Toen ik nog op de middelbare school zat luisterde ik 's middags altijd naar MiddagRick. Dat vond ik echt altijd onwijs leuk, hét middag gevoel, hét gevoel van, 'yes, de school is weer uit'.
Hij had ook toen een jingle... 'Verlaat heel snel het klaslokaal, tis weer MiddagRick, tis weer MiddagRick, met je broodtrommel de radio aan, tis weer MiddagRick, tis weer MiddagRick, je hebt stress en een klote baan, tis weer MiddagRick, tis weer MiddagRick, het is MiddagRick! Dus de radio aan...'
En die jingle met, 'Hij doneerde zijn lichaam aan de wetenschap... ze hebben hem geweigerd'.
Er was toen nog geen MIDNR en ook geen WeekendRick.
Prachtige tijden waren dat. MiddagRick verdween helaas en Rick ging naar het weekend.
Mark in the dark was op een gegeven moment ook verdwenen en werd toen vervangen door MIDNR. Ik vond het prachtig (hoewel ik groot fan was van mark hoor!).
Maar 538 ging steeds meer en meer van die commerciele meuk draaien, de commerciele meuk werd slechter en slechter en ze waren mij als luisteraar kwijt.
maar ik heb wel leuke herinnering aan die tijd!!
Ik vind het echt schandalig dat 538 Rick nu probeert weg te 'pesten'. Hij werkt er al zo'n tijd en heeft echt wel een boel luisteraars. jeroen Nieuwenhuize is echt een DJ met een zouteloze stem, die is echt niet grappig.
En waarom moest ErikJan ineens weg? Die gozer zat er ook al een hele poos. Nadat Ruud de Wild weg was 's ochtends waren daar Jeroen Nieuwenhuize (toen nog wel leuk), Sander de Heer en ErikJan met The Morning J.E.M.
Ik snap niet wat 538 aan het doen is. Die gasten zitten er zo lang, hebben zo'n goede chemie op de radio en zijn grappig. Waarom is dat ineens niet goed meer??
Tralalalaaa