheug me er al op.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook, begrijp de achterliggende gedachte niet, ik zou ontploffen.![]()
Huub zegt al, het moet van haar managerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ze het flikken om die zwarte heks nog een kans te geven haar excuses te maken zak ik net als Jaap door mijn stoel.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:43 schreef noekje het volgende:
Huub: en het moet van de manager..lalalala
Brian: hihi
Noem dat maar subtielquote:
JIj snapt hem.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:44 schreef ruby het volgende:
Is het de bedoeling dat Natasia live haar excuses aanbiedt en dat Lieke daar op moet reageren?
Ik snap 'm nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:44 schreef beequeen het volgende:
Noem dat maar subtiel![]()
Hokjes zijn koel x 10......
Ik kom niet meer bij![]()
Als Lieke maar voet bij stuk houdt en het niet accepteert!quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia ..... Vanmiddag voorspelde ik het als grap !
[ afbeelding ]
Kutwijf in beeld en live beelden van de vermeende gebeurtenis.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia ..... Vanmiddag voorspelde ik het als grap !
[ afbeelding ]
Dat is toch te triest of niet dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:53 schreef Mokum020 het volgende:
Lieke is verbaal heel erg sterk...aleen triest dat het op haar verjaardag moet....
Jammer der van is dat zij het gewoon nooit doorheeft .. ZE IS GEEEEKK!!!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
Robert Jensen laat Natasja behoorlijk afgaan, zoveel is duidelijk.
Niet normaal he. Geef me dan Herman 'I am a dancer' maar.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:54 schreef itsme het volgende:
belachelijk deze onzin. Om die hoer weer een podium te geven.![]()
Hear ! Hear !quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:54 schreef itsme het volgende:
Dit begrijp ik ook niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:54 schreef itsme het volgende:
Heb je mij nog niet gezienquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:56 schreef chufi het volgende:
Brian kijkt ook echt blij
Lijkt me niet zo gek hé .quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:56 schreef Shayndel het volgende:
Het lijkt wel of brain zich schaamt voor de heks
Zelfs voor de grootste aanhangers van Natasia moet dit optreden toch ontluisterend zijn...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:57 schreef lorence1 het volgende:
brian is not amused
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
Ik zeg het toch, Robert zet Zdngmw volledig voorschut![]()
![]()
![]()
Dat is nu je vriendin voor het leven Brian.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:59 schreef ruby het volgende:
Ik vind het zo erg voor die kinderen dat ze zo'n zwaar gestoorde moeder hebben.
ik hoop met je mee !quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:58 schreef Taurus het volgende:
Owww ik hoop echt dat Brian zich straks negatief over haar uitlaatEn dat Natasia haar ouderlijke macht kwijt raakt.
Ja, dat is wel zo. Er waren hier zelfs nog mensen die beweerden dat het een goede moeder was en echt wel liefde in zich had. Alsjeblieft zeg..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:59 schreef ruby het volgende:
anderhalve hersencel, wat wil je.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:00 schreef Kinga het volgende:
Ach god, Amanda vindt dat Huub zich voor lul heeft gezet.
Onvoorstelbaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:01 schreef itsme het volgende:
O gatver amanda komt weer hoor. Ze vind dat Natas en huub zich voor lul hebben gezet.
Kots kots. Wat is het toch een domme trut
Eenschquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:59 schreef ruby het volgende:
Ze zal nog wel een paar keer komen opdraven bij Jensen. Desnoods vanuit de TBS-kliniek.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:02 schreef itsme het volgende:
Maar conclusie. Dit sloeg echt nergens op. Om die hoer weer een podum te geven . Echt belachelijk. Dat vieze wijf wil perse in de belangstelling en rtl doet daar fanatiek aan mee.
Er moet wel bij gezegd worden dat het allemaal van kwaad tot erger is geworden. Dieper dan wat we net hoorde kan ze toch echt niet zinken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo. Er waren hier zelfs nog mensen die beweerden dat het een goede moeder was en echt wel liefde in zich had. Alsjeblieft zeg..
Dat komt omdat ze in der broek schijt voor Natas, daarom noemt ze huub er ook maar bij dan valt het onder gedeelde smart....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:01 schreef itsme het volgende:
O gatver amanda komt weer hoor. Ze vind dat Natas en huub zich voor lul hebben gezet.
Kots kots. Wat is het toch een domme trut
Ze is gebrainwashed door die Natasiaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda gaat zometeen Huub maar de schuld geven denk ik.
Zit amanda nou ook met de vinger omhoog ????quote:
Brian schaamt zich voor het niveau...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
Brian in de Private: Wat een schande.....![]()
"Heel fout!"quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:05 schreef Kinga het volgende:
Brian valt Natasia af!
Ja erg he. Nu lult hij weer met dellie mee.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:06 schreef Kinga het volgende:
OWWWW wat sneaky van Brian weer nu....
Nou, het publiek dacht daar gelukkig anders over. Amanda he, die zit in Natasia haar kamp. Niet uit te beuken ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:06 schreef Meganog het volgende:
Huub verlaagde zich erger dan Natasia vindt Amanda.
Sterker nog......Amanda begrijpt niet dat Huub Natasja een hoer noemt en St.Brian trekt zijn handen af van de vreselijke woorden van Natasja.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:04 schreef noekje het volgende:
Brian en Amanda vinden het schande. Amanda schaamt zich.
Hoezo schaamt zij zich met haar schaamteloze uitspraken normaliter.
Ik ben benieuwd of die beelden van Brian die Lieke een knal geeft ook nog eens boven komen drijven.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja erg he. Nu lult hij weer met dellie mee.
ze verlagen zich zo
Brian zei zelfs dat al die tijd dat natasia in dat huis zat ze nooit geslagen heeft, nou ja op de trappen tegen Jaap na....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:08 schreef noekje het volgende:
Daar zitten ze hoor, de moraalridders. Zo schandalig!![]()
Ik kan me uitspraken herinneren van die twee naar Lieke toe en Huub. Ze zijn geen haar beter.
Geen idee.. ben wel benieuwd wat er van overblijft na enig knip en plak werk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:07 schreef Anderkeertje het volgende:
Komt dit vanavond op tv??
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:07 schreef Disana het volgende:
Ik heb zoveel mogelijk in een update beschreven, maar het was moeilijk te verstaan:
[DGK] Updates #4 NU OOK MET TIETEN
vertelquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:10 schreef dgk_fan het volgende:
Ik weet trouwens waar de lieke-beelden gelekt zijn![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |