Maar meestal is 't om coke te snuiven.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:36 schreef Yi-Long het volgende:
Bij chinesen is het een teken van rijkdom: arbeiders die moeten met hun handen werken, dus als iemand een lange nagel heeft (pink), dan betekent het dat hij geen arbeider is, maar iemand die rijk is door zijn slimheid.
Alsof arbeiders niet slim kunnen zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:36 schreef Yi-Long het volgende:
Bij chinesen is het een teken van rijkdom: arbeiders die moeten met hun handen werken, dus als iemand een lange nagel heeft (pink), dan betekent het dat hij geen arbeider is, maar iemand die rijk is door zijn slimheid.
In Egypte ook. Het is een status symbool in sommige culturen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:36 schreef Yi-Long het volgende:
Want voor die uitkering hoef je immers niets te doenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:41 schreef Stakky het volgende:
meestal als het donkere medelander is surinamer/antiliaan. Gaat het indd om de chinese reden. Om te laten zien dat ze niet hoeven werken.
Trots op je uitkeringquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:41 schreef Stakky het volgende:
meestal als het donkere medelander is surinamer/antiliaan. Gaat het indd om de chinese reden. Om te laten zien dat ze niet hoeven werken.
Oee, ik ga m'n nagels laten groeien.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:36 schreef Yi-Long het volgende:
Dat kan toch ook met kleine nagels?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:54 schreef ScofieldBurrows het volgende:
of je kan je kont ermee krabben.
Zonder nagels heb je te weinig frictie voor goede krab actiesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:56 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Dat kan toch ook met kleine nagels?
dit ken ik ook van een oude bekende indo/chinees. hij geeft dit als reden en snuift niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:48 schreef Ps2K het volgende:
Voor oorsmeer is een lange pinknagel ook ideaal!
En om cocaine te snuiven, als ik iedereen hier moet geloven.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:35 schreef gothic-blackie het volgende:
mijn vader gebruikt het omdat hij verder geen gevoel meer in zijn vingers heeft, en voor zijn werk moet hij bepaalde dingen voelen (werktuigbouwkundige). maar ook om een los schroefje dicht te draaien
als ik het zo lees moet zijn vader wel tien keer de hoeveelheid cocaïne snuiven als iemand met één lange pinknagel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:02 schreef BabyShambles het volgende:
[..]
En om cocaine te snuiven, als ik iedereen hier moet geloven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |