quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:40 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker druk
De kijkers van DGK vinden Teun niet echt grappig: [COS#2737] interviewer bij het hek.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:37 schreef Qunix het volgende:
Nog even en de laatste WeekendRick zit erop
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:26 schreef Qunix het volgende:
Wheheh zie ik nu pas......... Midden In De Nacht Rick in de titel eronder op de cam
rick@rickvanvelthuysen.nlquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:31 schreef Qunix het volgende:
Misschien moeten we Rick emailen met de link naar dit topic en plaatjes dat Teun echt erin is getyft.
O ja, logischquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heb naar rick@radio538.nl germaild.... Wist niet of hij zijn prive mail kijkt.
Net met die fles wijn al bijnaquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:52 schreef Qunix het volgende:
Ze gaat nu janken hoor ik... Stem wordt al "nat"...
Het zal zeker binnenkort gebeuren... Rick moet van Fons Westerloo opzouten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:00 schreef Piles het volgende:
Ben benieuwd of we dit binnen een paar maanden ook voor MIDNR hebben
Hup, naar 3FM ermeequote:Op zondag 28 oktober 2007 15:00 schreef Piles het volgende:
Ben benieuwd of we dit binnen een paar maanden ook voor MIDNR hebben
Dat zijn ook allemaal azijnzeikersquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:40 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker druk
De kijkers van DGK vinden Teun niet echt grappig: [COS#2737] interviewer bij het hek.
Stuk leuker voor de nachtbrakers ook. Die commerciele poep die hij nu moet draaien zuigt de pan uit.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:04 schreef Qunix het volgende:
Op 3FM mag Rick meer rock draaien wat hij toch vet vindt... (Gitaar muziek)
Blijkbaarquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zijn ook allemaal azijnzeikers
Ja vind je het gek, die mensen zitten de hele dag de GK te volgen en te becommentariërenquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ik wist niet dat het zo erg was
En dan zegt iedereen dat MIDNR-luisteraars kansloos zijnquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja vind je het gek, die mensen zitten de hele dag de GK te volgen en te becommentariërenDan word je ook raar
Ik heb ergens gelezen dat WeekendRick onder het motto dat geen vernieuwing in de programmering achteruitgang is geschrapt is, ofzo.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:41 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik snap niet wat 538 aan het doen is. Die gasten zitten er zo lang, hebben zo'n goede chemie op de radio en zijn grappig. Waarom is dat ineens niet goed meer??
quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:00 schreef Piles het volgende:
Voor wie het gemist heeft, of terug wil luisteren: http://www.middenindenach(...)cial/weekendrick.asf
hahahahahahahahaha dus dan laten ze idd Evers zitten die altijd hetzelfde doet en zetten ze Jeroen Nieuwenhuize met zn zouteloze stem in de plaats van Rick?? Da's toch wel een hele slechte grap.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat WeekendRick onder het motto dat geen vernieuwing in de programmering achteruitgang is geschrapt is, ofzo.
Prima. Lazer Edwin Evers dan ook uit de ochtend doordeweeks stelletje walgelijke kut hypocrieten daar bij 538.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |