Euh, want?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb uit betrouwbrare bron vernemen dat Ian morgen de dag zinvol gaat besteden.....![]()
Dat ze je een LOI cursus Nederlands geven!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als "een user" op VOL nou ineens bijvoorbeeld zegt: "Sterft, gij frigide bokjosti!"...
Wat zijn dan de maatregelen?
Die dingen zijn duur.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat ze je een LOI cursus Nederlands geven!![]()
Hij staat zeker op de billen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Soms....soms wil niet meer refreshen....ik ben zo blij met NZ......![]()
Van mij welquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik stel een vraag in de FB, dat mag toch ?![]()
Heej Nmns hoe is tie nou !quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Soms....soms wil niet meer refreshen....ik ben zo blij met NZ......![]()
Geen paniek....geen paniek....het leek mij wel aardig voor je om je frustratie over dat wat je niet kwijt wilt eens probeert van je af te zetten middels een leuke dagbesteding....quote:
Beertje!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik hoorde m´n naam![]()
Hey hallo Gertje![]()
![]()
Paniek?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen paniek....geen paniek....het leek mij wel aardig voor je om je frustratie over dat wat je niet kwijt wilt eens probeert van je af te zetten middels een leuke dagbesteding....
Gewoon invoelend vermogen mijnerzijds....
Hij staat er.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar blijft die reactie op Peet's post in fb!?
Een ban of Vol of Nowlive vind ik persoonlijk een eretitel, vooral als je hem oploopt in het DGK subforumquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Paniek?![]()
Een ban op VOL!?![]()
Ik gedraag me keurig voorlopig.
Zeg hallo, dat is soms alleen bij moeilijke woorden hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Beertje!![]()
![]()
Wat lees ik nu, post je ineens zonder spelfouten?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een ban of Vol of Nowlive vind ik persoonlijk een eretitel, vooral als je hem oploopt in het DGK subforum
Kan jij Moots niet even unbannen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeg hallo, dat is soms alleen bij moeilijke woorden hoor
Of als ik te diep in mn fles heb gekeken
Hij is er al!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar blijft die reactie op Peet's post in fb!?
quote:
Hoeveel heb je gezopen ???? Daar is het meestal afhankelijk van.quote:
En dat laatste gebeurde nogal eens, in onze tijd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeg hallo, dat is soms alleen bij moeilijke woorden hoor
Of als ik te diep in mn fles heb gekeken
Heb niet meer bijgelezenquote:
Nope we hebben ge-editquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb niet meer bijgelezen![]()
Nog prive info gemist![]()
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Nope we hebben ge-edit![]()
En we weten wie de Mol is!!![]()
Daarom heb ik zo'n hekel aan blauwe vlekken, die kunnen hun snavel niet houdenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja.
Die Blauwe vlek heeft zich versproken.![]()
Hee lieverdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:23 schreef ppi het volgende:
[..]
Hee Kleinzusje![]()
Kom je weer even langsrennen ?
De zaterdagen iddquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat laatste gebeurde nogal eens, in onze tijd.![]()
Net als die kutpino!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Daarom heb ik zo'n hekel aan blauwe vlekken, die kunnen hun snavel niet houden![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
De zaterdagen idd
Maar was een heerlijke tijd idd![]()
BB5 OMG dat topic dat je elkaar moest uit baggeren![]()
PM Gert zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies!!!Kijk daarom wil ik jou FOR MOD
![]()
MOOTS een ban op VOLquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:27 schreef kleinzusje het volgende:
NMNShuis las ik
Ian in de problemen, las ik
Gert, Kut gericht las ik
HiDi een kut gemist , las ik
Verder, nog iets gemist![]()
Uitbaggeren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
De zaterdagen idd
Maar was een heerlijke tijd idd![]()
BB5 OMG dat topic dat je elkaar moest uit baggeren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |