Bovendien, alle hoop dat Sabine mag blijven is nu definitief de bodem ingeslagen. Zelfs de kippen hebben zich nu tegen haar gekeerd.
[Dit bericht is gewijzigd door Max (Datum 20 Oktober 1999).]
Mona: "Ja, soms doe ik het een hele tijd niet; je weet wel; heb ik effe geen zin."
YEAH RIGHT... Haar man zal wel geen zin hebben
Ik denk trouwens dat Bart het huis vrijwillig verlaat morgen als Benzine eruit wordt gegooid...
En de volgende is (hopelijk):
Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99
1) Bart wordt weggestemd. Bart in studio. Bart ziet Sabje zeggen "ik vind hem alleen leuk for the time being". Bart snapt ineens dat Sabje niet mysterieus zwijgt over hun "toekomst, maar gewoonweg geen toekomst ziet. Tranen bij bart, sabje ontpopt zich in het huis tot een ware terrorist en gaat samenklitten met Mona tegen de rest. Vette ruzie.
2) Sabien wordt weggestemd. Dramatisch afscheid van Bart. bart vertrekt alsnog diezelfde avond uit eigen beweging (al dan niet over schutting...). Pikt kaasschaaf. Samen met Sabelientje in studio. Confrontatie volgt, waaruit DUIDELIJK blijkt dat Sab AB_SO_LUUT geen trouwplannen heeft met hem. Drama in studio.
Dus, either way is good for me!!!!En ik vind het niet eens zo onwaarschijnlijk dat er idd zoiets gebeurt!!!
Maarre, mooi niet dat Sabske vrijwillig vertrekt!!! Die is bitchy genoeg om lekker te blijven...gnagnagna.
Ik vrees dat Willem toch gelijk krijgt over het vertrek van één van hen; Als Sabine dus de tent moet verlaten, zal Bart misschien wel achter haar aan gaan. Als Bart weggaat, zie ik Sabine niet echt achter hèm aangaan. Hopelijk voor Bart ziet hij dit tijdig in.
Met volle verwachting kijk ik uit naar de uitzending van morgenavond met Daffy Duck en Rolf Snuivenstijn. Om één of andere reden ben ik er heilig van overtuigd dat Sabine daar haar verhaal moet doen, tenzij Veronica weer wat addertjes onder het gras heeft gestopt. Niets verbaast me meer.
Groetjes
quote:
op 10-20-1999 om 08:43 PM schreef miko het volgende:
Toen Moma en Ruud het over sex hadden...Mona: "Ja, soms doe ik het een hele tijd niet; je weet wel; heb ik effe geen zin."
YEAH RIGHT... Haar man zal wel geen zin hebben
Vandaag in het Parool een groot interview met bakker Ernst Rooth, de man van Mona....
citaatje:
"En Ruud... Ik begrijp best dat het goede vrienden zijn geworden, maar het moet wel bij een aai of een hand blijven. Ik verwacht geen scènes onder de dekens zoals bij Bart en Sabine. En als dat wel gebeurt, bel ik Veronica. Ik neem aan dat ze geen huwelijk op de klippen laten lopen voor zo'n programma."
nog een citaatje, maar nu van Ernsts moeder (dus Mona's schoonmoeder!):
"Je dacht toch niet dat dit nomineren en wegstemmen fair verloopt? Veronica wil Mona nog even laten zitten, ze slachten heus niet de kip met de gouden eieren: zij zorgt nu voor de kijkcijfers. (...) Voor de kinderen was het beter geweest als Mona donderdag al terug was gekomen."
OH MY GOD, THEY KILLED SABINE........!!!!
quote:
op 10-20-1999 om 08:55 PM schreef Kozzmic het volgende: (bla bla ...)Ernst Rooth(bla bla ...)"Ik neem aan dat ze geen huwelijk op de klippen laten lopen voor zo'n programma."
Ze heeft nog niet eens door dat het haar laatste dag is. Ze zat alleen maar die Bart op te fokken dat hij weg zou gaan
quote:
op 10-20-1999 om 09:08 PM schreef Oepserdepoeps het volgende:
Ze heeft nog niet eens door dat het haar laatste dag is.
Viel mij ook op! Ze ziet absoluut niet hoe diep haar ster gevallen is en is er volgens mij van overtuigd dat Bart eruit moet. Wordt nog lachen als ze straks een stemverhouding ziet van 90%/10% in het nadeel van haar!!
EN....in de uitzending van vanavond dus nauwelijks Karin. Wél S&B (uiteraard!), Ruud, Bianca, Maurice (klein beetje). Willem trouwens ook nauwelijk gezien. Of laat mijn korte geheugen me in de steek?
En het gesprek tussen S&B in bed ging dus niet over Mona, zoals iemand gisteren suggereerde, maar over Bianca. Sabine: "Ik heb eigenlijk medelijden met haar. Bianca is een beetje zielig.". Tja, kweenie hoor, maar wie is er nou zielig?
Oh, was ik die kip maar geweest. Had ik nog hoger gesprongen en rechtstreeks voor haar strotje gegaan. Kip-ik-heb-je
quote:
op 10-20-1999 om 09:26 PM schreef Roache (onder andere) het volgende:
Wat bezielt iemand om met een enorme foto van zichzelf in zo'n huis te gaan zitten?!
Misschien heeft Bart het 'back-to-basics" principe iets te letterlijk opgevat en dacht hij dat er dus ook geen spiegel in het huis aanwezig zou zijn. Dus leek hem zo'n foto wel handig als hulpmiddel bij het scheren.
[Dit bericht is gewijzigd door Max (Datum 20 Oktober 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door Little Sister (Datum 20 Oktober 1999).]
quote:
op 10-20-1999 om 08:12 PM schreef Het Fokkind het volgende:
Dit is de plek; wat vinden we van de uitzending van vandaag (20/10).
Kom maar op met die reakties
quote:
op 10-20-1999 om 09:26 PM schreef Roache het volgende:
Wat bezielt iemand om met een enorme foto van zichzelf in zo'n huis te gaan zitten?! Ik geef Maurice groot gelijk dat 'ie 'm altijd omdraait. Ongeacht het feit of het een mooie foto is of niet, het getuigt imho van een erg groot ego.
Hadden ze niet een foto van martin en Tara al opgehangen ergens? Staat me iets van bij, misschien dat iedereen wel zo'n foto heeft.
Onee, ik weet het al weer, dat waren ieders haren in een lijstje. Sorry, voor niets geplaatst!
(notch, notch, you know what I mean)
quote:
op 10-20-1999 om 09:08 PM schreef Theo het volgende:
Wie is het er met mij eens dat sabine
eruit moet? Sabine is een saggerijnig
wijf dat alleen maar aan zichzelf en
aan't geld denkt. Bart gaat er
misschien uit als zij weggaat, maar
andersom? nee hoor! zij blijft echt wel!
heb je gezien hoe ze reageerde toen
dr een kip haar thee omstootte? nou echt nietnormaal zo aggressief! Met
een mooi bekje alléén red je het niet
meid!
quote:
op 10-20-1999 om 10:03 PM schreef Barbie het volgende:
Hadden ze niet een foto van martin en Tara al opgehangen ergens? Staat me iets van bij, misschien dat iedereen wel zo'n foto heeft.
Nadat Martin en Tara het huis verlaten hadden kregen de overige bewoners van Big Brother een foto van hun vertrokken "maatjes". Bart had deze foto zelf meegenomen. K/M/B hadden 't er geloof ik over om bij wijze van grap Bart's foto alvast naast die van Tara en Martin te hangen... Bij nader inzien vonden ze 't toch net iets te ver gaan!
[quote]op 10-20-1999 om 10:13 PM schreef Once het volgende:
Dat Sabine een irritant kind is alla... enz...
quote:
op 10-20-1999 om 08:45 PM schreef Grrrly het volgende:2) Sabien wordt weggestemd. Dramatisch afscheid van Bart. bart vertrekt alsnog diezelfde avond uit eigen beweging (al dan niet over schutting...). Pikt kaasschaaf. Samen met Sabelientje in studio. Confrontatie volgt, waaruit DUIDELIJK blijkt dat Sab AB_SO_LUUT geen trouwplannen heeft met hem. Drama in studio.
Bart stort in tranen tegen de vloer. Emoties nemen de overhand. Zijn ogen geraken bloeddoorlopen en hij slaat zijn handen stuk op de vloer. Als Sabine zegt: "Ja, sorry hoor, maar......" slaat Bart volkomen door. Hij vist de kaasschaaf uit zijn onderbroek en begint wild op Sabine in te schaven, luid aangemoedigt door 5000 man uit Seedorf.
quote:
op 10-20-1999 om 10:28 PM schreef Meske het volgende:
Lijkt me leuk worden als Bart op vrijdagavond cafe Hopper binnenstapt.
Nee joh! Bart houdt het nog wel even uit in het BB-huis, omdat Willem stiekem de kaasschaaf heeft verstopt na een tip van Mona.
Pas maandagavond vind Bart de kaasschaaf in het kippenhok. Hij grijpt de kaasschaaf, slacht de kippen en springt vervolgens over het hek, waar Robbert ten Brink al klaar staat om samen met Bart Sabine te verassen.
Ze scheuren naar Tilburg, Bart is super-nerveus en hemelt Sabine torenhoog op voor de camera. Zachtjes sluipen ze het cafe binnen, maar Sabine is nergens te zien.
Het herentoilet tipt een stamgast. Robbert had dit wel verwacht en natuurlijk is dit alles live te volgen. Enfin, Bart duikt het herentoilet in met een bos bloemen en een doos bonbons, maar treft Sabine aan terwijl ze aan het gangbangen is met z'n maatjes van de legerbasis.
Dan heb je pas echte emotie-tv te pakken.
quote:
op 10-20-1999 om 09:46 PM schreef Little Sister het volgende:
blablabla.....Niet dat ik die foto van Bart enigszins te pruimen vond,maar dit was toch overduidelijk 'n kliekje wat zich zat te verkneukelen!!Zielig....
Maurice wilde de foto van Bartje omgedraaid hebben, ander moet ie de hele dag met een st... lopen. Wat een kutwijf!
BB-Week 1:
Bij de eerste nominaties heb ik om Bart weg te krijgen zelfs gebeld (sukkel, ik dus) en dacht ik dat Sabine met Ruud en Maurice (?!) zou overblijven. Wat bezielde me?
Vandaag (20-10):
Sabine mogen ze levend in de tuin begraven. Head First en tot de helft de grond in. Kan de verborgen camera nog registreren wat Ruud, Bart en (die vuile) Maurice met het dode onderlichaam doen. (en niet te vergeten de satanistische Bianca).
Tis geloof ik wel duidelijk:
Het achterbakse, verwende kreng is de slechtste verliezer die ik ooit heb gezien. "Ik heb het recht om te weten wie mij heeft genomineerd". Alle bewoners gaven nog toe ook. Schandalig!
Waarschijnlijk emmert ze de rest van haar leven nog door over dit 'grote onrecht' en leert er niks van. Driewerf !
Hondje Bart kan beter maar mee gaan. Hoe die het al twee decennia volhoudt in de echte wereld is mij een raadsel. Hij is niet eens echt knap, anders had ik 'm nog het voordeel van de twijfel gegeven. Gebrek aan inhoud blijkt zelfs aan de buitenkant! Toen ie nog een staaltje kansberekening op Willem wilde loslaten, was ik bijna naar het NOS jopurnaal gezapt.
Klap op de vuurpijl (20-10):
Bart: "Ik ga nog wel iets uit dit huis pikken. Iets dat wat ... "(ontsporende zin).
Sabine: "Jaaaaaa, dat ding van het brood...."(ongeïnteresseerd antwoord)
Bart: "De kaasschaaf!"
Sabine: "Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!"
<zap>
Philip Freriks: "De Dow Jones was vandaag, euh ..."
2005:
Op de kermis van Tilburg loop ik Bart en Sabine tegen het lijf. Getrouwd. Twee knappe inhoudsloze kinderen achter hen aan. Sabine praat aan 1 stuk door met bekenden over BB, onderwijl Bart afzeikend.
De hele familie heeft een klein zilveren kaasschaafje, aan een kettinkje om de hals.....
Dat pseudo-psychologische geouwehoer van Bianca gaat me ook echt de strot uithangen verder.
Ach ja, het enigste wat de aflevering van 20 oktober heeft laten zien is dat alle bewoners geniepig en achterbaks zijn.
De Maurice-Karin-Bianca clan, Mona en haar gestook, Sabine en Bart proberen beetje wraak te nemen door een kaasschaf mee te nemen.
Ruud en Willem gedroegen zich nog een beetje normaal.
Wat ik maar niet kan begrijpen is dat Bart zo naief lijkt. Willem, Ruud en Bart zaten aan het eind van de aflevering te praten, Willem zegt: "Als Sabine weggaat, ga jij weg, Als jij weggaat, gaat Sabine niet weg."
Bart: "Nou, dat weet ik niet hoor."
Ruud en Willem: "Reken er nou niet op".
Bart: "Nou....".
ARGGGGGGGGGGGG...Open die ogen Bart!!!
[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 21 Oktober 1999).]
Wel mooi die reactie van ruud na die psygologische analyse van bianca: waar het om gaat is de lol en een knuffel.
Er is in het verleden al wel vaker over gesproken maar telkens als ik dat schaap hoor is het net of je een robot hoort praten.
Eerst mensen nomineren vanwege het feit dat deze zicht niet openstellen voor haar huis-tuin-en-keuken psychologie en vervolgens vrolijk tegen Ruud zeggen dat wanneer mensen te dicht bij haar komen ze die weer op afstand houdt omdat ze zo onafhankelijk wil zijn.
MAURICE.....verspilde energie...WEGWEZEN!!
quote:
op 10-20-1999 om 09:46 PM schreef Little Sister het volgende:
Ik moet toch echt even kwijt dat ik vond dat Karin,Maurice en Bianczich errug kinderachtig gedroegen in de slaapkamer met die foto van Bart,voor 'n stelletje wat zich zo ontzettend "verlicht" profileert.
Niet dat ik die foto van Bart enigszins te pruimen vond,maar dit was toch overduidelijk 'n kliekje wat zich zat te verkneukelen!!Zielig....
het was maurice zijn foto dus....
quote:
op 10-21-1999 om 01:36 AM schreef Big Papa het volgende:2005:
Op de kermis van Tilburg loop ik Bart en Sabine tegen het lijf. Getrouwd. Twee knappe inhoudsloze kinderen achter hen aan. Sabine praat aan 1 stuk door met bekenden over BB, onderwijl Bart afzeikend.
De hele familie heeft een klein zilveren kaasschaafje, aan een kettinkje om de hals.....
quote:
op 10-21-1999 om 12:46 PM schreef bvd2k het volgende:
het was maurice zijn foto dus....
Dat was heel duidelijk Barts foto.
By the way; ik begrijp al dat gekanker over Sabine niet. Hoe verwend en egocentrisch ook, ze is er tenminste eerlijk over. De rest is uitermate achterbaks (behalve Ruud, maar die weet het verschil ook niet). Sabine maakt nog eens iets los en dat is toch wat we willen? Hoe kan kijkend Nederland zo dom zijn om haar weg te stemmen? Blijven we met saaie, zwijgzame Bart zitten!
O-O-O-O-, WAAR MOET DIT HEEN?
quote:
op 10-21-1999 om 12:53 PM schreef Janis het volgende:
Het enige probleem wordt een beetje dat ze buiten het roddelen niets te melden hebben.
Maar dan ook echt he-le-maal NIETS! Geneuzel in de marge, gepiep van matrassen en geritsel van dekbedden - that's all there is.
Waarom vertellen die lui elkaar geen vrolijke anekdotes-uit-de-oude-doos - toch het Gezelschapsspel bij uitstek wanneer je zit opgesloten met mensen die je net een beetje leert kennen?
En Sam, wij zijn het met je eens inzake Sabine.
We herhalen het nog maar eens: Sabine is een bitch, maar het is wel ONZE bitch.
quote:
op 10-21-1999 om 01:01 PM schreef sam het volgende:
VERGEEF MIJ, maar ik moet de vraag stellen: is er nu werkelijk helemaal niemand die vermoedt dat Bart Sabine ook "for the time being" heeft (en alleen zo slim is om dat niet rond te bazuinen)? Het léék mij dat hij gisteren aangaf dat hij er totaal niet vanuit gaat dat ze samen blijven na het BB-tijdperk. Of ben ik nou gek?
He Sam,
Ik heb het ook al een paar keer geprobeert te suggereren, maar niemand die er op reageerde.
Elke keer dat suffe gezwijmel dat Bart verliefd is, ik geloof het ook niet zo.
Een tijdje geleden hoorde ik B tegen S zeggen dat hij wist van dat for the time being. En tijdens een gesprek van een van de afgelopen avonden kon je uit de opmerkingen van B opmaken dat het voor hem ook voor dit mement was (iets over niet van lange duur en dat Sab niet het leukste/intelligentse en knapste meisje was wat hij heeft "gehad")
Dat soort dingen. Ik ben het helemaal met je eens!
Trouwens: gefeli met je Fok lidmaatschap, was het leuk???
Groetjes, Beeezzz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |