NOu kom maar hier als je durftquote:
Hoi Leandraquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:11 schreef Leandra het volgende:
WTF, een nametopic?!
Eerst ff die SC 1000 en die andere # 999 bijlezen
quote:
kom je alleen?quote:
Haha, ik schrik me een hoedje, dat had ik ook net opstaanquote:
Lol, idd. het blijft toch gokkenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:57 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hah, ik schrik me een hoedje, dat had ik ook net opstaan.
Goede methode wel, straks de blinddoek.
Had dan ff een mailtje gestuurdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:53 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Waar is Leandra verdomme, ik heb advies nodig!
Dagquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:03 schreef Leandra het volgende:
Zo... helemaal bijgelezen...
Dan kan ik er nu weer vandoor, want ik zou bij een dinnetje op de koffie gaan vanavond
Laters![]()
Godverdegodver!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:03 schreef Leandra het volgende:
Zo... helemaal bijgelezen...
Dan kan ik er nu weer vandoor, want ik zou bij een dinnetje op de koffie gaan vanavond
Laters![]()
Hoiquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:51 schreef Lobasca het volgende:
Echte mannen..where are you???
quote:
Neuh.. dat hoor je mij niet zeggenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Tuurlijk kom ik alleen ben geen mietje!!!!!
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Tuurlijk kom ik alleen ben geen mietje!!!!!
![]()
Benje groot dan ????quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Neuh.. dat hoor je mij niet zeggen![]()
Heb je ook je groot rijbewijs?![]()
Tis toch wel triest, als hidi je ervan moet overtuigen dat je niet gek bent!!!!quote:
Er is 'n tiet van koom'n en d'r is 'n tiet van goan, moar ie heb wah geliek..quote:
lekkah - ga doorquote:[..]
![]()
[..]
Zie je Hilde ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:45 schreef petraa het volgende:
Hidiho als ik prnt scr. doet blijft er één stream steeds doorlopen. Hoe moest ik dat ook alweer stoppen.
Wil jij wel is lief zijn voor HiDIquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis toch wel triest, als hidi je ervan moet overtuigen dat je niet gek bent!!!!![]()
Heeft het opgelucht ??????quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even of the record, zitten hier misschien twee partijen elkaar het leven zuur maken en/of elkaar zoveel mogelijk te ontwijken/negeren?
Persoonlijk merk ik dat ook ik ontweken wordt om de één of andere niet bekende reden door in ieder geval één poster.
De vraag die rest: Hoe zielig zijn sommige mensen hier eigenlijk dat ze elkaar ook op een neutraal subforumpje als dit het leven zuur gaan/blijven maken en/of elkaar voor langere tijd totaal negeren?
Ik kan mij voorstellen dat je af en toe een beetje mot hebt, maar als je dat niet binnen 24 uur van je af kunt zetten, dan zijn de enige woorden die ik kan uitspreken "Get a life!"
Dat moest ik toch even kwijt....![]()
Waarom zou je hem willen stoppen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:45 schreef petraa het volgende:
Hidiho als ik prnt scr. doet blijft er één stream steeds doorlopen. Hoe moest ik dat ook alweer stoppen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat moest ik toch even kwijt....![]()
Nou kijk ik doe altijd prnt scr. dan plak ik hem naar paint en dan maak ik er foto van maar meestal is het precies de sstream die ik wil hebben die door blijft lopenquote:
Hij is niet gek, hij is een vliegtuigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis toch wel triest, als hidi je ervan moet overtuigen dat je niet gek bent!!!!![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.....![]()
Ja joh, het druipt een beetje van de SC af sinds mijn verhuizing. Come on, allemaal volwassen mensen hier, ik denk dan "doe eens normaal na wat gekissebis toch?"quote:
Resultaat in brede zin moet nog blijken. Ik zie de één komen als de ander weg gaat en vice versa....te bizar toch....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:53 schreef petraa het volgende:
[..]
NOu dan heeft het resultaat!!! en daar houwe we van!!![]()
![]()
persoonlijk zit ik weer te wachten op een vette relquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja joh, het druipt een beetje van de SC af sinds mijn verhuizing. Come on, allemaal volwassen mensen hier, ik denk dan "doe eens normaal na wat gekissebis toch?"
Ben je verhuisd ????quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja joh, het druipt een beetje van de SC af sinds mijn verhuizing. Come on, allemaal volwassen mensen hier, ik denk dan "doe eens normaal na wat gekissebis toch?"
Relluhhhhhh!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
persoonlijk zit ik weer te wachten op een vette rel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |