Gert is de beste, lekkerste, geilste en meest humorvolle, objectieve mod die er is ( op dit subforum)quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
[..]
En zelfs nu is het een verschrikkelijke zeikerd!
![]()

Ik zou zeggen als ik dit zo hoor: FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gert is de beste, lekkerste, geilste en meest humorvolle, objectieve mod die er is ( op dit subforum)![]()
Jammer dat jij in de COS post, maar jezus wat ben ik gek op die 1 vingertuingozert...................
Tijdens dat beton incident was ik totaal ontspoord![]()
4 ever Gert
![]()

Nog nooit heb ik zo, op die manier iemand ten huwelijk gevraagd......quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gert is de beste, lekkerste, geilste en meest humorvolle, objectieve mod die er is ( op dit subforum)![]()
Jammer dat jij in de COS post, maar jezus wat ben ik gek op die 1 vingertuingozert...................
Tijdens dat beton incident was ik totaal ontspoord![]()
4 ever Gert
![]()

Die blauwe heeft gewoon een fobo hé?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zou zeggen als ik dit zo hoor: FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
Tja ik had vakantie in de cos genomen, omdat ik het hier niet meer zo leuk vond. Maar tegenwoordig is het wel weer aardig dus ben ik hier meer dan in de COS.![]()
Beton incident vertelll![]()

Is da zo ???? Godver de godver! ff gluren danquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die blauwe heeft gewoon een fobo hé?![]()

jij = hijquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zou zeggen als ik dit zo hoor: FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
Tja ik had vakantie in de cos genomen, omdat ik het hier niet meer zo leuk vond. Maar tegenwoordig is het wel weer aardig dus ben ik hier meer dan in de COS.![]()
Beton incident vertelll![]()

Ik ook nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog nooit heb ik zo, op die manier iemand ten huwelijk gevraagd......![]()

Ach foutje is menselijk en tis je vergeven. Hij is lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:

Mis ik nu alweer iets ???quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:44 schreef ppi het volgende:
Dubbelvla vanille-chocolade is toch wel de lekkerste dubbelvla die er is.
[ afbeelding ]

Goffer je doorbreekt me 4tje!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga op zeker wat missen, want het bed roept! Veel plezier allemaal in de nachtelijke uurtjes.......![]()
![]()

Mag dat niet dan ? Potver ik heb veel gemist geloof ik!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:49 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wil trouwens wel toegeven dat ik Pave soms erg lief vind![]()

Gert is ladderzat met zn kop op een betonblok geknald en ligt nu te herstellenquote:

quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gert is ladderzat met zn kop op een betonblok geknald en ligt nu te herstellen![]()

Trusten, lekkere speltechnisch zeer slimme actieve manquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga op zeker wat missen, want het bed roept! Veel plezier allemaal in de nachtelijke uurtjes.......![]()
![]()

Sinds dien post hij Kuttenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Oefff dat doet au, misschien zelfs wel meer dan dat!!!![]()

Ben ik nou de enige waarbij de ene keer een fobo in een nieuwe pagina opent en de andere keer in dezelfde ??quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die blauwe heeft gewoon een fobo hé?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |