daarom zegt ze het ook zo vaakquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:22 schreef b.a.s. het volgende:
Nadia is oprecht verliefd op Dennis. Tuurlijk!
Precies. Ik zet ze aan/. Op de ene nadia dat de pop poll haar niet kan schelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En het ergste is dat de 1% en de 3% het meest op de streams zijn.
Ja snap je het???quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En het ergste is dat de 1% en de 3% het meest op de streams zijn.
Dennis is gewoon een vorm van jammer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:28 schreef noekje het volgende:
Dat is wel realistisch van Dennis. Ik heb ook met die 5-2 meegedaan en nu is het mijn beurt.
Jammer, die 10 boemen er achteraan.
mooie typering !quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:30 schreef 2live het volgende:
[..]
Dennis is gewoon een vorm van jammer.![]()
Ik vind het altijd heel stoer als ie "boem boem boem" doet. Dan denk ik; wow, je bent een echte vent.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:28 schreef noekje het volgende:
Dat is wel realistisch van Dennis. Ik heb ook met die 5-2 meegedaan en nu is het mijn beurt.
Jammer, die 10 boemen er achteraan.
Dat is geen verliefdheid... ze gebruikt hem in wezen...dennix andersom haar ook...dat is geen relatie die ergens op gebaseerd isquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:22 schreef b.a.s. het volgende:
Nadia is oprecht verliefd op Dennis. Tuurlijk!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:30 schreef 2live het volgende:
[..]
Dennis is gewoon een vorm van jammer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |