Luc alias double L is een gastspeler iemand die dus tijdelijk in de kooi verblijftquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:43 schreef heracles het volgende:
Is die Luc een permanente butler of een nieuwe bewoner????
Ik meteen een maandje gekocht toen ik las dat Dennix geterroriseerd ging worden maar die Luc ken ik niet. Wie is dat?
Luc is een gastspeler en blijft wrs een maand.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:43 schreef heracles het volgende:
Is die Luc een permanente butler of een nieuwe bewoner????
Ik meteen een maandje gekocht toen ik las dat Dennix geterroriseerd ging worden maar die Luc ken ik niet. Wie is dat?
Door maar twee dan.... Nena en Tamara....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben voor, gooi maar een hele aantrekkelijke vrouw in die kooi, dan ben ik benieuwd naar het haantjes-gedrag van de mannen.
Ok twee, maar dan Hedda en Tamara.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Door maar twee dan.... Nena en Tamara....![]()
Waarom Fries logeren als Dennix of Luc in de buurt is?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:46 schreef Varen het volgende:
Luc wil straks nog even met Nadia praten
paard longeren om deze tijd??? in het donker???quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:46 schreef Prospera het volgende:
Wa gebeurt er, gebeurt er![]()
[ afbeelding ]
Nada wil alleen zijn, ze heeft helemaal geen zin meer in deze issues.
Ze gaat Fries longeren.
Luc: is goed, als je tijd heb kom dan ff kletsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |