Weer wat geleerdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:48 schreef pfaf het volgende:
Punt is, dat je bij verse paddo's helemaal geen ongewoon gebruik kunt hebben. Men, na 2 volle porties kots je de boel wel uit van de smaak, maar verder dan een paar kleurtjes en een beetje onzinnig van je af kwaken kom je echt niet. Wel, dan zit er mentaal iets flink mis...
Moeten ze eens vragen wat mensen gezien hebben toen ze een keer enorm zat warenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:50 schreef Dylanesque het volgende:
Right, nu ook op 3FM, dat stoeptegels beginnen te praten als je paddo's hebt genomen. 'Nooit aan beginnen die paddo's, afblijven'. Waar blijven de protesten
Nou, trommel wat mensen op, spreek ergens af en demonstreer. Zo simpel is het.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:50 schreef Dylanesque het volgende:
Right, nu ook op 3FM, dat stoeptegels beginnen te praten als je paddo's hebt genomen. 'Nooit aan beginnen die paddo's, afblijven'. Waar blijven de protesten
Dat van dat uitkotsen door de smaak lijkt me sterk eigenlijk. Je kan best teveel paddo's nemen, net zoals je teveel kan drinken. Áls er al een gevaar is ligt het dan ook bij te slecht geïnformeerd zijn; meer paddo's eten omdat je na een half uur nog niets merkt bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Weer wat geleerdZoals gezegd zit ik nooit op een grote paddestoel
![]()
Nederlanders en protesterenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:52 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Nou, trommel wat mensen op, spreek ergens af en demonstreer. Zo simpel is het.
Inderdaad, het illegale circuit bestaat immers niet!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:51 schreef -skippybal- het volgende:
Maar goed ook natuurlijk, want als het eenmaal in het illigale circuit zit is het probleem opgelost![]()
Tristessa, goed boek.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:52 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Nou, trommel wat mensen op, spreek ergens af en demonstreer. Zo simpel is het.
Tis heel makkelijk leesbaarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Tristessa, goed boek.
Ik ga er over nadenken
Dan kun je volgend jaar weer kwaad zijn want volgens mij wilde het kabinet de BTW zelfs naar 20% brengenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:55 schreef pfaf het volgende:
Godver, ik ben nog nooit zo kwaad op de overheid geweest.
Ze mogen van mij de BTW verhogen tot 19%,
Mensen die drugs nodig hebben voor "pleziertjes"quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:55 schreef pfaf het volgende:
Ze mogen van mij de BTW verhogen tot 19%, de Euro door m'n strot duwen, de helft van m'n gekochte benzinegeld aan nutteloze instanties geven, maar blijf verdomme van mijn pleziertjes af.
Mensen die denken dat mensen recreatief drugs gebruiken omdat ze het nodig hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:07 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Mensen die drugs nodig hebben voor "pleziertjes"
Mensen die niet weten waar ze het over hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:07 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Nou ik kan je vertellen de keren dat ik ze gegeten heb (hele tijd terug) ze waren niet te vreten. Daar teveel van nemen is erg moeilijk (voor mij). Maar goed de effecten waren niet super hoor een keer bad trip gehad dat ik me niet happy voelde.. gewoon gaan slapen. Ik heb in totaal misschien 6x paddos gebruikt niet meer dan dat omdat ze niet te vreten waren.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat van dat uitkotsen door de smaak lijkt me sterk eigenlijk. Je kan best teveel paddo's nemen, net zoals je teveel kan drinken. Áls er al een gevaar is ligt het dan ook bij te slecht geïnformeerd zijn; meer paddo's eten omdat je na een half uur nog niets merkt bijvoorbeeld.
Jij drinkt ook geen alcohol he?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:07 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
roken doet ie ook niet!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:14 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Jij drinkt ook geen alcohol he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |