quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:32 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wie past er op de kinderen
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:19 schreef Soury het volgende:
Tis toch pas vrijdag ?
Dat ze daar achter de ramen heeft gezeten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat zou dat zijn waar Jaap over begon over Natasia en Den Haag?
Ik dacht al een tijdje dat er in de GK buiten de camera's om, als een malle werd gesnoven. (maarja dat hoort natuurlijk ook wel een beetje bij het 'miljonair zijn').quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:53 schreef Sonique het volgende:
Anyway.
Wel grappig dat Hub hier bevestigd dat Natasia aan het witte poeder zat, wat ik en vele andere al vermoedde toen de oprechte moeder van twee kinderen weer opgepept en vrolijk door het huis schreewde...
Die Tokkie-tentoonstelling zien we toch al járen, op met name de commerciële zenders. Kijkers vinden dat leuk. Als er weer zo'n asociale, kwaadaardige paupersmoel op TV verschijnt, denken ze: "gelukkig zijn wij niet zo", en: "het zullen je buren maar zijn", en voelen zich dan even gelukkig en tevree.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:50 schreef Clank het volgende:
Onvoorstelbaar dat RTL Natasia uberhaupt nog een podium wil geven na wat er de laatste keer in de villa gebeurd is![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:50 schreef Clank het volgende:
Onvoorstelbaar dat RTL Natasia uberhaupt nog een podium wil geven na wat er de laatste keer in de villa gebeurd is![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:02 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Even een speculaasie?![]()
Waarom laat RTL nog toe dat Natasia bij Jensen haar "excuus" aan Lieke mag aanbieden?
Opzet.
Natasia onwetend, domen mediageil als ze is, laat zich uitnodigen bij Jensen. Jensen die onder contract bij RTL zit, werkt mee aan de opzet om Natasia volledig belachelijk te maken onder het luid gejoel van het anti-Natasia publiek,
wat overigens niet moeilijk is want laten we wel zijn, zichzelf belachelijk maken is Natasia heel goed in.
![]()
Daaruit vloeiende natuurlijk de reacties van Brian, Amanda, Huub en Lieke want RTL kent zijn pappenheimers nu inmiddels wel, alsook hun reacties over bepaalde kwesties. RTL weet dat er youtube/clipser filmpjes van worden gemaakt en dat Natasia deze later kan bekijken. Natasia kennende zal hier nog woedender over worden en zichzelf nog meer voor schut zetten in de media, vermoeden ze, nee.... hopen ze.![]()
RTL speelt dit allemaal slim in de kijker omdat ze voorgoed en altijd van Natasia afwillen. Immers, ze wordt inmiddels volledig uitgescheten door het Nederlands publiek maar de media blijft haar negatief in beeld brengen. Nu is dat kaasie voor haar jurist Matt Hoorn want die kickt op de vele hits op zijn site Witheet.com wanneer Natasia weer eens een blogje schrijft over de "avonturen" in haar leven. Ook hij houdt blijkbaar - net zoals Natasia - van aandacht of dat nu negatief of positief is, maar op den duur zal ook die media-aandacht voor Natasia het Nederlandse publiek gaan vervelen.
Aldus, de media laat haar los, Matt de jurist die Natasia dan genoeg heeft uitgebuit laat haar los (haar boekingsbureau schijnt dat al te hebben gedaan) en zo verdwijnt Natasia langzaam maar zeker uit de media en spat haar droom om BN-er te worden uit elkaar en is het voor haar alleen nog maar terugblikken naar haar "one minute of lame".![]()
Berooid en teleurgesteldzal ze nergens meer serieus aan de bak kunnen komen in de TV-wereld en zal zij weer in haar oude levenspatroon vallen. Hopelijk is er dan nog licht aan het einde van deze donkere tunnel voor Natasia en kan zij nog brood op de plank verdienen door middel van het uitvoeren van het oudste beroep ter wereld (nee geen bakker) of als portier, anders zou zij zelfs nog eens kunnen eindigen in een TBS kliniek of psychiatrische inrichting en zelfs de Jellinek kliniek sluiten zij hierbij niet uit.
Zo geschiedt de wil van ome Fons en wellicht ook ome John.![]()
"Ga terug naar start, U ontvangt geen 10.000 euro en al helemaal geen miljoenen".
Aldus mijn speculaasie en hoewel het nog geen 5 december is, .......koekje erbij?![]()
[ afbeelding ]
![]()
Hoeveelquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:45 schreef tong80 het volgende:
Wedden dat Natasia wordt toegejuigd ? Dat wordt iedereen in dat programma.
Ik weet niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoeveel? Dat wordt ze niet, Huub wordt keer op keer toegejuicht als hij haar een hoer, een slechte moeder, een cokesnuiver enz. noemt.
Volgens mij had ze een pilletje op en wist ze er helaas niet me om te gaan..quote:
Dat valt mij ook op bij Natasia .quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:56 schreef mroijjoijoi het volgende:
Jemig, kijk naar Natasia half jaar geleden en nu.... Compleet gestoord
Zo was ze vanaf het begin al, hoor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:22 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Dat valt mij ook op bij Natasia .
Zoals ze de kooi in ging is ze er niet uit gekomen.
jan ook nu al kijkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:21 schreef tong80 het volgende:
Maandag maar eens naar de herhaling kijken. Aan de coke ook nog eens
Dank je wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
jan ook nu al kijken
http://nl.youtube.com/watch?v=q3YRzjKgkxs deel 1
http://nl.youtube.com/watch?v=aEOaZZ2wgnE deel 2
Dan heb je op het begin van DGK niet goed opgeletquote:Zoals ze de kooi in ging is ze er niet uit gekomen.
Wat familie waarschijnlijk, verder niet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:48 schreef PLAE@ het volgende:
Zullen er echt mensen zijn die van d'r houden?![]()
Idd dan denkt ze dat ze iemand anders voor lul zet maar ze laat alleen maar zien dat ze ontoerekeningsvatbaar is.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:39 schreef noltje het volgende:
Als ze echt in het nauw gedreven wordt en niets meer weet te zeggen begint ze als een psychopaat met open bek te lachen en ze laat haar hele paardegebit zien en die blinkende puist op haar tong.
Dat deed ze ook al toen ze uit DGK gestemd werd.
Op die momenten kan ze zo meedoen in een goede horrorfilm.
Zo, Natasia geeft even een kijkje in de keuken: Huub heeft ook gewoon coke gebruikt in DGK en hij is degene die Valium gebruikt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=aEOaZZ2wgnE deel 2
Lijkt mij niets voor Brian.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:16 schreef honda1990 het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo geshocked is dat er coke gebruikt word...als je mensen als natasia,brian,amanda in je kooi gooit kan je toch verwachten dat zulk soort dingen gebeuren?
Waarom?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:27 schreef Frasier het volgende:
Ik hoop dat ze zo snel mogelijk een dodelijk ongeval krijgt.
Doe even gewoonquote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:59 schreef Heathen het volgende:
Ze verdient de dood wel. Ze is nutteloos en is alleen maar slecht voor de maatschappij.
Mwah. De discussie is eerder: moet ze wel of niet doot.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe even gewoonNutteloos? Zij brengt de discussie op gang wat wel en niet kan. Even nadenken dus weer.......
Ik vind verbanning ook wel een mooie straf, maar dan moeten wel eerst de kinderen bevrijd worden van dat wijf, want die mogen niet de dupe worden. Dus een enkeltje Suriname please, met inneming van het nederlandse paspoort zodat ze geen uitkering kan aanvragenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:11 schreef Gert het volgende:
Ik ben tegen de doodstraf. Dus levenslang van de straat maar, met die pauperhoer.![]()
Helemaal mee eens. Ik word elke keer onpasselijk als ik haar tekeer hoor en zie gaan. Ik kan daar echt niet tegen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:27 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik vind verbanning ook wel een mooie straf, maar dan moeten wel eerst de kinderen bevrijd worden van dat wijf, want die mogen niet de dupe worden. Dus een enkeltje Suriname please, met inneming van het nederlandse paspoort zodat ze geen uitkering kan aanvragen
Die discussie is nu wel weer geweest. Nu mag ze dus ze snel mogelijk dood, op een zo pijnlijk mogelijke manier. Een vat benzine er overheen en in de brand stekenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe even gewoonNutteloos? Zij brengt de discussie op gang wat wel en niet kan. Even nadenken dus weer.......
Lekker niveau weerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah. De discussie is eerder: moet ze wel of niet doot.![]()
Ik ben tegen de doodstraf. Dus levenslang van de straat maar, met die pauperhoer.![]()
Gutogut, zielig persoon, zij heeft wel kinderen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die discussie is nu wel weer geweest. Nu mag ze dus ze snel mogelijk dood, op een zo pijnlijk mogelijke manier. Een vat benzine er overheen en in de brand steken
Bij die oppas waren ze inderdaad beter af dan bij Natasiaquote:Natasia veroordelen dat zij haar kinderen achterlaat bij een goede oppas trouwens,
Dat is waarschijnlijk een herhaling want nu zit ze er weer in...quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:30 schreef flubberdewups het volgende:
Natasia zit nu in dat Teleshop programma Boys Tonight op RTL8...
Gelijk weer die slijmmodus aan bij haar...
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:08 schreef zsjonnie het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk een herhaling want nu zit ze er weer in...
Te praten met 2 homo-gasten en staat ze samen het liedje : niemand slaat zijn eigen kind alleen te zingen...![]()
Niemand hier opnames van?
BoysTonight RTL8 (een of ander homo-progje)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |