quote:doe eens start > uitvoeren
cmd > enter
ipconfig /flushdns
exit
control + f5 indrukken op rickvv.nl
als het goe dis doet i t nu
Dat is de alarmschijf van MIDNRquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:47 schreef Piles het volgende:
Ik vond "Het einde nabij" beter als TT
Wat is de "in-je-knie"-schijf? Nieuw?
Misschien dat het winnen van de Radioring wat dingen veranderd, maar ik zie het wel een beetje somber inquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:00 schreef star_gazer het volgende:
Hoe lang blijft dit programma nog bestaan? Ik vind het zo leuk
Ik ook, als ik al luister. Al was Koert opzoek naar Chemtrails wel grappig vannachtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:14 schreef jna het volgende:
Meestal ben ik al voor 1 uur afgehaakt tegenwoordig
Beth Hart, goed nummerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:59 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat is de alarmschijf van MIDNR
Klopt, vooral als er lekker kreunend gepraat wordtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:03 schreef Noisemaker het volgende:
[..]
Beth Hart, goed nummer![]()
Gisteren rond half 2, zon kerel die net uit de cel was. Heel de gevangenis luisterd midnr, grappig.![]()
De stem op Rick stickers? Ikke nie snappequote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:13 schreef star_gazer het volgende:
Iemand enig idee hoe ik aan die stem op Rick stickers kom?
Hier.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:13 schreef star_gazer het volgende:
Iemand enig idee hoe ik aan die stem op Rick stickers kom?
Vielen dank! Over een weekje (paypal confirmationquote:
Rond jouw tijd maar eens terugluisteren. Zeker na die opmerking over die cameraquote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:39 schreef star_gazer het volgende:
Dat was erg duidelijk. De vraag is dus wanneer Rick weg gaat bij 538
Ik zet het fragment wel ff onlinequote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:32 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Kun je dat duidelijker maken star_gazer, wat zei hij?
nou als je weekendRick hoort, dan gaat ie snel weg van de dag. Ze zeggen 'Geniet ervan zolang het nog kan' en meer van dat soort dingen...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:39 schreef star_gazer het volgende:
Dat was erg duidelijk. De vraag is dus wanneer Rick weg gaat bij 538
Rick zei gisteren dat WeekendRick voor het einde van de maand van de zender gehaald wordt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:48 schreef Zuignapje het volgende:
[..]
nou als je weekendRick hoort, dan gaat ie snel weg van de dag. Ze zeggen 'Geniet ervan zolang het nog kan' en meer van dat soort dingen...
Henk was inderdaad geweldigquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Rick zei gisteren dat WeekendRick voor het einde van de maand van de zender gehaald wordt.
![]()
En Henk Westbroek.geweldig, kan die man er niet vaker bij zitten?
gvrrrrddmmmmeeeequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Rick zei gisteren dat WeekendRick voor het einde van de maand van de zender gehaald wordt.
![]()
Marloes gaat juist weg dacht ikquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:26 schreef Zuignapje het volgende:
[..]
gvrrrrddmmmmeeee![]()
Het enige losse reactie programma op de radio!!!! Rick blijf ik 'snachts wel luisteren en ik hoop dat Marloes overdag blijft in het weekedn. Klasse radio chick.
Jammer dat het binnenkort dus waarschijnlijk ook wel gaat stoppen, en er geen reet meer aan is sinds EJ weg isquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:49 schreef Me_Wesley het volgende:
MIDNR, wat een briljant programma.
Ik vind het steeds meer vager worden...quote:
Ekdom vind ik best tofquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:28 schreef borisz het volgende:
TROS momenten heb je overal. Niet speciaal Rick.
EKstra is een ouderwetse vrijdagavondshow.
Giel
Ekdom![]()
Als Giel toch naar 538 gaatquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:28 schreef Piles het volgende:
Laat Rick maar wisselen met Giel
Maar ik ben zeer benieuwd wat Rick gaat doen als MIDNR gestopt is...
Iddquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:05 schreef Piles het volgende:
Eens luisteren of Rick nog wat te vertellen heeft over de toekomst
Sterkte.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:04 schreef Bravebart het volgende:
Jeuj, vandaag tentamen kansrekening en statistiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |