Wel prima voor een daghap.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:36 schreef B.ertha het volgende:![]()
Kut kut kut kut
Mika is dood
Mijn lieve meisje
Dat lieve knettergekke ding
Ontsnapt naar de straat en meteen aangereden
Kutauto's die veel te hard rijden![]()
shit, wat naar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:36 schreef B.ertha het volgende:![]()
Kut kut kut kut
Mika is dood
Mijn lieve meisje
Ahhwwwquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:36 schreef B.ertha het volgende:![]()
Kut kut kut kut
Mika is dood
Mijn lieve meisje
ja introduction development studies, een keuzevakquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:35 schreef Soempie het volgende:
Heb je 'maar' een tentamen?![]()
Komende twee weken ga ik ook die-hard naar de UB. Dan zie ik je dan wel.
Klinkt interessant. Heb even de beschrijving opgezocht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:44 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ja introduction development studies, een keuzevak
het boek is absurd dik, de samenvatting van de joho bestaat uit 2 delenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Klinkt interessant. Heb even de beschrijving opgezocht.![]()
Oja, daar heb ik ook twee vakken van.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:55 schreef Plasterk het volgende:
[..]
het boek is absurd dik, de samenvatting van de joho bestaat uit 2 delen
trustenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, daar heb ik ook twee vakken van.Fijn, altijd.
Ik wil er nog even niet aan denken.Dat zie ik donderdag wel, dan ga ik beginnen met leren.
![]()
Op dinsdagavond... lijkt me nou niet dat je dan tussen het meest gezellige kroeg publiek komt te staan. Slechts enkele mede alcoholisten schat ik zoquote:
dan moet ik werken in de eerste kamer, je drankje staat klaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoi!
Ik ga volgende week donderdag in Grunn uit trouwens
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:59 schreef Plasterk het volgende:
[..]
dan moet ik werken in de eerste kamer, je drankje staat klaar![]()
Nee, maar veel lange mensen zijn niet broodmager en hebben dus XL nodig.quote:
Ik heb een Geforce 6200, die kostte een jaar of 2 geleden minder dan 100 euro (want meer dan 100 euro vind ik veel geld voor zoiets) en daarop liep Carbon wel redelijk. Waarschijnlijk kan je nu een betere krijgen voor minderquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Carbon loopt op dit moment knap kut bij mij. Ik merk gewoon dat ik te weinig geheugen heb en dat m'n shared-videokaartje het bij lange na niet trekt. Kortom: binnenkort even op pad voor een simpel edoch leuk kaartje. Hoef niet alles full pull te spelen, maar het moet er wel gewoon goed uitzien en lekker lopen...
Arme Mikaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:36 schreef B.ertha het volgende:![]()
Kut kut kut kut
Mika is dood
Mijn lieve meisje
Ik was ook in een kroegquote:
Ik heb geen jetlag gehad. Zowel heen als terug niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goh Nem, heb je nog steeds een jetlag?
Ik ben van de week een keer te vroeg naar bed gegaan(ik was niet moe) waardoor ik om 02:00 klaarwakker was.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is dan de reden dat je op dit tijdstip nog wakker bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |