abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 oktober 2007 @ 18:13:29 #101
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_53867689
en als iedereen die wil komen nou eens een linkje naar dit topic in zn sig doet ?
Do androids dream of electric sheep?
pi_53868565
Een goed begin zou al zijn om het topic naar GAM te schoppen denk ik
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 11 oktober 2007 @ 22:29:19 #103
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_53873704
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 18:56 schreef FJD het volgende:
Een goed begin zou al zijn om het topic naar GAM te schoppen denk ik
Naast de lan party waar we hier over praten gaan ik en een paar andere mede-organisatoren ook nog ervoor een lan opzetten hier in de buurt, (twente, overijssel). In een iets kleinere schaal om de smaak sowieso te pakken te krijgen, ervaring op te doen en puur omdat het leuk is.

De FOK! lan is sowieso een project wat ik niet tijdens mijn stageperiode kan doen dus dat wordt waarschijnlijk richting begin (jan/feb) aankomend jaar.
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
pi_53880163
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 17:18 schreef cygnusx het volgende:

[..]

Dat kan ik me nog herrineren dat ding ja. ergens middenin toch?

mwaa niet echt in het midden .. richting de caterning op de 3e rij ofzo
Lampjes fabrikant eerste klasse!
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:55:41 #105
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_53891670
Misschien wel leuk om een dagje te FOK!ken op die meet.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:17:56 #106
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_53893595
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 18:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Misschien wel leuk om een dagje te FOK!ken op die meet.
Gezamelijk proberen een topic zo snel mogelijk vol te krijgen. helaas denk ik dan dat de internet eerde plat ligt dan fok.
pi_53893676
Ik meld me bij deze, mits beetje fatsoenlijke locatie. (dwz ik wil mijn shit kunnen laten staan en weglopen zonder dat iemand mijn stuff jat)
Altijd in voor een lan.

Kan ivm ervaring ook wel helpen met opbouw enzeau.

[ Bericht 14% gewijzigd door McKillem op 12-10-2007 20:31:45 ]
pi_53893775
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 20:17 schreef cygnusx het volgende:

[..]

Gezamelijk proberen een topic zo snel mogelijk vol te krijgen. helaas denk ik dan dat de internet eerde plat ligt dan fok.
Caching proxy Dan nog wel heavy though.
pi_53893861
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 16:24 schreef RainofDeath het volgende:
Het is misschien wel makkelijker om een DHCP server er neer te gooeien in verband met het gekloot met IP's enzo.
Iedereen moet gewoon een vast IP imho. Meerdere gevallen makkerlijker.
Enige "gekloot" dat er is is ff IP instellen in je netwerkinstellingen. Ik mag hopen dat je dat kan als je naar een lanparty gaat.
pi_53895949
* VjenneKloetn interesse toont

Cygnusx, jij komt toch uit Nijverdal? Dan kan je het mooi in Soosuniverse houden
pi_53897180
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 17:32 schreef dvdk het volgende:
https://secure.logmein.com/products/hamachi/vpn.asp?lang=en

kunnen we gezellig met z'n allen thuis blijven en met elkaar lannen,

opgelost, slotje
Hahaha jij kent duidelijk het principe van een LAN niet
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:49:04 #112
78498 classpc
I don't like change
pi_53905342
Gameparty wil eventueel netwerkapparatuur en kabels sponsoren (mits je geen winst maakt op de lan)
Bawls wil competitieprijzen of eventueel iets anders sponsoren mits er een minimum aantal personen komt
Probeer lokale computerboeren (eventueel tegen elkaar uitspelen)

Ik weet niet of dit al geroepen is maar ik roep het nog maar eens omdat ik me zelf in het verleden hier weleens wat in verdiept heb voor het organiseren van een wat grotere lanparty.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_53943932
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 20:31 schreef McKillem het volgende:

[..]

Iedereen moet gewoon een vast IP imho. Meerdere gevallen makkerlijker.
Enige "gekloot" dat er is is ff IP instellen in je netwerkinstellingen. Ik mag hopen dat je dat kan als je naar een lanparty gaat.
Wat is er makkelijker aan eens statisch ip bij zo een kleine groep dan?
Gr. Gr.
pi_53944325
FOK! radio? dan kom ik niet
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_53944761
Bedenk je wel dat je Gameparty niet zomaar kunt promoten op FOK!? Dus een deal als Gameparty zorgt voor apparatuur maar wil reclame op FOK! kun je zelf niet regelen maar dat moet via Danny (of wie dat dan ook doet). Ook als die reclame alleen in het topic is.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:35:11 #116
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_53944894
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 22:03 schreef VjenneKloetn het volgende:
* VjenneKloetn interesse toont
Cygnusx, jij komt toch uit Nijverdal? Dan kan je het mooi in Soosuniverse houden
Nee, de soosuniverse is echt te lelijk voor een lanparty. Maar ik ga er dan vanuit dat jij dus ook in nijverdal (of in de buurt woont), dus dan ken je camping het hoekje vast ook wel. We zijn van plan om in een zaal daar de lan party te houden, die heeft echt ideale mogelijkheden (bar/slaapzaal/toiletten/stroom/podium/zaaltje)... kzal je op de hoogte houden.
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:28 schreef FJD het volgende:
Bedenk je wel dat je Gameparty niet zomaar kunt promoten op FOK!? Dus een deal als Gameparty zorgt voor apparatuur maar wil reclame op FOK! kun je zelf niet regelen maar dat moet via Danny (of wie dat dan ook doet). Ook als die reclame alleen in het topic is.
Ik heb wat contact gehad met games.fok.nl crewleden die geen problemen hadden met wat promotie tzt voor de lan op games.fok.nl
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 12:49 schreef classpc het volgende:
Gameparty wil eventueel netwerkapparatuur en kabels sponsoren (mits je geen winst maakt op de lan)
Bawls wil competitieprijzen of eventueel iets anders sponsoren mits er een minimum aantal personen komt
Probeer lokale computerboeren (eventueel tegen elkaar uitspelen)

Ik weet niet of dit al geroepen is maar ik roep het nog maar eens omdat ik me zelf in het verleden hier weleens wat in verdiept heb voor het organiseren van een wat grotere lanparty.
Gameparty ben ik van bewust en ook van plan. Bawls niet, maar ik was idd van plan wat pc boeren e.d. langs te gaan, moet wel iets te regelen zijn.
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:53:51 #117
174235 Berenanus
Alleen voor geile beren!!
pi_53945295
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:14 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Op je scooter?

LANparty nee? Hele avond kankerstriken en quaken blergh.
mits bier en jointjes
Ik ga toch wel zo'n uuuhm 6x per jaar naar een lan, als ik de kleintjes bij vrienden niet mee tel. Blijft leuk!
kusje!
pi_54588785
het is inderdaad een heel tof idee, als het dichtbij is zal ik kijken of ik met een paar vrienden kan komen.
  woensdag 14 november 2007 @ 07:30:18 #119
78498 classpc
I don't like change
pi_54593149
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:35 schreef cygnusx het volgende:

[..]

Nee, de soosuniverse is echt te lelijk voor een lanparty. Maar ik ga er dan vanuit dat jij dus ook in nijverdal (of in de buurt woont), dus dan ken je camping het hoekje vast ook wel. We zijn van plan om in een zaal daar de lan party te houden, die heeft echt ideale mogelijkheden (bar/slaapzaal/toiletten/stroom/podium/zaaltje)... kzal je op de hoogte houden.
[..]

Ik heb wat contact gehad met games.fok.nl crewleden die geen problemen hadden met wat promotie tzt voor de lan op games.fok.nl
[..]

Gameparty ben ik van bewust en ook van plan. Bawls niet, maar ik was idd van plan wat pc boeren e.d. langs te gaan, moet wel iets te regelen zijn.
Ik las net ook dat SPAM energydrink eenzelfde soort aanbod als Bawls heeft. Ik denk ik meld het even.

En als de lanparty een beetje in de buurt is zal ik kijken of ik met een paar vrienden kan komen
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')