Maar natuurlijk weet Dennis dit wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ze dat niet weten, is het ook niet asociaal.
wat?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:19 schreef Nomrc2 het volgende:
dennix moet ook ff bewijzen dat hij "het" weet
Hij is behoorlijk verbitterd he?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:19 schreef Nostalgist het volgende:
Ja, giet er nog een baco in.... dan gaat hij zo over de onhebbelijkheden van zijn ex praten.....
Hoe dan???quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:19 schreef riri het volgende:
wordt zo leuk vanavond zegt huub
lieke...we gaan natasia een veeg uit de pan geven
hoe?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:19 schreef riri het volgende:
wat?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:19 schreef Nomrc2 het volgende:
dennix moet ook ff bewijzen dat hij "het" weet
Dus toch Jensen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:19 schreef riri het volgende:
Misschien als ... live haar excuses aan gaat bieden dat het niet geaccepteerd wordt.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:21 schreef riri het volgende:
dat wordt nog leuk vanavond.....natasia die voor de hele groep afgaat dus...lieke vergeeft haar niet
TVP zeker.....quote:
ze zegt altijd van zichzelf dat ze een trotse negerin is dus dat zal m niet worden denk ikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien als ... live haar excuses aan gaat bieden dat het niet geaccepteerd wordt.![]()
![]()
Het leek Piet Bambergen wel in een klucht van de Tros. Alleen bij Dennis is het dan nog wel grappig, die kluchten waren kut.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
Dennix in paniek, hij kan Naad niet vinden....oh jee. Zoeken , zoeken, eindelijk gevonden in de slaapkamer.
Weer paniek, Huub heeft opgeroepen om te streamen, Naaaaaaaaaad, wat moet ik nu?
Ik blijf cool en loop gewoon weg.
Ik kom inmiddels niet meer bij.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:23 schreef STAP01 het volgende:
Op de bank!!!!
Geen tvp, en de rest had ik al in de vorige COS geschrevenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
TVP zeker.....
Er komt audio van Natasia in de kooi waar ze Lieke om vergeving vraagt.
Ze gaan dat blokken....![]()
Wat een mietje is het toch!!! Jezus.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:24 schreef Clank het volgende:
Dennis denkt dat er vanavond iets voor hem op touw is gezet omdat Huub tegen JW heeft gezegd dat hij thuis de streams moet gaan volgen. Hij geeft Nadia alvast de opdracht niet van zijn zijde te wijken. Hij spreekt uit dat het wel eens een striptease-act kan zijn... maar die is geloof ik voor morgen gepland.
Alsof Natasia merkt dat ze afgaat en alsof Amanda, Brian en Dennis Natasia vinden afgaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:21 schreef riri het volgende:
dat wordt nog leuk vanavond.....natasia die voor de hele groep afgaat dus...lieke vergeeft haar niet
Als die excuses van .... niet door Lieke geaccepteerd worden gaat dat kutwijf toch opnieuw af als een gieter.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:25 schreef STAP01 het volgende:
[..]
ze zegt altijd van zichzelf dat ze een trotse negerin is dus dat zal m niet worden denk ik
Hoe weet hij dat van die stripper dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:24 schreef Clank het volgende:
Dennis denkt dat er vanavond iets voor hem op touw is gezet omdat Huub tegen JW heeft gezegd dat hij thuis de streams moet gaan volgen. Hij geeft Nadia alvast de opdracht niet van zijn zijde te wijken. Hij spreekt uit dat het wel eens een striptease-act kan zijn... maar die is geloof ik voor morgen gepland.
That will be the day, of het moet zijn dat Zdngmw zich in wil likken na alle ellende en de breuk met haar manager.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
TVP zeker.....
Er komt audio van Natasia in de kooi waar ze Lieke om vergeving vraagt.
Ze gaan dat blokken....![]()
Dan vond ik het een flauwe opmerking. Een OP kost tijd....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen tvp, en de rest had ik al in de vorige COS geschreven![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:27 schreef Disana het volgende:
Erik zei al eerder dat hij Lieke vaak belde... Lijkt me een eenzijdige vriendschap waarin Lieke begrijpend luistert en hij zwetst.
Ik loop weer achter?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
That will be the day, of het moet zijn dat Zdngmw zich in wil likken na alle ellende en de breuk met haar manager.
Ik had het over de TT, verder niets.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dan vond ik het een flauwe opmerking. Een OP kost tijd....
Wat een slijmerd die Erik.
Ik hoop dat ze jankend op haar knieën neervalt, en dan door de bliksem getroffen wordt.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
That will be the day, of het moet zijn dat Zdngmw zich in wil likken na alle ellende en de breuk met haar manager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |