Doe maar bijlezen, moest ik ook doenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Anyway.....nog meer nieuws vanavond dat gehoord moet worden? Of moet ik echt gaan bijlezen.....
Stomme trutquote:
Als er geen ruzie ís dan gáát het er wel over.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[...]
Dat moest ik toch even kwijt....![]()
Daar is de FB toch voorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Als er geen ruzie ís dan gáát het er wel over.
Ramptoeristje.......quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
persoonlijk zit ik weer te wachten op een vette rel![]()
Hoe kan dat nou als ik zelf een ramp benquote:
Wat maakt dat je denkt dat dat niet gedaan isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Als er geen ruzie ís dan gáát het er wel over.
Maar anders PM of mail je degene die jou negeert, en vraagt waarom hij/zij dit doet.
Misschien maakt hij/zij een uitzondering op de regel en krijg je een lekkere hatemail terug.![]()
Wat kost een ticket om naar je te mogen kijken......quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou als ik zelf een ramp ben![]()
Ik PM mijn rekeningnummer wel ffquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat kost een ticket om naar je te mogen kijken......
Heb je zoveeeeeel geld overquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil wel een garantie dat er wat moois te beleven is en er op zeker wat te zien is.....
Zeikwijf pleur op naar de COSquote:
Gelukt ?quote:
En toch ............................ hou ik van jequote:
weet ik allemaal toch allang, gekkerdje...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef petraa het volgende:
[..]
En toch ............................ hou ik van je![]()
'K ook van jouquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef petraa het volgende:
[..]
En toch ............................ hou ik van je![]()
Heej Wjquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:19 schreef willem-jozef het volgende:
navond dames en jonguh!
Ah die WJ.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:19 schreef willem-jozef het volgende:
navond dames en jonguh!
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
weet ik allemaal toch allang, gekkerdje...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |