Echt? Ik heb er goed op gelet. De hele houding verandert, als je naar de voeten kijkt zie je dat haar rechtervoet omhoog staat als ze rechtsom draait en vice versa.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
En die stelling klopt niet.
Het LIJKT wel alleen maar of het zo is.
Morfine en dat helpt wel redelijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahw, dat is naar, ze heeft hopelijk ook wel pijnstillers of mag dat niet teveel?![]()
Zoiets inderdaad.quote:even doorbijten en dan belonen:)
Ja echt. De houding lijkt te veranderen enkel en alleen omdat het hier om een sillhoute gaat. Als het een een echt mens was geweest had je de diepte kunnen zien en dus het verschil tussen het rechter en het linkerbeen. Zelfs als je nu de frames één voor één bekijkt kun je denken dat ze van been verandert.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Echt? Ik heb er goed op gelet. De hele houding verandert, als je naar de voeten kijkt zie je dat haar rechtervoet omhoog staat als ze rechtsom draait en vice versa.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:42 schreef wyccie het volgende:
Heb je een iets groter plaatje van de frames?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:46 schreef LadyBlack het volgende:
Vervolgens hebben ze mn moeder gewaarschuwd dat ze terug moest komen als ik taalproblemen zou krijgen. Wat gebeurt: dikke talenknobbel maar een rund in wiskundeOverbehandeld denk ik
Als je zus fan was zou ik het misschien doen, maar eigenlijk ook al nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:48 schreef Etcetera het volgende:
hmmm ik heb een dilemma...
Jaques d'Ancona werkt hier ook. en ik zie 'm staan. en m'n schoonzus vond dat ik maar een handtekening moest regelen voor haar (volgens mij meer omdat ze denkt dat ik dat niet durf dan omdat ze fan is hoor) maar zal ik dat nou wel doen? lijkt me vrij onnozel
en uiteraard heb ik gezegd dat ik dat wel even doe
![]()
Ja, dat lijkt me ook vrij onnozel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:48 schreef Etcetera het volgende:
hmmm ik heb een dilemma...
Jaques d'Ancona werkt hier ook. en ik zie 'm staan. en m'n schoonzus vond dat ik maar een handtekening moest regelen voor haar (volgens mij meer omdat ze denkt dat ik dat niet durf dan omdat ze fan is hoor) maar zal ik dat nou wel doen? lijkt me vrij onnozel
en uiteraard heb ik gezegd dat ik dat wel even doe
![]()
Ja, ik lag op mn rug, en dan lagen mn voetjes allebei dezelfde kant op. Schijnt een teken te zijn. Ik kon me ook niet omrollen trouwensquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Wat gek, dat je anders ligt als een hersenhelft niet meekomt? Apart.![]()
schoonzusquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je zus fan was zou ik het misschien doen, maar eigenlijk ook al niet
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
schoonzus
het punt is dat ik gewoon weet dat ze denkt dat ik dat toch niet doewaardoor de verleiding juist groter is om het wel te doen
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]jamaar, jamaar..... het is Jacques d'Ancona
bèèèèèèhquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, ik lag op mn rug, en dan lagen mn voetjes allebei dezelfde kant op. Schijnt een teken te zijn. Ik kon me ook niet omrollen trouwens
ik aarzelquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:52 schreef Soempie het volgende:
Je bent wel mijn held van de dag als je het doet.![]()
Echt never nooit niet, dat ik hem een handtekening zou vragen. Sowieso, waarom zou je iemands handtekening willen?!
I KNOW!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]jamaar, jamaar..... het is Jacques d'Ancona
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |