nee, je kan hier alleen de groetjes doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:29 schreef TheYoung1 het volgende:
Is het hier waar ik gratis bier kan bestellen?
zitten die ook in een glas en kan je die opdrinken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:32 schreef vlad het volgende:
[..]
nee, je kan hier alleen de groetjes doen
Een paar extra lessen Nederlands, dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:58 schreef stinky_11 het volgende:
een beetj weinig info maar ik heb het id da ze me wel ziet zitte (?) jullie mening?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:38 schreef lipje het volgende:
[..]
zitten die ook in een glas en kan je die opdrinken?
Dat lijkt me niet zo'n geweldig ideequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:09 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik zeg: nieuwe portie bougievonkjes d'r in, zul je zien dat het gaat knetteren
Bougievonkjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:14 schreef Bougievonkje het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo'n geweldig idee
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:14 schreef Bougievonkje het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo'n geweldig idee
Bestellen kan altijd en kost tevens nietsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:29 schreef TheYoung1 het volgende:
Is het hier waar ik gratis bier kan bestellen?
Jij moet een nieuw toetsenbord en monitor betalenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:11 schreef vlad het volgende:
[..]
Toen jij voor monteur gespeeld had, liep je te janken dat je vader werd, dus je lijkt me niet het beste voorbeeld![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:30 schreef Baffelkas het volgende:
POEPEN!
En jij bent jong?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:40 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je bent ook een drol he....
Ochja, nog de groeten enneeuuuhhh...[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |