Naast de lan party waar we hier over praten gaan ik en een paar andere mede-organisatoren ook nog ervoor een lan opzetten hier in de buurt, (twente, overijssel). In een iets kleinere schaal om de smaak sowieso te pakken te krijgen, ervaring op te doen en puur omdat het leuk is.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:56 schreef FJD het volgende:
Een goed begin zou al zijn om het topic naar GAM te schoppen denk ik![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:18 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Dat kan ik me nog herrineren dat ding ja. ergens middenin toch?
Gezamelijk proberen een topic zo snel mogelijk vol te krijgen. helaas denk ik dan dat de internet eerde plat ligt dan fok.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Misschien wel leuk om een dagje te FOK!ken op die meet.
Caching proxyquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:17 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Gezamelijk proberen een topic zo snel mogelijk vol te krijgen. helaas denk ik dan dat de internet eerde plat ligt dan fok.
Iedereen moet gewoon een vast IP imho. Meerdere gevallen makkerlijker.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:24 schreef RainofDeath het volgende:
Het is misschien wel makkelijker om een DHCP server er neer te gooeien in verband met het gekloot met IP's enzo.
Hahaha jij kent duidelijk het principe van een LAN nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:32 schreef dvdk het volgende:
https://secure.logmein.com/products/hamachi/vpn.asp?lang=en
kunnen we gezellig met z'n allen thuis blijven en met elkaar lannen,
opgelost, slotje
Wat is er makkelijker aan eens statisch ip bij zo een kleine groep dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:31 schreef McKillem het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon een vast IP imho. Meerdere gevallen makkerlijker.
Enige "gekloot" dat er is is ff IP instellen in je netwerkinstellingen. Ik mag hopen dat je dat kan als je naar een lanparty gaat.
Nee, de soosuniverse is echt te lelijk voor een lanparty. Maar ik ga er dan vanuit dat jij dus ook in nijverdal (of in de buurt woont), dus dan ken je camping het hoekje vast ook wel. We zijn van plan om in een zaal daar de lan party te houden, die heeft echt ideale mogelijkheden (bar/slaapzaal/toiletten/stroom/podium/zaaltje)... kzal je op de hoogte houden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:03 schreef VjenneKloetn het volgende:
* VjenneKloetn interesse toont
Cygnusx, jij komt toch uit Nijverdal? Dan kan je het mooi in Soosuniverse houden
Ik heb wat contact gehad met games.fok.nl crewleden die geen problemen hadden met wat promotie tzt voor de lan op games.fok.nlquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:28 schreef FJD het volgende:
Bedenk je wel dat je Gameparty niet zomaar kunt promoten op FOK!? Dus een deal als Gameparty zorgt voor apparatuur maar wil reclame op FOK! kun je zelf niet regelen maar dat moet via Danny (of wie dat dan ook doet). Ook als die reclame alleen in het topic is.
Gameparty ben ik van bewust en ook van plan. Bawls niet, maar ik was idd van plan wat pc boeren e.d. langs te gaan, moet wel iets te regelen zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:49 schreef classpc het volgende:
Gameparty wil eventueel netwerkapparatuur en kabels sponsoren (mits je geen winst maakt op de lan)
Bawls wil competitieprijzen of eventueel iets anders sponsoren mits er een minimum aantal personen komt
Probeer lokale computerboeren (eventueel tegen elkaar uitspelen)
Ik weet niet of dit al geroepen is maar ik roep het nog maar eens omdat ik me zelf in het verleden hier weleens wat in verdiept heb voor het organiseren van een wat grotere lanparty.
mits bier en jointjesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Op je scooter?
LANparty nee? Hele avond kankerstriken en quakenblergh.
Ik las net ook dat SPAM energydrink eenzelfde soort aanbod als Bawls heeft. Ik denk ik meld het even.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:35 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Nee, de soosuniverse is echt te lelijk voor een lanparty. Maar ik ga er dan vanuit dat jij dus ook in nijverdal (of in de buurt woont), dus dan ken je camping het hoekje vast ook wel. We zijn van plan om in een zaal daar de lan party te houden, die heeft echt ideale mogelijkheden (bar/slaapzaal/toiletten/stroom/podium/zaaltje)... kzal je op de hoogte houden.
[..]
Ik heb wat contact gehad met games.fok.nl crewleden die geen problemen hadden met wat promotie tzt voor de lan op games.fok.nl
[..]
Gameparty ben ik van bewust en ook van plan. Bawls niet, maar ik was idd van plan wat pc boeren e.d. langs te gaan, moet wel iets te regelen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |