En je vraagt je verder niets af bij de anonieme melder en bron?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Op het moment zelf vond ik alleen een beetje raar, maar wel verklaarbaar. Door de week werken, dan kan ik me voorstellen dat je het weekend gebruikt voor de was.
Maar weken achterelkaar ELK weekend ineens geen overtrekken op de matrassen, kussens en het dekbed?
En dan ineens is dat afgelopen, zitten de hoezen weer om het matras en heeft ie er duidelijk al een week in geslapen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Owjee, iedereen die z'n beddegoed wekelijks verschoont gaat vreemd.
Ja hem nog ff naaien, DAT zit erachter. De timing zal wel iets van "nu of nooit" zijn, als hij al weg is kan ik moeilijk verhaal halen en hij kan blijven ontkennen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
En je vraagt je verder niets af bij de anonieme melder en bron?
Moeten ze jou hebben?
Moeten ze je vriend hebben?
Kijk eens naar de ziekelijk perfecte timing, wat zit erachter?!
Je weet toch hopelijk wel dat de enige "bron" je vriend is?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja hem nog ff naaien, DAT zit erachter. De timing zal wel iets van "nu of nooit" zijn, als hij al weg is kan ik moeilijk verhaal halen en hij kan blijven ontkennen.
Overigens hoop ik vandaag meer details (als in mails etc) te krijgen van de bron.
Dan nog zit er teveel discrepantie tussen zijn "eenmalig" en de puzzelstukjes die ik zelf zie. De kleine dingen waar je toen van dacht:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet toch hopelijk wel dat de enige "bron" je vriend is?
Of denk je nu werkelijk dat jouw bron naast ze heeft gelegen?
Ik eet alleen veel als ik gelukkig ben. De kilo's van ons weekje weg vorige week zijn er al bijna afquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:41 schreef RonaldV het volgende:
Als ik jou was zou ik een flinke doos chocola en een familiepak tissues kopen, een paar jankfilms huren, en lekker op de bank gaan zitten, met de gordijnen dicht. Je hebt je relatie al opgegeven, en wilt duidelijk niet weten waarom iemand je een week deze streek levert. Prima.
Zorg wel dat je niet te veel aankomt, dat verkleint je kansen op de vrijgezellen markt.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:41 schreef RonaldV het volgende:
. Je hebt je relatie al opgegeven, en wilt duidelijk niet weten waarom iemand je een week deze streek levert. Prima.
Dat zou te confronterend zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:41 schreef RonaldV het volgende:
Je hebt je relatie al opgegeven, en wilt duidelijk niet weten waarom iemand je een week deze streek levert. Prima.
Het zal je relatie niet redden denk ik. En dat is misschien de bedoeling van je "bron".quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:47 schreef Syrena het volgende:
Wat heb ik er verdomme aan om te weten WAAROM iemand me deze streek levert?!
Tja... Als je nog verder wil gaan met hem dan is de eerste stap hem vertrouwen op zijn woord..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:47 schreef Syrena het volgende:
Wat heb ik er verdomme aan om te weten WAAROM iemand me deze streek levert?!
Dat het alsnog een zieke, flauwe grap is soms, whahaha... ja hoor. Ik heb gisteren iemand gezien die stijf stond van de schrik en die probeerde te redden wat er nog te redden viel met z'n "eenmalig".
Het. Was.Niet.Eenmalig.
Dus anderhalf jaar geleden heeft hij tijdens een break een keer een one night stand gehad en nu ben je pissed?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
De break was na 10 maanden "ferkering". We hebben nu in totaal 2.5 jaar, maar vanaf de break geteld ongeveer 1.5 jaar dus. Van het weekend zei hij zelf nog tegen iedereen 2.5 jaar trouwens.
Nou ja, dat op zich vind ik al vreemd. Niemand vindt iedereen van het andere geslacht behalve de partner stom, lelijk, dik en dom...ikzou het tenminste op z'n zachtst gezegd vreemd vinden als mijn vriend ineens niet meer kan zien dat andere vrouwen mooi(er), leuk, slank(er), slim(mer) etc kunnen zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
Er was niks, andere meiden waren lelijk, dom, stom, dik. Dit werd ook meegedeeld zonder dat ik erom vroeg.
Het was geen one-night. Het was maanden, met een bekende.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus anderhalf jaar geleden heeft hij tijdens een break een keer een one night stand gehad en nu ben je pissed?
Zegt 1 bronquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het was geen one-night. Het was maanden, met een bekende.
Of het is beide. Twee dames dus.
Het was ook wel dat iemand "wel aardig" was. Maar dan meteen erachteraan de negatieve dingen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, dat op zich vind ik al vreemd. Niemand vindt iedereen van het andere geslacht behalve de partner stom, lelijk, dik en dom...ikzou het tenminste op z'n zachtst gezegd vreemd vinden als mijn vriend ineens niet meer kan zien dat andere vrouwen mooi(er), leuk, slank(er), slim(mer) etc kunnen zijn.
Twee. Anonieme mailert en de bron.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |